Junior på 7 skal jo have nyt værelse nu her i næste uge, mens han er på ferie hos sin mor ... Vi har jo lige lavet værelse til Blob og så skal han da selvfølgelig også have ordnet hans ..
..
Han ved det ikke selv, han har ikke tålmodigheden til at være med og derfor har vi besluttet at gøre det mens han ikke er hjemme .. Selvfølgelig med plads til mindre ændringer efter hans ønske..
Har fundet den fedeste grønne metalicmaling som jeg er sikker på falder 100 % i knægtens smag...
Han ønskede sig en sovesofa, hvilket han får, diskuterer lidt med hans far om han skal have nyt skrivebord, det mener jeg nemlig han skal.. Hans reoler har han lige fået, men de males i en anden farve ...
Men så kommer vi til det der volder mig problemer... Lige nu har han blot en masse plastic klodskasser på reolerne med legetøj i ... Kan man ikke finde på noget lidt smartere? ... Jeg er bare fuldkommen blank? ...
Min eneste idé er at lave en flok trækasser og male dem med samme metalicgrøn som kommer på væggen ...Og så male figur udenpå alt efter hvad der skal være i kasserne.. En bil på bilkassen, legologo på legokasserne osv..
Der bliver sat nogle bogkasser op på væggene hvor yndlingsbiler og lego kan stå... Men til resten som skal være på reolerne syntes jeg det er svært ...
Så hvordan har i legetøj opbevaret på jeres børneværelser? ... Kom med alle de gode idéer så Junior kan få et superflot værelse ...