Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Klar til baby. -Hvornår?
Forfatter: 
Dato:  03-01-2010 07:15

Hvornår begyndte i at gøre baby værelse klar, købe de ting der skal købes (alt fra møbler, barnevogn til bleer og lign) og pakke hospitalstasken?

Jeg har godt 7 uger til termin, og vi er just gået igang med babyværelset.

Vi forventer det "færdigt" næste weekend, så skal jeg have alt det ned fra loftet, som vi har fået foræret, sorteret og vasket, og derefter ud og handle det der mangler.

Jeg har hentet et par af de der gratis pakker hist og pist, og i den forbindelse, har jeg så også lidt bleer liggende.

Så bebs lider nok ikke overlast, HVIS hun skulle komme for tidligt.

Eneste minus er at vi mangler barnevognen. Dvs vi har en gammel brugt en stående, uden overslag. Og jeg har en blød lift på loftet, så det skulle da nok gå. -Men, jeg glæder mig nu alligevel til vi har fundet den rigtige.

Men hvornår var i klar?

Mvh. Tine

Fotografering?

Klipning tilbydes i Midtsjælland

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=47&i=1880&...y=desc&e=0

Kvalitets DV'ere sælges, kontakt for nærmere info

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  03-01-2010 09:25

uha hvornår var vi færdig.. Købte sengen i uge 4 og sådan lidt små ting hen over sommeren. Havde ingen plads så var nød til at vente til vi skulle flytt. 1 september købte vi barnevognen det har vel været omkring uge 15-20.. Så flyttede vi og fik malet og gjort værelset klar. Med kommode, seng og pulsebrord. Og så begyndte vi ellers med at købe de forskellige ting. Tror vi var færdige i decmeber. Mangler kun nogle små ting, som bleer, babyalarm og en sutteflaskerenser ...

Så omkring 2 måneder før stod alt klar vil jeg tro Tidligt ja, men vi har hygget os meget .. haha

Nu med lille pige

I mavsen.

4. febuar 2010

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-01-2010 09:27

Et par uger efter Lillepigen kom ud.... Jeg fik aldrig rigtig ordnet alle de der ting, da jeg ikke kunne lure, hvordan det ville være mest praktisk.

Efter hun kom ud, fandt jeg ud af hvordan det var mest praktisk, og så indrettede vi færdig.

/Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd

Vickie...
Forfatter: 
Dato:  03-01-2010 09:54

Babysam har udsalg på deres barnevogne nu.

Jeg har 2 uger til termin og vi er praktisk parat til lillemanden nu.

Vi købte de sidste ting igår.

Hilsen Carina.

http://www.epona.tv

http://www.showjumping.dk

Nu med en lille prins i maven, som melder sin ankomst i Januar.

0
0
Svar på denne tråd

her....
Forfatter: 
Dato:  03-01-2010 10:03

var jeg færdig med en pæn del 3 mdr inden - de sidste ting ca 2 mdr inden - eneste der manglede lidt efter der var vask af div til lillemanden, men det var klart ca 14 dage en mdr inden ankomst

Nikon-pics4U

NU med Tobias (aka. Nuller) - født dd. 09/12/09, 2500 g og 47 cm, og forlovet med min Peter dd. 21/12/09.

Enlig mor søges - kig her

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-01-2010 20:42

Hvor jeg misunder jer - jeg har, 3 måneder efter fødsel - stadig ikke fået indrettet det dumme børneværelse

Han har hans puslebord og en kommode med tøj derinde, et par billeder med Cars på væggen, og et af de der tæpper med vej på, så han kan lege med hans biler..

Ellers er hans "værelse" vist endt inde i min stue da han har alle dagligdags ting herinde

Men nu går der ikke længe før han skal ind og sove på eget værelse, så skal der også nok blive lavet en masse derinde, synes bare det er liidt uoverskueligt, med alt det vasdketøj jeg pludselig har fået ( !! )

RegitzeReenberg

Mor til Oliver - 15/9-09

Uden Bellami, men med Stensgårdens Mistral <3

Hest sælges!!

www.hestegalleri.dk/html/ mar_vis.asp?MarID=343728

0
0
Svar på denne tråd

altså...
Forfatter: 
Dato:  03-01-2010 21:32

værelse er heller ikke klart her- for decideret hans værelse har vi ikk plads til det blir før vi finder noget andet at bo i. Så indtil da bor han sådan set i soveværelse og stue men har ting inde på værelset mere el mindre.

Nikon-pics4U

NU med Tobias (aka. Nuller) - født dd. 09/12/09, 2500 g og 47 cm, og forlovet med min Peter dd. 21/12/09.

Enlig mor søges - kig her

0
0
Svar på denne tråd

ready to go
Forfatter: 
Dato:  03-01-2010 23:41

Jeg mangler kun at vaske sengetøj og noget tøj mine forældre havde med hjem fra usa i December og så lige at samle sengen så er alt klappet og klart.

蛋糕
(Kage)

Nu med en lille dreng i maven der har termin den 20 feb :)
0
0
Svar på denne tråd

Carina...
Forfatter: 
Dato:  04-01-2010 07:09

i know Vi smutter også derned i eftermiddag.

Ønskebørn starter op på torsdag mener jeg det er, og de har også et par gode barnevogne på menuen, så vi skal lige have luret af, hvad vi skal gå efter.

Mvh. Tine

Fotografering?

Klipning tilbydes i Midtsjælland

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=47&i=1880&...y=desc&e=0

Kvalitets DV'ere sælges, kontakt for nærmere info

0
0
Svar på denne tråd

Klar til børn
Forfatter: 
Dato:  04-01-2010 09:51

1. barn var værelset og alt andet klart en måneds tid før.

2. gang blev værelset klart 1 måneds tid efter hun flyttede på eget værelse ;-D

Mange hilsener Rikka

Mor til en hel masse :-)

0
0
Svar på denne tråd

hmm............
Forfatter: 
Dato:  04-01-2010 21:30

tja jeg var meget hurtig da jeg var gravid med min største datter ;-)

Da jeg var 18 uger henne tog jeg ud og købte seng og pulsebord, dyne sengetøj bamse.

og (x)fyren fik besked på at få malet det børneværelse så jeg kunne kommedere rundt med ham hvor de forskillige ting skulle stå

2 gang var jeg lidt mere rolig da jeg stadig havede alt fra den første så var minimalt hva der skulle købes nyt af :-)

meget heldigt at nr 2 også var en pige ellers havede jeg været på r*ven med alt det tøj osv ;-)

suuuk får næsten lyst til en baby til nu....

mine piger er 4 og 2 år :-)

3 stk. BIF- Sønderjyske biletter sælges giv et bud!

Miniature med/uden stambog kåret og ikke kåret.Står i jylland alle skal væk pga ejers sygdom! Skriv pb for nr!

0
0
Svar på denne tråd

at blive færdig
Forfatter: 
Dato:  05-01-2010 19:54

tror alt var klar hos magnus da jeg var ca uge 25 og vidste det blav en dreng.. også ca dér med julie.. går også bare og venter nu på det skal blive februar så jeg kan komme til scanning og finde ud af hvem der er derinde(oliver eller olivia)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider