Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Smart opbevaring til legetøj?
Forfatter: 
Dato:  21-06-2010 08:11

Junior på 7 skal jo have nyt værelse nu her i næste uge, mens han er på ferie hos sin mor ... Vi har jo lige lavet værelse til Blob og så skal han da selvfølgelig også have ordnet hans .. :) ..

Han ved det ikke selv, han har ikke tålmodigheden til at være med og derfor har vi besluttet at gøre det mens han ikke er hjemme .. Selvfølgelig med plads til mindre ændringer efter hans ønske..

Har fundet den fedeste grønne metalicmaling som jeg er sikker på falder 100 % i knægtens smag...

Han ønskede sig en sovesofa, hvilket han får, diskuterer lidt med hans far om han skal have nyt skrivebord, det mener jeg nemlig han skal.. Hans reoler har han lige fået, men de males i en anden farve ...

Men så kommer vi til det der volder mig problemer... Lige nu har han blot en masse plastic klodskasser på reolerne med legetøj i ... Kan man ikke finde på noget lidt smartere? ... Jeg er bare fuldkommen blank? ...

Min eneste idé er at lave en flok trækasser og male dem med samme metalicgrøn som kommer på væggen ...Og så male figur udenpå alt efter hvad der skal være i kasserne.. En bil på bilkassen, legologo på legokasserne osv..

Der bliver sat nogle bogkasser op på væggene hvor yndlingsbiler og lego kan stå... Men til resten som skal være på reolerne syntes jeg det er svært ...

Så hvordan har i legetøj opbevaret på jeres børneværelser? ... Kom med alle de gode idéer så Junior kan få et superflot værelse ... :)

MVH ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

Bryllup 20.02.10

Termin 07.08.10

2010 bliver et fantastisk år, intet mindre.. ;)

0
0
Svar på denne tråd

tra la la
Forfatter: 
Dato:  21-06-2010 09:25

Vi har kasser hvorpå der er skrevet hvad der er deri. Legetøj er nu engang sjovest at lege med hvis der er orden i det ;)

Vores er trækasser, som er hjemmelavede, så de passer lige ind i reolen. Jeg synes de er super smart. Men nu hader jeg også alt det plastik halløj man kan få - synes det er grimt.

Landejendom sælges. Se her:

www.kj-fast-ejendom.dk/ sag.asp?sagsnr=093203L...=670&DID=2

Ponyer sælges! Se præsentation...

0
0
Svar på denne tråd

Fie...
Forfatter: 
Dato:  21-06-2010 10:25

Ja, plastic er og bliver grimt .. ;) ..

Kan da godt være det bare ender med jeg må finde handywomen-genet frem og igang med at snedkerere nogle kasser i træ .. Det er i hvert fald det mest kreative jeg kan finde på .. ;) ...

Bryllup 20.02.10

Termin 07.08.10

0
0
Svar på denne tråd

Baljer!
Forfatter: 
Dato:  21-06-2010 10:56

Vi har KÆMPE glæde af de der "gummi" baljer i forskellig farve, du kan jo få dem i alle regnbuens farver og størrelser, jeg synes de er så smarte :)

Måske det var en ide?

(Det er de baljer yderst i billedet)

Mvh Line

- Med lille Liam på armen.

24-11-09

0
0
Svar på denne tråd

lllllllllllllllllllll
Forfatter: 
Dato:  21-06-2010 11:19

Jeppe har "kubik" reoler fra Trævarernes, og nogle kurve jeg har købt i Fakta, de passer lige til hullerne. Ellers trækasser malet i forskellige farver, så kan man klistre billeder på alt efter hvad der skal være i kasserne. Trækasser kan også købes i trævarrnes.

Støt børnecancerfonden
www.boernecancerfonden.dk

Mor til Jeppe født 16/8-03 og Eskild født 25/8-09.

....og Fina fra Thurø, Fála fra Nøddegården og selskabshyppen Candy i stalden!

0
0
Svar på denne tråd

malede trækasser
Forfatter: 
Dato:  21-06-2010 21:39

jeg synes din ide med de malede trækasser og så male på hvad der skal være i kasserne er en kanon ide.

Selv har vi lidt af disse www.work-shop.nu/Handed-By/Kurv-i- bred-plastflet.html i forskellige størrelser, en med låg også. De er lidt dyre men vildt lækre.

Rice har også lavet nogle sjove nogle som er formet som f.eks. en bondegård, et autoværksted o.s.v. De er her www.rice.dk/ ProductList.aspx?g=248&lp=true

Hanne

Mor til Villads musen født 0708-09

0
0
Svar på denne tråd

Kurve...
Forfatter: 
Dato:  22-06-2010 07:10

Line... Tror faktisk vi skal have et par af de der baljer til puder, bamser, udklædning og andre ting der fylder mere end lige en kasse på reolen .. :) De er da ret fede når de sådan bare står "henkastet" i et hjørne .. Skal da vidst også have fundet et par til Blob's værelse, de skal nok hurtigt blive fyldt med legetøj..

Hanne.. De der kurve fra Rice er bare vildt kære - men nok bedre til de små's værelser ... Junior bliver trods alt 7 og skal være storebror - så han er jo "næsten voksen" (hvis han altså selv skal sige det) ...

Så hans værelse bliver også sådan lidt "teenage-præget" for ligesom at understøtte ham lidt i at han er den store nu ... Uden at det selvfølgelig skal tage helt overhånd, han er jo stadig et barn i den forstand.. Men man vokser jo lige en meters penge eller to når man skal være storebror.. ;) ..

Ender nok med jeg må se om ikke jeg kan fabrikere en flok trækasser, liggende på sofaen .. ;) ...

Bryllup 20.02.10

Termin 07.08.10

0
0
Svar på denne tråd

kurve i bred plastflet
Forfatter: 
Dato:  22-06-2010 08:52

... der ligner dem Hanne viser til forveksling, har jeg købt i tiger!!!!! Endda samme farve - plus nogle pink!!!

Christina ..Prinser og Prinsesser

Find mine billeder på

www.skingurs.dk

:-)

0
0
Svar på denne tråd

Skingur...
Forfatter: 
Dato:  22-06-2010 09:48

Aaahh - så var det der jeg havde set dem... Syntes nok jeg for nylig havde set dem til nogle lidt andre priser, men kunne ikke komme i tanke om hvor ..

Tror dog at trækasser holder bedre til en temperamentsfuld 7 årig.. ;) ..

Bryllup 20.02.10

Termin 07.08.10

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider