|
|
| Nu nærmer sig tiden :) |
| Forfatter:  |
little-horsie ♥Blaze♥ |
| Dato:  |
22-11-2009 21:22 |
|
Jeg er da ihvertfald lidt tættere på målet nu  Idag er der 90 dage til termin Det er helt underligt at tænke på. Andre der er tæt på målet?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja tæt på |
|
|
Ja jeg er rimelig tæt på, faktisk er jeg over tid, havde termin i fredags  Nina, der er ved at være utålmodig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| the final countdown |
little-horsie ♥Blaze♥ |
22-11-2009 22:18 |
|
Ejjj Nina jeg sender dig lige en ordentlig omgang ve støv Det er da så spændende, håber da at den lille guldklump snart melder sin ankomst  Stella du skal da bare lige ha overstået julen og nytåret så er det rigtigt tæt på  Jeg går og spekulere over hvor meget jeg får spist jule aften og nytårs aften, spiser jo efterhånden som en fugl fordi der ikke er så meget plads som der plejer at være, hmm men bare jeg får en smagsprøve er jeg glad 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 4 uger endnu :) |
Chickflick 1 |
23-11-2009 04:18 |
|
- Og hellere før end over tid tak - er sengeliggende med bækkenløsning og det er altså belastende!!!! //Chickflick
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| little-horsie |
|
|
ja lige netop sådan jeg har det... når jul og nytår er slut så er vi rigtig tæt på .... spiser heller ikke ret meget men spiser tit... og spiser jeg så formeget så kommer det op igen..... jegkan godt lide at være gravid,men er ved at være træt af det, den bette fylder så meget nu at jeg har kolik om natten som lægen kalder det, den bette presser på min tyktarm når jeg ligger hvilket givermig rigtig store smerter, og gør at søvn for mig er en by i rusland.... og den der med at samle ting op fra gulvet, løfte på mine "store" børn, meget af det daglige husrengørring osv, har manden overtaget på fuld tid nu, for jeg kan ikke pga bækken og mave.... nu igår faldt den store ned af trappen, han kurede på ryggen hele vejen, jeg var først derude, men kunne ikke få ham op, og manden måtte overtage.... det var rigtigt hårdt.....og nu render han rundt med en blå rygrad, hvor hver enkel "rygradsbule"(ved ikke lige hvad jeg skal kalde dem) er skrabt for hud og dermed sår...... av.... og det tog ekstra hårdt påmig fordi jeg ikke kunne løfte ham op....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Jeps - 22 dage til termin. Dvs i morgen præcis tre uger (d 15 dec)... Og på søndag skal jeg ha læsset hestene og sendt dem ud til min veninde (ny ejer). Jeg ahr haft hamrende travlt de sidste uger med at gøre de sidste ting. Vildt irriterende da jeg havde regnet med at slappe af den sidste mdrs tid i stedet. Det er gået lige modsat desværre. Mange ting har skullet ordnes, og har ikke kunnet blive gjort før desværre. Jeg er nu ikke heeeelt færdig skal det siges. Årh den pladsmangel altså. Men i går fik vi sat puslebordet ind på sin plads - så nu er det helt virkeligt og underligt det står der uden en baby i hytten... Hehe det kom da egentlig lidt tættere på nu - at sige tre uger er hva det er. Men at skrive det i dage- var helt whoahhhhh nu det VIRKELIG snart nu! Ja ja nu m´å vi se- stædig som jeg er har jeg jo valgt at julen skal holdes her for familien som vi plejer... De er dog afklarede med at jeg sikkert skal ha en del hjælp - samt HVIS det skulle ende med at blive der jeg skal føde osse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jep jep... |
LineogPiv (Line Ditlevsen) |
23-11-2009 08:53 |
|
Jeg er også så tæt på nu at jeg er ved at være muggen hver dag han IKKE er kommet  Her tæller vi 8 dage til terminen, og det er jo lige om snart... Jeg satser voldsomt på han kommer før terminen, om ikke andet så PÅ terminen, for jeg ORKER ikke at gå over tid, min bækkenløsning tager efterhånden livet af mig og er bare TUDEfærdig efter et par timer med hovedet op af... Jordemoderen sagde at havde jeg ikke født d. 1 december/terminsdatoen, så skulle jeg komme ind til middag så vi kunne snakke igangsættelse... Så herhjemme er utålmodigheden indtruffet 
Mvh Line - Med en dejlig dreng i maven, termin 1 december.
| Til evigt minde: www.jessiepigen.dk |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er også tæt på. |
|
|
Jeg er i uge 32+2, så jeg er snart nede og runde de 50 dage. Jeg synes også at det er ved at være rigtig hårdt. Min ryg gør rigtig ondt efterhånden og jeg kan ikke komme til massage og akupunktur så tit som jeg gerne vil, da det koster 400 kr pr gang og jeg kan snildt gå der en gang om ugen. Jeg har mange plukveer også selvom jeg bare står ud af sengen og sætter mig ind i sofaen. Og så begynder han at fylde så meget at mine mavemuskler konstant er ømme og så sparker han i mine ribben.  Jeg prøver dog stadigvæk at få trænet min 2 gange om ugen og så ordner jeg stadig mine 3 heste. Det går bare ikke så stærkt.  Så jeg er rigtig glad for at der kun er 8 uger igen og så glæder jeg mig helt vildt til at se ham, holde ham og kysse ham. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| plukveer |
|
|
det er sgu underligt altså... Jeg havdej o en he*lveds masse plukveer og direkte ondt i livmoderen på et tidspunkt. Så skulle jeg da holde mig i ro mente jordmoder. Så knokledej eg på med en ung plag der krævede en hulens masser kræfter at holde og få ind mv. Efter det er det gået ret meget i sig selv faktisk... Jeg har en sjælden plukve ind i mellem (jeg kan mærke i hvert fald - de små mærker jeg ikke så ved reelt ikk hvor mange jeg har), og livmoderen gør osse kun sjældent ondt- nok fordi den er ved at være så stor jo. Jeg går hele tiden og venter på at plukveerne rigtigt går i gang igen - men hvor blir de dog af? Ja som sagt kan det da godt være der er, men det bare er de små for dem mærker jeg jo ikk. Nåh ja jeg ahr da væske i kroppen efterhånden må jeg sige*LOL* Det er dog ikke helt så slemt nu som det har været- det var egentlig værst i starten. Men det svinger jo lidt... Men specielt venstre sko er der ind i mellem problemer med at være i*LOL* Men det er ikke nemt at ha benene oppe og gøre det lidt bedre for dem når man ikk kan ligge på ryggen, sidde ordentligt tilbage fordi halebenet gør ondt og den slags... Jo nogle ting er lidt trælse og svære nu, og det gør da osse ondt her. Så afgjort. Men det er faktisk ikke noget jeg brokker mig det store over. Altså ikke nogle ting jeg endnu ser som nogen grund til at føde nu og her som andre. Underligt nok faktisk... For jeg har dælme ondt ind i mellem ellers og helbredet er jo i forvejen ikke helt godt. Så havde faktisk ventet for længst at ha været helt færdig og ikke ville kunne mere for flere uger siden og den slags - men det er faktisk gået bedre end ventet ind til videre...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Ja her nærmer tiden sig også. Er nu i 29+4, det vil sige 73 dage til termin. Her håbervi så lidt på at gå 4 dage over tid, så lille pige bliver født d. 8 februar. Nemlig af den grund min mor, søster og jeg selv er født d. 8.. Så håber jeg kan få det til at gå vidre ...  Men jeg har slet ikke travlt med at komme af med maven, syntes den er lige så stor som før, inden var jeg meget tyk på min mave, og nu er den bare hård i stedet for blød  Og kg mæssigt er det stadig det samme som før, så ja alt i alt føler jeg mig ikke særlig svække af min gravditet. Kun enkelte tig. Normalt føler jeg mig slet ikke gravid, hygger mig bare..hehe
Nu med lille pige
I mavsen.
4. febuar 2010
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja jeg er |
Christina ♣Meiko♣ |
23-11-2009 16:42 |
|
i uge 32 +1 i dag og har haft pluk veer i næsten en uge og havde rigtige veer igår formiddags, hvor det valgte at gå i sig selv igen - jeg syntes ventetiden er ved at være lang, men også fordi at jeg har de "smerter", uro og forandringer i kroppen - sygehudet mener ikke at jeg går tiden ud, puha det ville også være hårdt hvis det skulle fortsætte på denne måde, men jordmoderen mener at det kan jeg godt risiker at gøre og det ser jeg så ikke frem til - ellers så vokser babyen som den skal og jeg kan slet ikke vente til jeg holder hende i mine arme. Jeg er overhovedet ikke klar, men det bliver jeg nok....
Med en lille pige i maven - som har meldt sin ankomst den 27. december 2009 sådan ca.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Christina |
|
|
jeg har en bekendt der lige har født, og hendes sidste 8-10 uger var ligesom dine (mener jeg at det var), hun gik 2 uger over tid.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det....... |
|
|
begynder at hjælpe på det. har termin 13. feb. 
Mange vrinsk fra Spotlight og Lene
Nu uden hest. Snøft. Men er sikker på at hun får et godt hjem i det jyske.
Termin 13. feb. 2010
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stute..... |
Christina ♣Meiko♣ |
23-11-2009 19:14 |
|
puha det vil jeg absolut ikke se frem til..... Håber jeg bare kan gå 2 uger mere så er jeg tilfreds....
Med en lille pige i maven - som har meldt sin ankomst den 27. december 2009 sådan ca.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| læser lige lidt med |
Sanne |
23-11-2009 19:33 |
|
jeg fødte i juni mdr og nøj hvor var det bare spændende og vildt uvirkeligt at være gravid. Kunne sket ikke forstille mig at jeg skulle være moar og nu er det jo bare sådan  For jer hvor dete r første gang -nød noget kvalitetstid med manden og nød at I kan slappe af -for det er slut når baby kommer 
Hilsen Sanne
Venter en dreng til juli
Søger min gamle hest Frk. Liva. Skimmel hoppe på 165 cm. og 8 år. Måske står hun nær Holbæk. Billeder på min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sanne... |
|
|
slappe af og nyde kvali tid med manden... Ha ha det har vi sandeligt ikke meget af for han arbejder hele tiden, og når han ikk gør har vi travlt fordi jeg ikke kan så meget længere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øhhhhhhhhhh |
Sanne |
23-11-2009 19:55 |
|
og det hedder så "nyd". Det de rmed at komme træt hjem og hav eomdt af sig selv -jamen man kan jo bare smide sig -ingend er stillr krav 
Hilsen Sanne
På barsel med smukke Magnus
Søger min gamle hest Frk. Liva. Skimmel hoppe på 165 cm. og 8 år. Måske står hun nær Holbæk. Billeder på min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det passer nu ikke helt |
|
|
for dyrene stiller jo krav- både hestene og hundene. Ok hestene skal afsted søndag, men de stiller jo da krav ind til da 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| termin |
Aulbjerg |
25-11-2009 10:27 |
|
jeg har termin d.28/11, så man må sige at det nærmer sig nu nattesøvn får jeg ikke rigtigt noget af, men det er vel bare en forberedelse til babys ankomst... kom nu ud baby... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| den "søde" ventetid |
little-horsie ♥Blaze♥ |
25-11-2009 15:09 |
|
Det med at nyde tiden kan være lidt svært hvis man osse sover elendigt og har mange smerter og ikke kan gøre det man plejede før. Jeg er SÅ ked af at jeg ikke kan ride mere pga den dumme bækkenløsning ikke engang en skridttur i hallen :( og jeg vågner 15000 gange i løbet af natten pga det dumme bækken aaav ville ønske man kunne få en smertestillende sprøjte så man kunne få bare en nat med lidt sammenhængende søvn men okay så er jeg osse i træning til når bløp kommer. Men har ikke ondt hvis jeg sidder heeeeelt mussestille hele dagen, så sidder nogen gange og sover henover middag  Så derfor glæder jeg mig osse rigtigt meget til om 3 mdr så er det overstået og mit bækken vil forhåbentligt blive normalt igen på et tidspunkt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja den der med søvnen |
|
|
el rettere mangel på samme, den er osse indtruffet her pga smerter - det hele har vel efterhånden givet sig så meget nu for at gøre sig klar til dne forstående fødsel simpelthen, så det gør bare naderen hele natten. Rykker jeg mig det mindste gør det hammer nas- skal jeg vende mig kan jeg praktisk talt ikke mere - lænd og hofter = AV.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|