Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Skal jeg købe en voksipose?
Forfatter: 
Dato:  22-01-2010 15:12

Nikolaj er ved at vokse ud af liften og derfor var der en veninde der sagde hvorfor jeg ikke købte en voksipose..

Er I andre glade for jeres eller ??

Kan godt se fordelen i at han kan holde varmen især da jeg synes han meget let sparker dynen af når han ligger i tremmesengen.. Det problem vil jo også opstå i barnevognen

Skal jeg købe en voksipose eller har jeg kun glæde af den et par måneder frem? Han er nu næsten 5 mdr.

- LIVING IS....
Knowing which bridges to burn and which to cross...
0
0
Svar på denne tråd

voksi...
Forfatter: 
Dato:  22-01-2010 15:59

Hej

Det er jo meget forskelligt for barn til barn, men her i huset har vi været rigtig glade for vores sleep bee.

Hvis du er interesseret har jeg vores til salg, men du kan jo skrive pb hvis du er interesseret.

Hilsen Mette

0
0
Svar på denne tråd

Trille posen
Forfatter: 
Dato:  22-01-2010 16:17

Frida er nu 6 måneder. Vi har en trillepose og den kan hun sagtens være i noget tid endnu. De bliver jo ikke ved med at vokse så voldsomt. Jeg håber da på at hun også kan være i den til næste vinter. Vi er super glade for den. Den holder hende godt varm og hun er begyndt at sove bedre efter vi har fået den. Vi bruger den dog kun i barnevognen. I tremmesengen sover hun blot med dyne.

Trille posen har vi valgt fordi der er ulddyne i, hvilket jeg klart foretrækker frem for dundyne. Ulden regulerer temperaturen så de hverken har det for varmt eller for koldt. Skal den bruges om sommeren kan der købes en sommerdyne til den.

Jeg vil klart anbefale trille eller voksi. Disse to pga. ulddynen. Ved ikke om der er andre mærker der også har ulddyne.

Mvh. Fie

Ponyer sælges: Sportspony vallak 2 år, Shetlandsponyer: 2 hopper på 4 og en ældre, hingst fra juni 2009.

Skriv for mere information

0
0
Svar på denne tråd

Trille posen
Forfatter: 
Dato:  22-01-2010 16:36

Her er den på tilbud hvis dette kunne have interesse:

www.onlinekids.dk/trillepose-c- 75.html?bgsid=4nvgnkr8...65jjm7mu57

Mvh. Fie

Ponyer sælges: Sportspony vallak 2 år, Shetlandsponyer: 2 hopper på 4 og en ældre, hingst fra juni 2009.

Skriv for mere information

0
0
Svar på denne tråd

voksipose
Forfatter: 
Dato:  22-01-2010 17:05

Hej

Har lige købt en voksipose på tilbud i babysam idag(1599), men der findes også mange fine brugte poser på nettet:-) Havde nemlig allerede budt på en brugt, men da jeg så jeg kun skulle betale nogle få 100 kr mere for en helt ny pose, så valgte jeg at købe en ny. Så ved man med sikkerhed hvordan den er blevet behandlet og vasket:-)

Voksiposen er dog noget dyre end de andre former for soverposer man kan købe(trille og slee bee etc), men den er virkelig lækker og kan jo genbruges til flere børn, samt sælges igen hvis den ikke lever op til forventninger til en god pris.

Hilsen Marianne

Lykkelig ejer af en smuk hvid ganger

Hestehøjens Pelle

og hans kammerat Casmir

0
0
Svar på denne tråd

vi købte
Forfatter: 
Dato:  22-01-2010 21:26

... en SleeBee da Emma voksede ud af liften, men vi fik den aldrig brugt, for damen gad da ikke ligge i den og kunne sagtens sparke den åben til trods for bindebånd og knapper.

Nu gør den til gengæld glæde ved et vennepar, som har en datter på otte måneder. Hun er nemlig glad for at ligge i den.

Et råd kunne være at prøve at låne en, så du kan se om din dreng gider sove i den. Uanset om man vælger SleeBee eller Voksi er det jo mange penge, man skal punge ud med, hvis ikke den bliver brugt.

0
0
Svar på denne tråd

Voksi...
Forfatter: 
Dato:  23-01-2010 15:00

Lige da jeg læste overskriften tænkte jeg "Ja, sgu" :D

Jeg var også meget i tvivl om jeg skulle vælge voksi, slee bee, Trille eller anden.

Jeg søgte meget på nettet og fandt en voksi som var 7 år gammel men super velholdt og ikke falmet i stoffet eller noget til 500 kr. og den var med ulddyne og bæreplade - og så lå det i nærheden af hvor jeg bor så jeg sparede portoen.

Jeg er rigtig rigtig glad for vores.

Havde lidt svært ved at forstå hvordan den kunne erstatte liften når man er ude men jeg er bare så glad for min.

Når han skal ud og sove får han bare en lille tynd jakke på og så afsted. Ikke noget med flyverdragt, futter og hvad man ellers kan finde på.

Genialt!!

0
0
Svar på denne tråd

Slee Bee
Forfatter: 
Dato:  23-01-2010 15:15

Efter at have læst alle jeres gode erfaringer samt lidt læsning på nettet kørte jeg i Bilka og købte en Slee Bee.

Lige nu ligger han i sin barnevogn i sin Slee Bee, liften er sat på loftet, og han sover skønt.

Blev alligevel lidt nærig mht en Voksi.

Synes faktisk kvaliteten af Slee Bee´en overraskede mig positivt da jeg fik den i hænderne.

God weekend til jer alle

- LIVING IS....
Knowing which bridges to burn and which to cross...
0
0
Svar på denne tråd

Også sleebee her..
Forfatter: 
Dato:  24-01-2010 13:52

Her kører vi med 2 stk sleebee'er.

Fordelen er at alt i en sleebee kan vaskes ved 60 grader og det betyder noget ifht allergi (jeg er støvallergiker..)

Vi kunne ikke undvære dem, og begge børn står ude og sover i dem hver dag - også i den her kulde, hvor de så står under tag. Og man har det slet ikke skidt med at pakke dem ned, fordi de ligger så lunt og dejligt.

Mine har så ret så meget tøj på i dem - men det er fordi de, som deres mor, er nogle værre frossen pinde...

Arbejder som sygeplejerske

- Og MOR til Astrid, født 24.04.08!

OG til Andreas, født 10.09.09!

0
0
Svar på denne tråd

Kan bruges længe
Forfatter: 
Dato:  24-01-2010 14:58

BVores datter brugte voksien hele sidste vinter, hvor hun var 1½, knap 2 inden den blev pakket væk. Så den kan altså bruges længe.

Vi tog pladen ud da hun skulle til at have sele på i barnevognen, og så var den bare deri fast.

Maria

Mor til Silje 30.05.07

Lillebror i vente juni 2010

0
0
Svar på denne tråd

den bedste investering -EVER
Forfatter: 
Dato:  24-01-2010 17:41

vi er sååååå glade for den. De holder varmen i meget lidt tøj og så er den bare god ved de at de ligger super godt i den. Ofte sover de bedre i den, da de bliver svøbt

Hilsen
Sanne

På barsel med smukke Magnus

Søger min gamle hest Frk. Liva. Skimmel hoppe på 165 cm. og 8 år. Måske står hun nær Holbæk. Billeder på min præsentation
0
0
Svar på denne tråd

slee bee
Forfatter: 
Dato:  25-01-2010 09:01

hej du skriver han også sparker dynen af i tremmesengen. I tremmesengen bruger jeg sovepose og min dreng på 1½ år har sovet igennem siden han var 3 mdr. og er stort set aldrig syg. han sover fra 19.00 til mellem 6.30 og 7.30 hver dag. kan faktisk ikke huske hvornår han sidst var vågen om natten... jeg tror soveosen har en del at sige her. den næste ryger også direkte fra vuggen til tremmeseng med sovepise.

du kan finde dem brugt på bla. trendsales til 100 -150 kr. og der er både vinter og sommerudgaver.

håber du kan bruge det

hyggerytteren med tulle og Tessa

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider