Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

malles barnevogn i snedsted
Forfatter: 
Dato:  17-11-2010 20:44

nogle der har købt barnevogn/andet udstyr der?

så noget om det for nogle år siden hvor de både havde brugt og nyt udstyr,og tænkte det var genialt hvis de havde lidt af de forskellige mærker så man evt ku få afprøvet flest mulige vognmærker.

så kom med jeres erfaringer

2års vallak sælges forv stg 158cm.

0
0
Svar på denne tråd

Kender det ikke
Forfatter: 
Dato:  18-11-2010 09:22

Hej Jette

Har aldrig hørt om stedet , men synde i den grad at der langt til alle slags babybutikker herfra hvor vi to bor.

mvh Karina

Engang Fjordhest altid Fjordhest

www.stutteri-moldrup.dk

Vi har nu 3 voksne hopper til salg alle 144 cm på stang to rødgule og en gul. Desuden to ungheste vallakker af prima afstamning.

0
0
Svar på denne tråd

Snedsted
Forfatter: 
Dato:  18-11-2010 13:59

Jeg kan kun anbefalde at tage en tur til Snedsted. Det er godt nok et par år siden jeg var der sidst, men det var hele turen værd. De har en 1. sal hvor der er en masse brugt udstyr og så har de en kæmpe butik nedenunder. Jeg har hørt at det stadig er det samme, selvom de er blevet en del af Baby Sam kæden (mener jeg det er).

Hisen Tina

Er nu ejer af en skøn Oldenborg

og en fræk shetlænder

0
0
Svar på denne tråd

Malles/BabySam
Forfatter: 
Dato:  18-11-2010 16:23

i Snedsted findes stadig.

Jeg har købt mange babyting deroppe, bl.a. min super dejlig Odder barnevogn.

Jeg var der oppe igår, da der var knækket en "vrider" af barnevognen, ingen problemer med at få den lavet. Det gik over garantien, vognen er 1½ år.

Jeg synes altid jeg får en super service deroppe, de har som regl altid nogle gode tilbud.

Sælges:

DV hoppeplag e. "UNO" Don Diego, gik i finale og fik rene 8 taller til følskue.

0
0
Svar på denne tråd

Malles ..
Forfatter: 
Dato:  18-11-2010 16:56

MIn bror køre der op til noget udsalg engang og kom hjem med en hel kassevogn fyld med sager til meget få tusind kroner, de havde sparet rigtigt mange penge ved det

www.tærten.dk

forummet der ikke censurer

0
0
Svar på denne tråd

ja karina
Forfatter: 
Dato:  18-11-2010 20:20

vi er lidt langt fra lige sådan en butik..har været i babysam i svenstrup i dag og deres udvalg af barnvogn var ik noget jeg råber hurra for-besøgte ønskebørn i klarup og de havde mange flere og i et bredt prisudvalg..

jamen tror da helt bestemt turen går til snedsted så går en af dagene jo med det:-)

2års vallak sælges forv stg 158cm.

0
0
Svar på denne tråd

Malle..
Forfatter: 
Dato:  20-11-2010 21:57

jeg bor ikke så langt fra Malle, og vi købte vores barnevogn der. Fin service, men ingen tvivl om at de helst vil sælge deres eget mærke:ODDER. Men de har virkelig mange vogne, vi købte en som var fra året før, og sparede 2000 kr, men det koste stellet så ekstra. så med lift blev det 7500 kr.

Men som min sundhedsplejerske siger: Malle kan sælge sand i Saraha.. Og set i bakspejlet, så synes jeg ikke der var det man ikke havde brug for i følge dem, men flinke er de da.

På 1.salen har er der brugt/billige ting

Venlig hilsen

Maia

0
0
Svar på denne tråd

Så har vi
Forfatter: 
Dato:  20-12-2010 18:54

Ja så har vi været en tur hos Malles i Snedsted, og det var bestemt turen vær.

Jeg fik godt nok mange ting for de 6118 kr. , som jeg kom af med.

Jeg kom hjem med både barnevogn og autostol, + alt det løse som man bare må eje.

Jeg vil sige at brugt afdelingen ovnpå ikke var så meget ved, men alt det andet var både godt og til rimlige priser hvis man lige ser borst fra Odder barnevognen de er godt nok dyre.

Og så var der en ualmindelig gode service deroppe.

mvh Karina

Engang Fjordhest altid Fjordhest

www.stutteri-moldrup.dk

Vi har nu 3 voksne hopper til salg alle 144 cm på stang to rødgule og en gul. Desuden to ungheste vallakker af prima afstamning.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider