tror det er meget frskelligt hvornår de er klar..vores datter bliver 2 til november og er meget interesseret i at tisse på potten..
Når jeg morgentisser, gør hun det også. Potten står lige ved siden af toilettet, og hun skal sidde på fuldstændig sammen måde som mig
Jeg spørger hende næsten hver gang jeg går på wc om hun vil med ud og tisse og ca 50'% af gangene siger hun ja..nogle gange tisser hun og andre gange sidder hun bare og snakker.
I vuggestuen sidder hun på wc både før og efter middagslur, og det vil hun selv,da de STORE piger j sidder der
de store piger har er i meget meget høj kurs..De presser hende ikke, men har hun lyst kommer hun på..
Forleden lavede hun også i vuggestuen, og var hoppet ned i et kæmpe spring grinet og klappet af sig selv, og resterne endte på gulvet, hvorefter hun pænt havde lagt det itoilettet..
SÅ havde hun sagt til den ene pæd: Smukke Sally tisser på wc?? ( Smukke Sally fra Bøllebob sangene har også en høj status)
Nogle gange tager vi bleen af et par timer om eftermiddagen, og ind i mellem siger hun selv hun skal tisse og så skynder vi os ud.
Har hun lavet i sin ble siger hun det med det sammen
min venindes pige på 2,5 viser ingen interesse for potten eller wc,så det er nok meget forskelligt