Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

potte 1 år og 7 mdr
Forfatter: 
Dato:  20-11-2010 06:28

Er så stolt af min datter på 1 år og 7 mdr. Hun har de sidste 5 dage tisset på potten og i går lavede hun stort på den. Synes det er så flot.

Dog er hun ikke klar til at smide bleen men synes dælme det er flot t hun allerede er så kropsbevidst at hun kan formå med hendes begrænset sprog at få formidlet ud at ble og bukser skal af for så at gå ud på potten og lave noget...

Lige lidt stolt pralleri herfra.

Den lykkelige ejer af Søgaards De Zero og Martina

0
0
Svar på denne tråd

tra la la
Forfatter: 
Dato:  20-11-2010 12:11

Hvor er det skønt! Det gør det helt sikkert også nemmere når engang bleen skal smides ;)

Frida er 1 år og 4 måneder og ikke om jeg kan få hende til at sidde på potten. Bare jeg så meget som overvejer at sætte hende på potten bliver hun hysterisk. Så nu holder vi en pause og håber lysten kommer :p

Landejendom sælges. Se her:

www.kj-fast-ejendom.dk/ sag.asp?sagsnr=093203L...=670&DID=2

Hingsteføl e. Daylight/Ultrafürst af Hvarre sælges

Vallak, 3 år, e. Cannon SPH 103 sælges

0
0
Svar på denne tråd

Flot.....
Forfatter: 
Dato:  20-11-2010 13:22

Piger ER bare bedre til det der :)

Min søn er nået til stadiet "pege på dilleren og på toilettet" og så iøvrigt ikke beskæftige sig mere med det pjat.

Drenge drenge drenge :D

Hilsen Golda Showers

0
0
Svar på denne tråd

njkrnfjk3rnfkj3
Forfatter: 
Dato:  21-11-2010 16:14

synes også hun er så god. Vi har to unger som begge nyder at rende rundt uden tøj på. Om det er dette som har gjort at hun er så kropsbevidst ved jeg ikke.

Men hun er ikke blevet presset eller andet det er hende selv som giver udtryk for at skal have tøj af. Når hun så får det så går hun ad på potten.

Vores søn på fire var ble fri da han var to en halv år.

Men forventer nu ikke at hun fortsætter. Sebastian havde også en periode hvor han synes det var sjovt men den over igen og kom altså først af med bleen da han var lidt over to.

Vi har desuden købt bukseble til hende dem kan hun nemlig selv tage af og på.

Den lykkelige ejer af Søgaards De Zero og Martina

0
0
Svar på denne tråd

Du kan nu
Forfatter: 
Dato:  23-11-2010 09:30

godt være heldig at hun snart ikke vil have bleen på.

Min datter gjorde nemlig det samme. Og en måned før hun blev to år, ville hun ikke have ble på mere. Jamen det var ok med mig, hvis hun så bare sagde til når hun skulle på toilettet. Og det gjorde hun :-)

Hendes dagplejer blev lidt lang i ansigtet da jeg sagde det om mandagen, men det gik heldigvis :-)

Dejligt :-)

vh Vipse

Bøgeflis sælges, 150 kr pr m3 plus levering. Ring til Flemming på 40253499

Hestebokse lejes ud. Postnr 4360

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider