Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

At rejse med den lille
Forfatter: 
Dato:  18-01-2011 14:17

Jeg har netop booket billetter til Spanien til for-sommeren, for mig, min mand og vores pige.

Vi skal bo privat hos nogle venner.

Vi har planer om at leje en bil, da der er 1 times kørsel fra lufthavnen og til huset. Og vores venner har desværre ikke plads til os i deres bil.

Freja er på afrejse tidspunktet ca 15 måneder gammel.

Jeg har en del tanker omkring hele projektet, og nu kommer der lige de første spørgsmål:

1. Hvordan har i gjort det med seng til bebs? Vi har en weekendseng, men madrassen fylder helt sindsygt!
  2. Hvor meget mad, bleværk etc har i med?
  3. Hvor meget fylder bebs ting ekstra i kuffert?
  4. Hvad skal vi ellers tænke på?
  5. Hvordan flyver man med sådan en størrelse?
  6. Hvad havde i med ombord på flyveren til den lille?

Vi får adgang til både pool og hav. Og vi påtænker at tage på nogle ture hist og pist.

Så burde alle oplysninger vist også være på plads.

Mvh. Tine

Klipning tilbydes på midtsjælland og Køge området.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-01-2011 15:01
  1. Hvordan har i gjort det med seng til bebs? Vi har en weekendseng, men madrassen fylder helt sindsygt!

Vi har ikke taget rejseseng med de gange vi har været afsted, men har lånt barneseng på destinationen. Hvis dette ikker muligt er man jo nødt til at tage én med selv.

1. Hvor meget mad, bleværk etc har i med?

Vi har kun haft bleer med til flyturen, samt de første par dage. Med et så lille barn bor man aldrig langt ude i junglen, og der vil altid være et supermarked, hvor de har bleer og babymad.

1. Hvor meget fylder bebs ting ekstra i kuffert?

Jeg synes ikke det er galt. Vi har benyttet os af vaskeri, så vi var fri for at slæbe alt for meget babytøj med. Alt efter klima og temp. på feriestedet har vi taget tøj med derefter. Om 9 dage drager vi til Thailand, og der tager jeg 10 sæt undertøj, en svømmeble, 5 t-shirts + 2 sæt UV-dragter med solhatte med til Sallie. Og ikke mere. Jeg ved (af erfaring) at det er for varmt til at have mere tøj på (også om aftenen), så vi har skåret det helt ned på et minimum.

1. Hvad skal vi ellers tænke på?

En god klapvogn som baby skal kunne sove middagslur i!!

Hvis I ellers skal et sted hen, som ikke ligger flere timers kørsel fra civilisationen, så er der altid et supermarked, hvor man kan købe bleer, MME, glasmad, brød, mælk osv.

1. Hvordan flyver man med sådan en størrelse?

Vi havde bare Sallie på skødet, og så havde vi pakket en lille taske til hende, hvor der var lidt legetøj i. Vi havde også frugt og en madpakke med, som vi fik lov til at tage igennem sikkerhedskontrollen uden problemer. På Thailandsturen har vi investeret i en DVD-afspiller, men der skal vi også være i luften i mange timer.

1. Hvad havde i med ombord på flyveren til den lille?

Vi havde som skrevet, lidt frugt og en madpakke, legetøj, bleer, vaskeklude, en flaske og et par brikker vælling, en billig dyne (for der bliver hundekoldt i sådan en flyver) og lidt skiftetøj.

/Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider