Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

barnedåb...Menu ????
Forfatter: 
Dato:  24-01-2011 04:43

Nu nærmer tiden sig hvor vi skal have døbt vores 4. og sidste barn. da de andre blev døbt var menuen sådan meget suppe, steg og is agtig. Og jeg kunne bare godt tænke meig noget andet. De anre gange har vi holdt det ude og det var såmænd også super fint, men denne gang ville jeg gerne holde det hjemme.

Hvad bød i jeres gæster til dåben ??? mangler lidt ideer !! Kan i hjælpe ???

Selvom et minde ikke vejer noget.Kan det være noget af det tungeste at bære på

R.i.p Sally 8.Oktober 2008

R.i.p.Silja 23.Februar 2009

R.i.p.Tarzan 9.Juni 2009

R.i.p.Hope 26.April 2010

R.I.P.Diva 20.Dec 2010

0
0
Svar på denne tråd

Barnedåb..
Forfatter: 
Dato:  24-01-2011 07:21

Vi er så heldige at prinsessens onkel er kok på Mandø kro .. ;) ..

Så han tilbød at stå for dåben, hvilken blev en bragende succes ..

samtidig var vi så heldige at vores præst netop den dag skulle vikariere i Mandø Kirke, så stik mod normale regler fik vi prinsessen dødt der - det var et hit at alle gæster skulle køres til kirke i traktorbus .. ;) ..

Nå men det var menu'en du spurgte til .. Personligt er jeg ikke til suppe, steg og is.. Og da vi var ca 50 gæster, heraf 15 børn, faldt valget hurtigt på buffet..

Vi havde salatbar og børnebuffet med retter som kylling, pandekager med fyld, pølser, fiskefillet, frikadeller mv..

Så var der sild, laksecreme, grøntsagstærter, diverse pålæg, æg osv..

Kaffe, frugt og dåbskage (en rigtig lyserød prinsesse kage i 3 lag som min knalddygtige veninde fabrikerede) ...

Skulle jeg selv stå med det hjemme tror jeg egentlig jeg ville bestille en flok pålægslagkager.. Og så gøre mere ud af desserten..

MVH ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

Bryllup 20.02.10

Termin 07.08.10

2010 bliver et fantastisk år, intet mindre.. ;)

0
0
Svar på denne tråd

Sådan gjorde vi...
Forfatter: 
Dato:  24-01-2011 11:36

Da vi for næsten 6 år siden, fik døbt vores datter, holdt vi også dåben hjemme.

Vi havde lejet to kokke, som anrettede buffet.

Først var der en "forrets-buffet", bestående af forskelligt "forrets-mad". -Fisk, skald-dyr, salater, brød osv osv.

Derefter kom hovedrets buffetén, med forskellige slags kød og tilbehør. -Rødt kød, hvidt kød, vildt og lam. -Kartofler ala forskellige slags, pasta-retter, salater osv.

Til sidst en dessertbuffet. -Is, kager, osv.

Det var sådan vi gjorde... dejlig nemt for os.

Vi har jo også en søn på 7 mdr. og han en endnu ikke døbt (Dog navngivet).

Han skal døbes i forsommeren, og denne gang har vi tænkt menuén skal være noget mere simpelt.

Vi vil holde den hjemme igen, og denne gang skal der grilles til hovedretten, og serveres en masse lækkert tilbehør til.

-Et par flotte kager til dessert, samt is og slik.

Nemt og overkommeligt.

MVH Pernille.

0
0
Svar på denne tråd

Barnedåb
Forfatter: 
Dato:  24-01-2011 14:47

Vi holdte prinsessens barnedåb igår, og her serverede vi brunch. vi fik leveret fra kokken og jomfruen, og det var bare så godt. Der manglede intet.. :) Og ingen gik sultne fra bordet. Vi havde valgt den "billige" og skrabet udgave og havde så selv sørget for frugter, grøntsager og brød.

Tror, rundt regnet, med alt, mad, drikkelse, kage, bordpynt mv. at vi har givet ca. 8000 kr, og vi var 37 personer..

Stutteri Vica - Avl og salg af welsh sec. D

v/ Vicky Stolberg og Camilla Alring

http://stutterivica.dk

En gang Welsh, altid Welsh.....

Mor til den skønneste prinsesse, der kom til verden d. 24.08.10

0
0
Svar på denne tråd

jjfi34jiofi34ojo1 d
Forfatter: 
Dato:  28-01-2011 19:53

1 dåb bestilte jeg ved et firma som hedder !Det mundre køkken. Vi havde bestilt tra retters menu. Der stod to venner og hjalp i køkkenet. Min bedstemor havde bagt småkager til kaffen.

Det var nemt og hygge ligt men også lidt dyrt.

2 gang havde vi lige fået en halv ko i fryseren. Derfor lavede vi selv grydesteg med salat og flødekartofler. Til forret en rjeroulade og til dessert hjemmelavet jordbær is.

det var super nemt og på mnge måder mere hygge end første gang,

Skulle vi holde dåb igen tror jeg at jeg ville bestille en helstegt gris eller evt pålægskagemand og en lækker dessert.

Held og lykke med projektet

Den lykkelige ejer af Søgaards De Zero og Martina

0
0
Svar på denne tråd

til Emmas dåb
Forfatter: 
Dato:  28-01-2011 21:30

... havde vi en buffet med lidt af hvert. Der var kartoffelsalat, pastasalat, grøn salat, oksekød, kalkunkød, frikadeller, gravad laks og måske også et par ting mere, som jeg ikke lige husker.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider