|
|
| Må jeg se jeres ligge på maven? |
| Forfatter:  |
LineogPiv (Line Ditlevsen) |
| Dato:  |
07-01-2010 18:01 |
|
Ja herhjemme trænes der jo på højtryk i at ligge på maven og løfte hovedet, og det går da fremad  Synes man får fanget mange sjove vinkler når han sådan ligger der og kæmper, og så ville jeg da lige høre om jeg må se jer andres ligge på maven og styrketræne  Og i slipper naturligvis ikke for at se min charmebøf     
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det må du da :) |
|
|
Skønne billeder af din lækre dreng  Jeg har en hel del, så du får dem lige kronologisk, så du kan se udviklingen  4 uger, hvor han ikke rigtigt gider   8 uger:   15 uger:   4,5 månede:   Igår trillede han så for første gang, så nu er han begyndt at komme så højt op i armene at han kan trille rundt, men det har jeg desværre ingen billeder af.
Iben Wendelboe
Trakehner - hesten for livet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gud hvor! |
07-01-2010 18:15 |
|
Gud hvor er han dog bare skøn din drengebasse! Og sikke højt oppe han er allerede så tidligt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| halløj |
|
|
Jeg har bare et enkelt billede, af Oscar på maven - og så er det endda et billede, hvor han ikke rigtig gider. Han er ellers super god til det nu, men der gik ret lang tid, før han gad det - blev lettere hysterisk, hver gang man forsøgte. Men pludselig kom det og nu ser det ud som om, at der ikke er langt til at han ruller  
Live your life to its fullest potential... Mor til Oscar 18-09-09
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min Malou er |
Camilla »Mercedes Marco« |
07-01-2010 19:13 |
|
også dygtig til det  Bliver i dag 2 måneder.  
Camilla Nu mor til lille Malou 7/11-09
Turhest søges ved 8740
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SBM... |
07-01-2010 19:29 |
|
SBM og Camilla: Hvor er det nogle dygtige charmebøffer i har  Uha uha, de små kan se SÅ charmerende ud når de ligger der og møffer synes jeg 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nullermænd |
|
|
Hvor er de bare superskønne jeres unger. Jeg vil tage nogen billeder af min Thea i morgen - hun bliver 2 mdr den 17  Kh Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er jo |
AmigoCjn |
07-01-2010 19:45 |
|
Det er jo læææææænge siden - hvis du tænker "baby på maven"  Men her er et af Emma fra da hun var bitte lille. (Damn det er længe siden!!!) Kan ikke huske hvornår det er taget men det er et sted mellem 1 og 3 måneder.  Og her er hun julen 2007:  
...
små fødder sætter dybe fodspor
Twinkle, twinkle little star Do you know how loved you are...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hovedløft :-) |
|
|
det her er fra 12 november (08) - Johanne er fra 3 oktober (08), så hun er altså en måned og en en uges tid   2 måneder  10 uger  (så STOP mig dog en eller anden... griner... kan jo blive ved med at vise mit elskede yngel!!)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SUUUK..... |
|
|
I guder nogle LÆKRE unger! Sidder jo her og bliver helt skruk igen 
You can't believe it, You can't conceive it- And you can't touch me, 'Cause I'm untouchable ! And I know you hate it, And you can't take it- You'll never break me, 'Cause I'm unbreakable!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| halløj |
|
|
Skingur: Er det flash yngel dag i dag?
Har præcis kigget på Johanes rumpe 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen her er marcus |
Bellstar ♥Snoop♥ |
07-01-2010 22:33 |
|
her er lille marcus her som 6 uger.  her er han ca 3,5 måned  han er nu 8 måneder og kravler rundt over det hele og laver ulykker ;o)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jeg vil også |
|
|
bidrage og hvor er det i øvrigt nogle skønne unger i denne tråd. Her er Emma ca. 2 måneder (tror jeg nok )  Her er hun 4 måneder 
Med venlig hilsen Bettina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| halløj |
|
|
Skingur: Lige præcis, alt for skønt billede - forøvrigt fin detalje, at både æseldyret og Marie-gå-hønen, samt de 2 duplo giraffer også viser mås 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| halløj |
|
|
Et spritnyt billede, af meget magelige Oscar på maven. Har opdaget sin bedste bamseven, Hr. Fantus  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi træner |
|
|
Men er ikke så stærke til det endnu  Thea født 17.11.2009. Kan en hjælpe med at sætte billede ind, kan ikke finde ud af det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Angelina 6mdr |
Reginella ♥REGINELLA Mor til LU |
09-01-2010 22:45 |
|
Her ses Angelina som er 6mdr. Hun er blevet rigtig god til at ligge på maven og vender sig selv. Og kører rund på gulvet,den lille basse  VH Reginella
Mor til Lucia 20-06-06 og Angelina 20-06-09 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min Liam er jo nået |
diablogirl *almera* |
10-01-2010 06:43 |
|
en del videre i teksten, men kan da lige smide nogen på alligevel. Liam 3 mdr gammel.  Liam i sommers ca. 4 mdr gammel.  Liam 6 mdr gammel og ruller derhen hvor han vil hen.  Og nu, fuld af krudt og spilopper! (Jeg elsker det billede, for det viser ham præcis som han er, glad og fuld af fis).  Og så kan han godt li' MTV, for der er nogle lækre damer.  Og hvad han lige foretager sig her, tjae...?  Kristina.
Der ER forskel på negativt og positivt ladede udtryk.
Super smuk og dejlig angloaraber hoppe sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Min Alfred |
|
|
Jeg har også et stk lækkert drengebarn der kan ligge på maven  Her er et billede fra i dag, han bliver 7 uger i morgen Nina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Iiih!!! |
16-01-2010 21:18 |
|
Ihhh altså alle de dejlige unger!!! Klapre klapre klapre! (Skruk )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|