Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

hvor tidligt kan man teste? (allergi)
Forfatter: 
Dato:  23-01-2010 12:44

kære i kloge kvinder :o)

jeg går med en fæl mistanke om at min datters allergiske bronkitis skyldes samvær med katte. hun er 1½ år, præcis idag faktisk. og planen var egentlig at vi skulle have en stald mis til sommer da hun er meget glad for katte. men jeg vælger lige at tøve en kende, og få hende testet først.

hjemme hos hendes far har de 2 katte, og flere af vores venner har katte. jeg synes at må konstatere at der er forskel på hendes medicin behov hvis der er katte til stede. hun har simpelthen brug for mere når der er katte

er der nogen der ved hvornår man kan teste den slags allergi fra? måske nogen der har prøvet det samme eller lignende?
for med hensyn til samvær med hendes far og hans katte, skal der jo et lægeligt dokument til før den godtages hvilket jeg udemærket forstår. de er jo selv sagt glade for deres katte.

så De damer, sig frem :o).

Can't fix stupid...... ;o)

søger blandings tævehvalp

0
0
Svar på denne tråd

mener...
Forfatter: 
Dato:  23-01-2010 14:21

de siger 4 år, min datter er lige blevet 4, og hende vil de først teste nu... hun slår ud hver eneste vinter med nældefeber osv, får astmamatisk bronkitis osv.

men prøv at hør lægen, sig du har lagt mærke til at når hun er i nærheden af katte har hun behov for mere medicin, kan være han vil lade hende teste allerede nu så´.

hilsen stella

engangsvaskeklude på rulle sælges 450kr pr. kasse det er 30 ruller. er incl. porto.

kontakt mig over PB. for at bestille.

0
0
Svar på denne tråd

jeg må prøve
Forfatter: 
Dato:  24-01-2010 23:01

der er snart ikke andet for......

Can't fix stupid...... ;o)

søger blandings tævehvalp

0
0
Svar på denne tråd

fra de er toår
Forfatter: 
Dato:  25-01-2010 08:53

hej

jeg har en søn på 1½ år, min læge siger at når de er to kan de testes via en blodprøve.... så der er ikke så lang tid til...

held og lykke med det

hyggerytteren med tulle og Tessa

0
0
Svar på denne tråd

min erfaring
Forfatter: 
Dato:  25-01-2010 08:58

Hej,

Min datter blev testet første gang via blodprøve som 1½ års, pga jeg har slem fødevare allergi. Men en prik test skal de være noget ældre for at få taget.

- Lene

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider