Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

kæmpe chok - måske i aktiv fødsel
Forfatter: 
Dato:  30-08-2010 20:28

Hej med jer...

En lille opdatering herfra..

I dag var jeg tidligt oppe sammen med min skønne veninde Camilla:-) Der kom nemlig købere fra Norge til hendes skønne hest Come Back Bally. Vi tøffede afted og sidder og hygger og snakker, og jeg har det super fint.

Da vi kommer derned fremviser ballys rytter Mette ham rigtig flot og da kunderne er kørt går vi ind og napper en kop kaffe, og sidder og hygger. Mette har selv født for 6 mdr. siden og spørger derfor interesseret til min graviditet.

Jeg fortæller at jeg jo har termin i morgen, men at jeg tror jeg går over tid, da jeg faktisk har det super godt, og kun har lidt plukveer om natten, men intet om dagen. Jeg nævner dog for hende at jeg godt nok har måtte tage et bind på de sidste 2 dage, da jeg synes der er meget tynd udflåd, og jeg føler mig konstant våd. Der ringer Mettes alarm klokker og hun spørger ind til det, og får mig overbevist om lige at give fødegangen et kald, da hun synes det godt kunne være fostervandet der sivede. Jeg ringer, og de beder mig om at komme ind til et tjek.

Jeg synes det er lidt pjattet, da jeg ingen smerter, gener eller ubehag føler, men som Camilla og mette holder fast i, så er det bedre med et tjek for meget end et for lidt.

Jeg kommer ind og Camilla tager med, da jeg ikke synes min kæreste skulle gå fra arbejdet. Jeg var fuldt overbevist om at der intet er sket, og at jeg ville blive sendt hjem igen med melding om at det bare var udflåd.

Vi kommer ind til den sødeste jordmor og den sødeste jordmor studerende. De starter med at tjekke baby, og han har det helt super. Derefter undersøger de mig. Jordmoderen spørger om Pernille, den jordmorstuderende også må undersøge mig og jeg siger ja selvfølgelig.

Jordmoderen starter og tjekker mig... "Hmm.." siger hun "det var en overraskelse.. Men nu vil jeg ikke sige mere end det, for nu vil jeg se om Pernille konstatere det samme..."

Camilla og jeg udveksler blikke, og jeg tænker.. nå ja, min livmoderhals er jo bagoverbøjet, det er nok det hun vil have at hun skal kunne mærke.

Pernille "roder" rundt "dernede, og pludselig tager hun fingrene ud og siger " hmm, ca. 4 cm "...

Camilla og jeg udveklser igen blikke... men Pernille og jordmoderen går hurtigt over og snakker videre... Så jeg tænker at det må være noget andet de taler om, for jeg kunne da umuligt have åbnet mig 4 cm. De undersøger mig færdig og siger så... " ja, dit fostervand er ikke gået, din fosterhinde er fint intakt, MEN.. du har åbnet dig 4 cm, og er sådan set i det stadige hvor vi vil sige at du er i aktiv fødsel....

Camilla og jeg var begge ved at trille ned af henholdvis seng og stol... Jeg fattede det ikke, for jeg havde jo overhovedet ikke haft ondt, og den smule plukveer om natten havde jo bare været en let murren og absolut ikke noget der gjorde ondt. og her til morgen havde jeg intet mærket OVERHOVEDET.

De kørte en strimmel på mig og kunne se at jeg havde sammen trækninger og hvis jeg koncentrede mig om at mærke efter så kunne jeg godt mærke at det trak lidt... De gav mig dog lov til at tage hjem, så nu sidder jeg bare her og hygger...

Kan mærke at sammen trækningerne er blevet lidt tydeligere, men de er på ingen måde i nærheden af at gøre ondt de kommer lidt med 10 min. mellemrum andre gange 20 min.

Jordmoderen tippede mig til at have født inden kl. 01.15, men er godt nok i tvivl om hun får ret, men nu må vi se... Spændende er det i hvert fald:-)

Landejendom i Nordjylland købes. Skal huset skal være min 130 kvm og have plads til heste og min. 1.5 hektar jord. Skriv gerne hvad du har:-)

0
0
Svar på denne tråd

du er godt klar
Forfatter: 
Dato:  30-08-2010 20:36

over at du med ovenstående indlæg har forpligtet dig til at opdatere os hvert tiende minut ikke?

Jeg ønsker dig en kanongod fødsel

Christina ..Prinser og Prinsesser

Find mine billeder på

www.skingurs.dk

:-)

0
0
Svar på denne tråd

tra la la
Forfatter: 
Dato:  30-08-2010 20:37

Wauw hvor fantastisk..

Men held og lykke med det ;) Det er da spændende...

Landejendom sælges. Se her:

www.kj-fast-ejendom.dk/ sag.asp?sagsnr=093203L...=670&DID=2

Hingsteføl e. Daylight/Ultrafürst af Hvarre sælges

Vallak, 3 år, e. Cannon SPH 103 sælges

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  30-08-2010 20:38

vil da lige ønske et stort tillykke på forhånd.

spændende at se om jordemoderen får ret

0
0
Svar på denne tråd

Ihhh heldige dig
Forfatter: 
Dato:  30-08-2010 20:45
Håber i får kanon fødsel og det lyder det jo til:-) Jeg var til tjek fredag af samme grund og var 2 cm åbent plus hun står så langt nede som hun kan jord mødrene mente jeg fødte i weekenden men der intet sket har en milliard pluk ve men ingen ve smerter :-) så øv øv håber snart der sker noget her

:-DDEN GÆVE GALLER :-D jeg elsker dig ikke fordi du er smuk ...du er smuk fordi jeg elsker dig

Nu uden hest men med lille pige i mavsen, termin 10 sep

0
0
Svar på denne tråd

pøj pøj
Forfatter: 
Dato:  30-08-2010 20:45

Pøj pøj med det. Husk at nyde det! (ja, det gjorde jeg da)

En fantastisk oplevelse.

Mvh Tina

R.I.P

Turpin 20.05.1996 - 28.07.2002

Calle 28.04.1998 - 02.04.2010

"When a loved one becomes a memory,

memory becomes a treasure."

0
0
Svar på denne tråd

god tur
Forfatter: 
Dato:  30-08-2010 21:18

jamen held og lykke med det :) Det lyder godt nok som starten på en drømmefødsel, håber resten går lige så glat :)

Vi forventer, som Christina skriver, selvfølgelig regelmæssige opdateringer (jeg kigger i hvert fald ind i morgen tidlig inden jeg kører på arbejde :) )

Held og lykke med det, håber jordmoderen får ret med tidspunktet

Merete

0
0
Svar på denne tråd

hvor spændende
Forfatter: 
Dato:  30-08-2010 21:31

hej Jeanett.

Du ønskes alt held og lykke med fødslen. Glæder mig til at se hvad maven gemmer..

Knus

Birgitte Kirk Jensen

Mor til Jonas født 7/8-08

Vægt 4280

Længde 55

R.I.P

Enekær´s Micado

Tak for alle de gode år vi havde sammen.

Du var en ener!!!

0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  30-08-2010 21:40

Hej igen..

he he.. Ja ved at jeg må opdatere løbende, og skal se om jeg er bedre til det end jeg plejer... Er ikke på heste-nettet som jeg gerne ville og ved jeg stadig skylder en opdatering om Essi pigen...

Men i kan da få at vide at jeg har tænkt mig at ringe til fødegangen kl. 23.00 hvis der ikke er sket mere og bare lige få en snak, og så må de vurdere om de lige vil se mig, for må da indrømme at det ville være rart lige at høre om jeg forsat "kun" var 4 cm eller om der var sket noget.. Det var jo kl. 14.00 de "konstaterede" at jeg var 4 cm.

Nu vil jeg se om jeg kan få opdateret Essis tråd uden at min computer sletter det hele, for lige nu sidder jeg bare og keder mig...:-)

Har i forresten nogle ting som i bare ikke ville have undværet da i tog ind på fødegangen?

Kunne jo være at i kunne give nogle ideer... Planen er at tage nogle dage på patient hotellet..

Landejendom i Nordjylland købes. Skal huset skal være min 130 kvm og have plads til heste og min. 1.5 hektar jord. Skriv gerne hvad du har:-)

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-08-2010 21:44

En måske dum ting som jeg elskede jeg havde med. Det var kiks men ikke til fødsel, men på patienthotellet. Jeg havde ikke spist i en 27 timer og middagsmaden på hotellet kunne jeg ikke tåle og aftensmaden var ikke noget at råbe hurra for. Jeg var så svimmel at jeg ikke kunne gå Så elskede mine tuc kiks og grov kiks :D :D

Og så noget balsam :D Mit hår var så uglet at jeg overvejede at det var bedre at klippe det af :D

Nu mor til jordens

smukkeste pige

Alice Sofia

13. Februar 2010

3330 g og 53 cm lang

0
0
Svar på denne tråd

Er der sket noget?
Forfatter: 
Dato:  31-08-2010 00:04

Nu har du 1 time og 15v min inden JM får ret - så satser på du ligger på hospitalet or snart får din lille nulle i armene :-)

God fødsel og et forhåbentligt lige om lidt tillykke :-)

Godnat

0
0
Svar på denne tråd

Hej Hej...
Forfatter: 
Dato:  31-08-2010 08:22

Hej med jer.

Jordmoderen tabte sine penge... Jeg har ikke født endnu:-)

Ringede til fødegangen kl. 22, og de sagde at de gerne lige ville se mig. Så vi tog afsted i den tro at vi bare ville blive sendt hjem igen, da jeg vitterligt forsat ingen veer kunne mærke, men nej... Jeg var mellem 5-6 cm åben, så de valgte at beholde mig på fødegangen. Er nu vågnet efter en helt stille og rolig nat. Har kun været vågen 2 gange fordi jeg skulle tisse, men forsat ingen dicideret veer. Kun let sammentrækninger, der på ingen måde gør ondt eller genere mig.. Troede at nu måtte jeg sendes hjem, for der kunne da umuligt være sket mere, men nej nej... Da de tjekkede mig var jeg sørme 7 cm. åben... Hvis jeg forsat ingenting kan mærke om 2 timer prikker de hul på fostervandet og ser om det kan hjælpe på det... Men indtil videre må man sige at jeg er sluppet ret heldigt igennem mine 7 cm, så det er jo super dejligt... Opdatering følger, når vi ved mere..:-)

gode drengenavne modtages gerne med kys hånd. vi har et enkelt på hånden, men er ikke sikker på det er det rigtige:-)

0
0
Svar på denne tråd

Smertefri.
Forfatter: 
Dato:  31-08-2010 09:22

Jeg har kun en ting at sige - du føder mine børn fremover . Det er sgu da helt vildt! Jeg er godtnok aldrig kommet smertefrit til 4 cm og da slet ikke til 7, hvad sker der!??

Du bliver nødt til at donere din krop til videnskaben, så vi kan finde din "mutation" til glæde for alle verdens kvinder .

Jeg ønsker dig en fortsat smertefri fødsel , og glæder mig til at høre mere om forløbet.

Mange hilsner Mette

0
0
Svar på denne tråd

ha ha ha
Forfatter: 
Dato:  31-08-2010 09:42

og så sagde folk jeg havde det nemt Godt nok var jeg 7 cm åben da vi nåede fødegangen - MEN jeg havde da smerter trods alt - så helt så heldig som dig har jeg da ik været alligevel

Meeeen lige så rart som det kan være - lige så træls kan det være hvis ik man kan mærke sine veer og arbejde ordentligt med dem

Du skal ha alt mulig held og lykke med fødseln - hvis ik den ER overstået nu

diskuterer helst kun med mig selv- så er der ingen der siger mig imod

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

0
0
Svar på denne tråd

tror mange
Forfatter: 
Dato:  31-08-2010 10:01

misunder dig lige nu.... tænk sig at være smertefri i udvidelsesfasen....

men som stute siger kan det have fordele og ulemper....

drengenavne..... oliver,xander, mikkel, simon, mathias, thor, noah, malthe, marcus, alex, alexander, bastian, sebastian, emil, viktor

hilsen stella

engangsvaskeklude på rulle sælges 450kr pr. kasse det er 30 ruller. er incl. porto.

kontakt mig over PB. for at bestille.

0
0
Svar på denne tråd

Hvor er det vildt....
Forfatter: 
Dato:  31-08-2010 10:52

at du intet kan mærke Det er da drømme-udvidelses-fasen, wow! Ønsker dig rigtig meget held og lykke med fødslen - der er jo ikke længe til du har din dreng i armene.

Glæder mig til en opdatering :-)

Mvh Juliette

Bedækning tilbydes ved champion palominohingsten Shulay Gold Fever

Sommergræs tilbydes Vestsjælland, 500kr/hest

Mor til verdens dejligeste lille prins fra 28-07-09 og en ny melder sin ankomst 02-02-11

0
0
Svar på denne tråd

har du født
Forfatter: 
Dato:  31-08-2010 13:27

det er rigtigt vildt Jeanett! Nu må du da næsten have født!

Iben Wendelboe

Trakehner - hesten for livet!

0
0
Svar på denne tråd

Vildt og spændende
Forfatter: 
Dato:  31-08-2010 14:56

Det er jo vildt at du kan åbne dig 7 cm uden at mærke det! Jeg åbende mig 4 cm og 5 cm og 6 cm uden de vildest veer, men derefter gjorde de skismer nuller naller

Håber du må få en fortsat god fødsel og glæder mig til en opdatering!

Blev mor tirsdag 01.09.09 kl. 18.59 til en skøn pige som var 54 cm lang og vejede 3870 gram.

Min elskede hund - hvil i fred 21/04-2007-25/6-2009

Hilsen stine

0
0
Svar på denne tråd

Åhhh wauw...
Forfatter: 
Dato:  31-08-2010 16:43

Jeg brugte 11 timer med veer OG smerter på at åbne til..... tadaaaaahhhh! - under en centimeter. Og fik så kejsersnit i stedet. Hvor er jeg bare drønmisundelig!! :-D

mvh. tina

Det er skønt at have tvillinger. Det bedste er, når man nogle gange kan få lov til at gå alene på toilettet!

0
0
Svar på denne tråd

Hmmmmm intet nyt
Forfatter: 
Dato:  31-08-2010 22:22

Er du godt klar over at det er din skyld at jeg er på HN uafbrudt i dag .

Nu må I da være blevet forældre.

Malene, Stald Nørreheden, avl af DV og Welsh

Skøn sort Welsh sec a hingsteplag sælges.

0
0
Svar på denne tråd

opdatering
Forfatter: 
Dato:  31-08-2010 22:45

Kan se på FB at hun har fået en skøn lille dreng :)

Er sikker på Jeanett snart beskriver fødsel og viser billeder!

Stort tillykke!

Iben Wendelboe

Trakehner - hesten for livet!

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  31-08-2010 23:03

Ihhh Tillykke .

Jeg skulle jo liiiige tjekke en enkelt gang igen inden jeg skulle logge af.

Glæder mig enormt meget til en fødselsberetning.

Skøn sort Welsh sec a hingsteplag sælges.

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  31-08-2010 23:09

med jeres dejlige dreng. Jeg glæder mig også ualmindelig meget til denne fødselsberetning - og ikke mindst billeder :-) (selvom jeg er gravid og ikke mindst har født for nylig, så er jeg stadig skruk når jeg ser de nyfødte, he he)

Stort tillykke igen med jeres søn! :-)

Mvh Juliette

Bedækning tilbydes ved champion palominohingsten Shulay Gold Fever

Sommergræs tilbydes Vestsjælland, 500kr/hest

Mor til verdens dejligeste lille prins fra 28-07-09 og en ny melder sin ankomst 02-02-11

0
0
Svar på denne tråd

hej med jer
Forfatter: 
Dato:  01-09-2010 10:52

Så er jeg tilbage....

Ligger pt. på patienthottellet i ålborg med min dejlige lille dreng på maven...

eller lille og lille... "bettefisen" er skam 59 cm lang og vejer 4160 kg.

I må undskylde at opdateringen har taget tid, men min fødsel forløb desværre ikke helt så problem frit som håbet.

Da jeg havde åbnet mig 7 cm uden at have haft nogen form for smerter besluttede de sig for at tage vandet kl. 09.30.

Så kom der gang i veerne, og bevars de kunne da mærkes, men var bestemt til at holde ud... Jeg ville gerne føde i vand, så jeg kom i badekaret og ca. kl. 12 havde jeg udvidet mig 10 cm.

Nu manglede vi bare at han gled ned... Det tog dog sin tid, men omkring kl. 13 lå han således at jeg måtte presse.... MEN .... så gjorde det simpelthen også bare nas, for bettefisen rykkede sig fint frem, men kom lige så hurtigt tilbage igen. Efter en time var der pludselig panik på, da hans hoved begyndte at hæve, og pulsen faldt... med et stod der 6 mennesker inde på stuen, og der blev hentet sugekop, og da den var hoppet af 2 gange, skreg den ene jordmor efter en saks, for de blev nød til at ligge et klip.

Problemet var bare at den saks hun fik bestemt ikke var i orden, så den kunne ikke klippe med flåede mig op, så jordmoderen måtte skrige efter en anden saks, og klippe en gang til, alt i mens de hev og sled i mit stakkels barn... sugekoppen kom på, men hoppede igen af og først i 4. forsøg kom han ud... født 14.21

Han var ikke helt på toppen, og måtte over og have ilt. Jeg fik ham kortvarigt over på brystet efter 10 min. men de måtte tage ham tilbage igen, da han forsat ikke trak vejret normalt.

I mens ventede vi på at min moderkage skulle komme, men den måtte også hjælpes på vej... av av av... og samtidig kunne de konstatere at jeg selvfølgelig skulle syes. Da de var ved sting nummer 10 opgav jeg at tælle videre, og fik aldrig spurgt hvor mange sting det egentlig blev til.

Oven i hatten har mit haleben også fået et ordentlig gok, så de er bange for at det muligvis er forstuvet... øv øv øv...

Bettefisen er dog heldigvis det hele værd, og har på trods af hans hårde start været helt på toppen, og sovet godt. Amningen har drillet en smule, men med en ammebrik går det bedre.

Har lige skulle bruge lidt tid til at fatte hvad der skete, for havde jo en helt fantastisk udvidelse fase og egentlig også en ok presse periode, så skulle lige komme míg over at gå fra at være hende superføderen, som de kaldte mig inde på fødegangen til hende, der simpelhen bare ikke kunne føde sit barn, som forventet. Skal ind og snakke fødslen igennem i næste uge, for vil gerne lige have den talt igennem, for som jeg har det lige nu, skal jeg bestemt ikke have en nummer 2... Og vil være rædselsslagene for at skulle føde normalt igen. Har lidt følelsen af at være blevet voldtaget indefra, og af 6 forskellige mennesker.

Henrik, var heldigvis helt fantastik at have med og gav mig total støtte og trøst, og da jeg var ved at gå helt i panik, råbte han bare at jeg skulle kigge på ham, og at det nok skulle gå. Uden ham var jeg simpelthen gået i spåner....

Nu skal vi bare slappe af og nyde bettefisen og hinanden:-)

Tak for alle jeres tanker, og lykkeønskninger:-)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  01-09-2010 11:42

Så sidder jeg da bare her med tårer i øjnene... ved egentlig ikke helt hvorfor for i fik jo en sund og rask dreng men nok mest fordi jeg lige fik et syn tilbage på min egen fødsel...

kan godt forstå du vil ind og snakke den igennem, det gør virkelig en stor forskel, så sørg for at få det gjort...

havde egentlig regnet med at din fødsel gik som at smutte mandler da du var så cool, men sådan havde jeg det også selv og min fødsel gik heller ikke efter nogen bog...

men du kan da ikke skrive du har født uden at ligge et billede...

tillykke med ham og sikke en lang lille fyr du har fået...hvad skal han hedde??

håber i ellers har fået en god start...

Hilsen Jeanette

Ejer af skøn haffe...

venter en lille prinsesse i slutningen af marts...

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  01-09-2010 12:26

Stort tillykke med familieforøgelsen.

Må jeg foreslå, at I ovenpå sådan en hård fødsel sørger for at en kiropraktor tilser lillemanden .

Mvh Maj

0
0
Svar på denne tråd

stort tillykke
Forfatter: 
Dato:  01-09-2010 16:31

kæmpe tillykke. Puha, det bruger minder.. mit endte så bare i akut kejsersnit.. Jeg havde samme følelse efter, at jeg ikke skulle have flere, men NU, jeg er klar, for overleve skal jeg nok.

Er rigtig glad på dine vejne. Dejligt at hører at I alle har det godt.

Birgitte Kirk Jensen

Mor til Jonas født 7/8-08

Vægt 4280

Længde 55

R.I.P

Enekær´s Micado

Tak for alle de gode år vi havde sammen.

Du var en ener!!!

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke med
Forfatter: 
Dato:  01-09-2010 23:40

Tillykke med den "lille" dreng.

Nu nævner du noget om halebenet og jeg får næsten selv helt ondt i rumpetten igen.

Jeg fik selv en kleppert på 5290 gr, som måtte tages med sugekop og for dælan da, hvor havde jeg ondt i halebenet efterfølgende.

Og det havde jeg i lang tid - ikke for at skræmme dig, men det tog godt nok nogle måneder før jeg var fri for smerter. Men det forsvandt da helt igen.

Mvh Tina

R.I.P

Turpin 20.05.1996 - 28.07.2002

Calle 28.04.1998 - 02.04.2010

"When a loved one becomes a memory,

memory becomes a treasure."

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  02-09-2010 11:02

Endnu en gang tillykke .

Sikken en flot fødselsvægt og længde.

Fødte du så på terminsdatoen?

Jeg er glad for at høre at I, trods alt, har det godt nu.

Jeg kender udemærket den der med at man ihvertfald ikke skal have flere børn. Det sagde jeg også selv både efter den første og nr. 2. Men nu har vi dog 3 børn.

Skøn sort Welsh sec a hingsteplag sælges. Evt byttes med anden sec a hingst/ plag.

0
0
Svar på denne tråd

billeder
Forfatter: 
Dato:  02-09-2010 20:49

Hej med jer:-)

Tak for alle jeres hilsner.

Fødslen er nu kommet lidt på afstand og jeg nyder min Lille Oscar, som vi har besluttet han skal hedde. Han er så sød og nem, og har og sovet igennem hver nat og vi har næsten ikke hørt ham græde sådan rigtigt endnu. Han spiser godt og jeg er smask forelsket i både ham og i hans skønne far.

Vi er stadig på patienthotellet, og har valgt at have de fleste barselsbesøg her.

Har også haft kameraet fremme, og synes det er helt vildt sådan som han allerede har forandret sig. Han er lige som rettet sig ud.

Her er billederne

1. få timer gammel sammen med hans far

2. 10 timer gammel med sin mormor

3. med hans morfar

4. 1 døgn gammel

5.

1 døgn gammel sammen med sin far

6. 1½ døgn gammel sammen med hans far

7.

Hans stolte mor

8.

2 døgn gammel

9.

10.

11.

Det sidste billede er bestemt min favorit:-)

0
0
Svar på denne tråd

Åhh hvor er han skøn
Forfatter: 
Dato:  02-09-2010 21:56

Åhh hvor er han skøn .

Mange tak for at du deler billederne med os .

Skøn sort Welsh sec a hingsteplag sælges. Evt byttes med anden sec a hingst/ plag.

0
0
Svar på denne tråd

sikke dog
Forfatter: 
Dato:  02-09-2010 22:07

en flot fyr du der har fået dig- og der er ingen tvivl om stoltheden i dit blik på billedet af jer to Kærligheden og stoltheden lyser der ud fra.

Kan du huske dit bekymringsindlæg du lavde da du var 4,5 mdr henne - sys du ik det er gjort til skamme nu

diskuterer helst kun med mig selv- så er der ingen der siger mig imod

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

0
0
Svar på denne tråd

Fantastisk
Forfatter: 
Dato:  02-09-2010 22:36

Hvor er han bare totalt lækker - sikke nogle fantastiske billeder!

Stort tillykke med ham...

Mor til Mathilde 28/6 2006 og Marcus 11/2 2008

0
0
Svar på denne tråd

Oscar...
Forfatter: 
Dato:  02-09-2010 22:37

Lige en lille hilsen fra mig herinde. For selvom jeg har været så heldig at se lille Oscar i virkeligheden, så bliver jeg akkurat lige rørt af at se billederne. Det er så ubeskriveligt dejligt at opleve, hvordan glæden og stoltheden lyser ud af jer begge to - og hvor kan jeg da godt forstå jer. I har kreeret et helt fantastisk lille liv, en smuk og perfekt baby. Er så glad på jeres vegne og jeg glæder mig til at vi skal tilbringe en hel masse tid sammen :-) Stort knus herfra (og fra onkel Herscher).

*** Hilsen Mette ***

0
0
Svar på denne tråd

halløj
Forfatter: 
Dato:  03-09-2010 07:19

Tillykke, tillykke - hvor ser han bare skøøøn ud.

Få endelig snakket godt om din fødsel - min egen fødsel var (i følge mig selv) voldsom, mest for at alting gik så stærkt og mit hoved slet ikke var med på noget. Fik ikke talt den ordentligt igennem og jeg er SLET ikke klar på barn nr. 2 - stor del af det er grundet fødslen, dog også lidt andet.

Igen, stort tillykke med jeres nye lille prins - deeejligt navn I har valgt til ham ;)

Live your life to its fullest potential...
Mor til Oscar 18-09-09

0
0
Svar på denne tråd

Hvor er det
Forfatter: 
Dato:  03-09-2010 20:43

skønt og læse, og STORT tillykke!

Da du oprettede dit andet indlæg, var jeg selv gravid, med et barn, jeg ikke ønskede. Vi havde en i forvejen, og han ville være 15 mdr, når nr. to kom til verden.

Jeg var meget tæt på, og skrive til dig, men magtede det ikke, kunne ikke rumme det i mit hoved.

Nu sidder jeg med to vidunderlige drenge, ville ikke undvære dem for nogen pris, heldigvis kom jeg på "rette" køl, en efterfødselsdepression var jeg meget tæt på.

Jeg er glad for Jeres vegne, især dine, over hvor lykkelig du føler dig. Ens børn er virkelig guld værd, de bringer så meget kærlighed og glæde i end liv.

Endnu engang tillykke, og held og lykke fremover

Tine

OLIVER, kl. 05.47 - 230109 - 55 cm - 3670 g

BERTRAM, kl 17.06 - 260410 - 55 cm - 3830 g

RIP. Surprice - 13 juli 1990 - 29 juni 2010.

RIP. Ticco - 15 april 1991 - 29 juni 2010.

!Altid elsket, altid savnet!

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  03-09-2010 21:06

STORT TILLYKKE Jeanett. Han er jo fantastisk smuk og dejlig, det har han bestemt fra sin mor.

Knus

mette

Team Lodberg Riders Coaching
undervisning og uddannelse
af hest og rytter
tlf. 20924205

Søger Jeres rideklub sponsor? Prøv TLRC.
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  05-09-2010 07:53

Hvor ser han bare dejlig ud... stort tillykke med ham endnu engang... godt at høre fødslen er kommet lidt på afstand men sørg for at få snakket den igennem rigtigt... :)

Hilsen Jeanette

Ejer af skøn haffe...

venter en lille prinsesse i slutningen af marts...

0
0
Svar på denne tråd

Sikek en beretning
Forfatter: 
Dato:  08-09-2010 19:28

så godt billede mm på Facebook, men vidste slet ikke det havde været så hårdt. Puha det lyder som en værre omgang. Håber du har det helt fint og skønt han er så nem :)

Sagde Janne

Sælges:

Windsor elite 17 "

Lædergjord med maveplade - 110 cm

- Send PB for info -

0
0
Svar på denne tråd

dejlige billeder
Forfatter: 
Dato:  12-09-2010 13:17

tillykke til jer, dejlige billeder, og hvor ser i bare glade og stolte ud, det er dejligt at se

Kuns fra Ann k

få snakket med en om din fødsel og vælg endlig ikke flere børn fra der er jo mulighed for kejsersnit

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider