jeg synes også det virkede meget drastisk, at hun ville stikke hul med det samme uden bedøvelse osv..... men som lægen sagde var de meget tæt på at sprænge og de så voldsomme ud... og som hun sagde : havde det været en voksen der havde haft de øre, vilde vi have sindsygt ondt, men små børn viser bare ikke den smerte, og da victoria er gået i stå med alt de sidste 2 mdr, og har været på pencilin 3 gange, skulle hun reagere med det samme og prikke hul for at få pudset ud, hvis vi skulle vente på dræn ville der gå en uges tid, og det ville være synd at trække pinen længere for victoria, derfor prak hun hul, og jo det gjorde rigtigt ondt på hende, hun fik en panodil da vi kom hjem og det faldt hun til ro af....
hun har stadig meget ondt, og kommer nok til at få panodil mange gange de næste par dage, men nu er trykket lettet, og hun vil derfor hurtigt få det bedre...
hun mente at alt afhængigt af hvordan hun har det de næste 3 uger, kan vi måske slippe for drænene, men jeg skal selvfølge reagere og komme med det samme hvis der bliver det mindste....
jeg har aldrig oplevet at de andre har fået stukket hul i trommehinderne, de fik dræn i med det samme, og var noget rystet over det der skulle ske, da det er voldsomt, men hun var god til at forklare hvorfor hun gjorde det, og det var for at lette trykket, også fordi det var meget tydligt at pencilinen ingen virkning havde på hende, da hun lige var stoppet på pencilin efter en uge på det....
nu har vi fået noget nyt pencilin, og hun må ikke få badevand osv. i ørene, og huen skal på når vi er ude... så der ikke kommer nye bakterier osv i hende...