Jeg går igang med at småtræne igen her fra på mandag af, og har opsagt mit medlemsskab igen fra slut januar (har termin i slut februar).
Jeg forventer ikke de store træningssæt, men mere lidt let konditræning og let styrketræning, så min ryg forhåbentlig for det lidt bedre (den er mærket af at jeg ikke har lavet dagens gode gerning i 117 år).
Men efterfølgende vil jeg jo gerne igang igen.
Jeg har netop idag set i lokal avisen, at der åbner et nyt center i byen fra januar, og man kan få et ret godt tilbud, hvis man melder sig ind der.
Man kan selv vælge hvornår ens medlemsskab skal starte fra.
Så her kommer det store spørgsmål. -Set udfra deres andre afdelinger, ser det ikke ud som om de har mor-barn hold. -Det er der forresten ingen af de 5-6 centre der ligger i omegnen der har!
Jeg påtænker da alligevel at have bebs med til træning (når det er selvstændig træning og ikke hold). Jeg vil jo komme til at træne mest når der ikke er så mange andre tilstede.
Men er det overhovedet lade sig gøreligt?
Og hvornår skal mit medlemsskab starte mon?
Jeg havde selv tænkt 1. april, idet så er der gået ca en måned (forhåbentlig en måned og et par dage også
), også selvfølgelig starte ganske let op.
Er det helt urealistisk?
Det er ret vigtigt for mig at få trænet min ryg hurtigst muligt op igen efterfølgende, da jeg netop har fået af vide, at allerede nu har jeg visse udfordringer med den, pga kombien nul træning og graviditet.
Men omvendt, ved jeg jo heller ikke, om man stadig er så tæske øm efter fødslen en måned efter, at jeg dårligt vil kunne løfte en 1 kilos vægt, eller sidde 10 min på motionscyklen?!
Eller om den nye verden gør en dødelig træt.
Er klar over det er individuelt, men jeg søger egentlig mest erfaringer og ideer!