Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Hormonspiral, over tid?
Forfatter: 
Dato:  24-11-2009 15:29

Jeg har brug for flere råd end jeg har fået på et andet site hvor jeg har stillet samme spørgsmål, så nu må i, kære HN'er lægge øjne til.

Jeg fik sidste år i oktober en frivillig abort og fik i den forbindelse lagt en hormomspiral op. Jeg har i det års tid haft min menstruation, denne er kommet nærmest på klokkeslet præcis på den 21. dag.

Denne gang er den så nu 9 dage forsinket?????

Jeg har taget en test, den var negativ. Jeg har fået at vide af en sød cyber-bekendt at det kan være min krop først nu er tilpasset denne spiral og det er derfor jeg slet ikke får min mens. Kan det passe? Før blødte jeg som en strukket gris, det sidste år har det slet slet ikke været så slemt, der har jeg kunne nøjes med trusseindlæg de værste dage.

Men, er det min krop som har, efter et år, vænnet sig til hormornerne og jeg fremover ikke vil have mens mere, eller kan jeg være gravid?

Jeg skal til lægen på torsdag, men jeg har så mange spørgsmål at jeg bliver nødt til at spørger folket...

Så, har manden været på knæ og vi siger ja til hinanden den 15. maj 2010.

0
0
Svar på denne tråd

Ja, det er korrekt
Forfatter: 
Dato:  25-11-2009 13:38

at dine blødninger helt kan ophøre med hormonspiral. Jeg vil mene, at du er "dobbelt sikker" på IKKE at være gravid, når du har spiralen og en negativ test. Bare lidt lomme-statistik ;-)

Jeg venter selv på den sagliggørende dag, men det har vist lange udsigter. Jeg har ikke være specielt heldig med min hormonspiral. Den første blev udstødt og sad helt ned i livmoderhalsen, da jeg fik det tjekket.

Nu er jeg startet forfra og bløder hårdt og længe. Denne gang i 22 dage. Det er dødens pølse, men gyn. siger at jeg skal give det tid. Tja og jeg kan ikke rigtig få øje på andre muligheder.

Katja

Sofia 30.10.04 - Stina 18.07.08

--------------------------

Flying Dunphy XX - Smuk fuldblod - Cheval - Herlig pony

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider