Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

SuperNOVA babyalarm
Forfatter: 
Dato:  18-01-2011 14:57

Hej til jer.

Vi har været superglade for vores SuperNova babyalarm; den har en kanon rækkevidde, gir alarm når der ikke er mere strøm og forbindelse.......... MEN kan det virkelig passe at der kun er 1 års levetid på batterierne til alarmer der koster over kr. 1.000??

Vi har været inde ved forhandler med dem et par gange, fordi forældreenheden siger babyenheden mangler strøm, mens babyenheden så viser den er fuldt opladt. Et par nye batterier koster selvfølgelig "kun kr. 300,-" men alligevel......

Har i været udsat for det samme med jeres??

Pia

Team Østerled

Fjordheste i Sport

* Nu mor til 2 dejlige piger *

0
0
Svar på denne tråd

Batterier
Forfatter: 
Dato:  18-01-2011 15:02

Hej,

Jeg fik helt ny Nova alarm pga den fejl! Altså baby alarmen viser fuldt opladet, mens forældre enheden viser at baby alarmen er ved at løbe tør for strøm???

Den blev sendt ind gennem BabySam, som vi købte af - og vi fik et nyt sæt.

Mvh Lene

TOPPONY sælges. Hoppe 6 år, 147cm - dressur potentiale i top.

0
0
Svar på denne tråd

3 år...
Forfatter: 
Dato:  18-01-2011 15:07

Vores er tæt på 3 år nu og har ikke haft den fejl - til gengæld gik en af laderne i stykker og vi fik en ny..

Julie

Frederik 07.11.2001

Cirkeline 24.04.2008

Termin (Alfred) 18.04.2011

0
0
Svar på denne tråd

Den fejl
Forfatter: 
Dato:  18-01-2011 16:28

har mine også gjort. Jeg byttede om på batterierne, og siden har den ikke lavet det nummer. Til gengæld kan min parent unit godt vise lavt batteriniveau ind imellem, men så skal batteriet bare have et klem, så kører det igen.

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  19-01-2011 07:50

man siger normalt de kan holde i ca op til 300 el 500 opladninger. Kan ik lige huske det

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

0
0
Svar på denne tråd

Super Nova...:o))
Forfatter: 
Dato:  19-01-2011 12:40

Jeg har lige købt en Super Nova også... Der fik jeg afvide at den holder 1000 opladninger.. Jeg tror, jeg kun har opladet den max 5 gange siden jeg købte den i nov. 2010... Og bruger den hverdag... Så batterierne burde da holde nogen år...

PiaBS: Jeg synes, du skal gå til forhandleren og fortælle om dit problem med alarmen...

Mange hilsner

Bettina

Stald Nygaard

frieser

Bettina der rider og elsker de sorte perler

Nu også mor til den skønneste Liam

15/11 2010

0
0
Svar på denne tråd

SuperNOVA babyalarm
Forfatter: 
Dato:  19-01-2011 14:07

Kunster1 - Bettina; vi har skam været der få dage efter vi havde haft alarmen i 1 år. De sendte den ind til fabrikken, og vi fik bare at vide at batterierne var slidte og at vi kunne købe nogle nye....... Og vi har ikke haft den i laderen hver dag - men måske hver 2. eller 3. dag. Så det må give 120-180 opladninger på det første år!!

Min mand har dog måske fundet en løsning der kun koster os 29 kr. pr. batteri :)

Pia

Team Østerled

Fjordheste i Sport

0
0
Svar på denne tråd

fjeaøt
Forfatter: 
Dato:  19-01-2011 20:46

Jeg har været super glade for mine, som også holder ret længe.

Jeg har derimod et andet problem. an det virkelig passe de ikke dur i frostvejr? Jeg lånte nogle sidste år, hvor jeg ikke lige an mindes det problem, men nu i år vi har fået vores egne er problemet der. Babyunitten slukker simpelthen som hvis der ikke er strøm på og parentunitten begynder derfor at bippe. Det synes jeg måske heller ie kan passe med alarmer til de penge. Og nu er det jo ie fordi de står ude, de ligger jo altså inde i barnevognen???

Flere heste sælges, se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Baby alarm
Forfatter: 
Dato:  20-01-2011 08:50

Hej Pia

Vi har det samme problem med vores supernova babyalarm, kan heller ikke forstå at batterierne allerede er dårlige.

Selvom de er fuld opladt kan de ikke holde strøm, hva er det for en løsning din mand har fundet, er lidt nysgerrig :)

Mvh Camilla

Emma født d. 18/09-08

0
0
Svar på denne tråd

Hej Camilla
Forfatter: 
Dato:  20-01-2011 21:51

Hej Camilla.

Selve batteriet i alarmen består af 3 (eller er det 4) af de helt almindelige tynde batterier. Man skal skille batteriet af for at kommer derind, men det er ikke sådan så man splitter det ad. Allan mener han kan lodde nye genopladelige og stærkere batterier i selve batterikassen, og derved får vi nye batterier til kr. 29,- i stedet for kr. 150,- som de koster ved forhandlerne.

Nu prøver vi lige på to af batterierne (vi har nemlig 2 sæt supernova alarmer) og så må jeg lige give lyd hvis det virker vildt godt ;)

Pia

Team Østerled

Fjordheste i Sport

0
0
Svar på denne tråd

Alarmer
Forfatter: 
Dato:  23-01-2011 10:54

Du må meget gerne skrive, når I har afprøvet om det virker, synes det lyder som en kanon ide, og det er med at spare hvor man kan. Synes bare det er utroligt hvor mange der døjer med at holde strøm på deres alarmer, de er jo sådan set dyre nok. Men ville dog ikke undvære min supernova babyalram :)

Mvh Camilla

Emma født d. 18/09-08

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider