Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

vægten....
Forfatter: 
Dato:  22-09-2010 20:08

jeg er i uge 25+4 og har taget 10 kg på.

men de 10 kg tog jeg på indtil uge 20-21 stykker. og har ikke taget et gram på siden. Man går da og tænker lidt om bebs vokser som han skal.

Er det normalt at vægten går helt i stå over sådan en lang periode?

vi har ellers levet godt den sidste måned, da vi både har været til bryllup, sølvbryllup, fødselsdag og 2x75 års fødselsdag, og der blev ikke sparet på maden

0
0
Svar på denne tråd

ja det er
Forfatter: 
Dato:  22-09-2010 20:26

... helt normalt.Vægtstigning er jo ikke kun baby, men også etablering af ammedepoter, øget blodmængde og evt. væske i kroppen.

Da jeg ventede Emma tog jeg 10 kilo på jævnt henover graviditeten. Lige nu er jeg omkring 24 uger henne med nr.2, og har taget i alt to kilo på.

0
0
Svar på denne tråd

man kan tage pa pa mange mader
Forfatter: 
Dato:  23-09-2010 23:55

her ved den sidste tog jeg 14 kg pa intil uge 32 men derefter tog jeg lige 9 kg pa de sidste to mdr.. sa nu kamper jeg med 14 kg overvagt..

men var ikke nervos, babyen skal nok vokse selvom du ikke tager synderligt pa.

mette

0
0
Svar på denne tråd

Vægten
Forfatter: 
Dato:  24-09-2010 15:23

Jeg er nu i uge 24 og har ikke taget et gram på..

Og maven fylder ellers godt i landskabet. Jeg håber bare på at røven (ups) blir det mindre :-)

Så det er meget forskelligt hvor meget og hvor lidt man tager på. Og jeg er sikker på at din jordemoder ville sige til dig, hvis det var helt galt.

Mette

Hestetransport i DK og korte ture i udland udføres af firma med Autorisation. I lastbil eller Trailer.

http://wwww.TFTransport.com

Nu med baby på vej

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-09-2010 15:25

Jeg tab5e 15 kg under min graviditet. Og jeg havde det fantastisk :D

Kastede op max 5 gange :D

Nu mor til jordens

smukkeste pige

Alice Sofia

13. Februar 2010

3330 g og 53 cm lang

0
0
Svar på denne tråd

Vægten
Forfatter: 
Dato:  24-09-2010 15:42

Jeg er nu i uge 24 og har ikke taget et gram på..

Og maven fylder ellers godt i landskabet. Jeg håber bare på at røven (ups) blir det mindre :-)

Så det er meget forskelligt hvor meget og hvor lidt man tager på. Og jeg er sikker på at din jordemoder ville sige til dig, hvis det var helt galt.

Mette

Hestetransport i DK og korte ture i udland udføres af firma med Autorisation. I lastbil eller Trailer.

http://wwww.TFTransport.com

Nu med baby på vej

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider