Hejza allesammen.
Hvor er jeg glad for ar jeg kan stille alverdens "dumme" spørgsmål herinde 
Havde aldrig i min vildeste fantasi forstillet mig at jeg kunne bekymre mig om så mange mærkelige ting, når jeg blev gravid. 
Så har er endnu et bekymrings indlæg fra mig
Som jeg har nævnt i tidligere indlæg er det ikke den mest aktive pige der ligger i min mave. Og der er altså kun 4½ uge tilbage.
Jeg ved ikke lige hvordan jeg skal beskrive det. Men har aldrig prøvet at få et spark så det gjorde ondt. Kun nogle skub på mine hofter som har været ubehalige. Ikke prøvet spark op i ribene, haft søvnløse nætter begrund af asen og masen inde i maven. Syntes tit man læser/høre om folk ikke kan falde i søvn for når de lægger sig begynder den lille.
Når der er lidt i gang i maven, er det sådan set ikke spark men mere at hun flytter på sig. Kan godt gå en hel dag uden og tænke over om hun har sparket og så bliver jeg enormt nervøs og begynder og trykke løs på maven : vågn op lille pige...
Hvad siger I?? skal jeg bare nyde det er en lille rolig pige, eller er der måske grund til bekymring?
Har tænkt om det er fordi hun stadig syntes der er masser af plads i maven, så det faktisk er en lille baby.. Meen øv hvor jeg hader at være så nervøs og bekymret HELE tiden