Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

håber på bedring nu...
Forfatter: 
Dato:  24-09-2010 11:36

ja som mange ved har victoria været meget syg de sidste 2 mdr, MØB, urinvejsinfektion osv....

for 1 uge siden kom hun på pencilin for 3 gang på de 2 mdr, pga MØB, halsbetændelse og urinvejsinf. da hun flere gange har haft MØB på venstre øre, valgte jeg at kontakte øre,næse,hals lægen, har jo 2 ørebørn i forvejen.... min egen læge mente dog ikke det var nødvendigt, men hurra for det....

vi var afsted i dag, og nu er vi hjemme med 2 punkteret trommehinder, og en omgang pencilin igen.... hun stoppede på pencilin igår, og starter op igen idag, for det var meget slemt med begge øre, så hun blev pakket ind i et lagen med det samme, og fik stukket hul....

så nu håber vi at hun er i bedring den lille stakkel.... og så kan jeg jo bare sige hvorfor kontaktede jeg ikke ønhlægen før... men oki, vi mente jo at urinvejsinfektionen var grunden, og ikke MØB....

men puha det var hårdt, for det gjorde godt nok ondt på hende....

hilsen stella

engangsvaskeklude på rulle sælges 450kr pr. kasse det er 30 ruller. er incl. porto.

kontakt mig over PB. for at bestille.

0
0
Svar på denne tråd

god bedrign
Forfatter: 
Dato:  24-09-2010 12:38

rigtig god bedring til lillepigen, håber det vender for hendes helbred nu, godt du fik hende afsted til ørelægen!

God weekend

Merete

0
0
Svar på denne tråd

God bedring
Forfatter: 
Dato:  24-09-2010 14:15

Puha, sikke en omgang den lille pige har været igennem allerede. Håber for jer at heldet vender nu. I fortjener det!!

0
0
Svar på denne tråd

hvorfor
Forfatter: 
Dato:  24-09-2010 20:48

stukket hul? Det er da noget der er ret smetefuldt! Hvad med dræn i stedet?

Hvil i fred min smukke Tulle. Du vil aldrig blive glemt!

En rigtig hest er gul!

Mor til Naia født d 4-1-06

0
0
Svar på denne tråd

i følge ørelægen
Forfatter: 
Dato:  24-09-2010 21:20

jeg synes også det virkede meget drastisk, at hun ville stikke hul med det samme uden bedøvelse osv..... men som lægen sagde var de meget tæt på at sprænge og de så voldsomme ud... og som hun sagde : havde det været en voksen der havde haft de øre, vilde vi have sindsygt ondt, men små børn viser bare ikke den smerte, og da victoria er gået i stå med alt de sidste 2 mdr, og har været på pencilin 3 gange, skulle hun reagere med det samme og prikke hul for at få pudset ud, hvis vi skulle vente på dræn ville der gå en uges tid, og det ville være synd at trække pinen længere for victoria, derfor prak hun hul, og jo det gjorde rigtigt ondt på hende, hun fik en panodil da vi kom hjem og det faldt hun til ro af....

hun har stadig meget ondt, og kommer nok til at få panodil mange gange de næste par dage, men nu er trykket lettet, og hun vil derfor hurtigt få det bedre...

hun mente at alt afhængigt af hvordan hun har det de næste 3 uger, kan vi måske slippe for drænene, men jeg skal selvfølge reagere og komme med det samme hvis der bliver det mindste....

jeg har aldrig oplevet at de andre har fået stukket hul i trommehinderne, de fik dræn i med det samme, og var noget rystet over det der skulle ske, da det er voldsomt, men hun var god til at forklare hvorfor hun gjorde det, og det var for at lette trykket, også fordi det var meget tydligt at pencilinen ingen virkning havde på hende, da hun lige var stoppet på pencilin efter en uge på det....

nu har vi fået noget nyt pencilin, og hun må ikke få badevand osv. i ørene, og huen skal på når vi er ude... så der ikke kommer nye bakterier osv i hende...

hilsen stella

engangsvaskeklude på rulle sælges 450kr pr. kasse det er 30 ruller. er incl. porto.

kontakt mig over PB. for at bestille.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider