Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Hvilken ble og hvorfor??
Forfatter: 
Dato:  28-09-2009 09:28

Hvilken ble foretrækker du til dit barn og hvorfor??

Herhjemme bruger i Libero eller Aldi's Vibelle. Faktisk kan jeg bedst li' Vibellen, da den er tyndere i blematerialet end Liberoen, men har samme pasform.

Pampers og Huggies dur ikke - hun skider sig selv op ad ryggen, hver gang vi har forsøgt os med dem. Eller det vil sige - Huggies var rigtig go'e i str. 2, men nu er hun i en str. 3, og så virker de ikke for os. Mærkeligt...

/Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd

Bleer.
Forfatter: 
Dato:  28-09-2009 09:35

Jeg har prøvet mange forskellige til mine tvillinger, men jeg kunne også bedst li' Libero og Vibelle til dem.

Det er dog Libero up and go jeg bruger til dem nu.

Her til den lille ny baby brugte jeg Libero new born til at starte med, så skiftede jeg til Huggies str. 2, men da hun skulle i nr. 3 sked og tissede hun også igennem og ved siden af.

Nu er jeg skiftet til Libero str. 3 og de er bare super til hende.

Pampers duer ikke til hende, har ikke prøvet andre mærker endnu.

Annemarie

Laura og Emma- 20-07-06 og en ny prinsesse født d 13/8-09

www.123hjemmeside.dk/ GroenkjaerRamloev

"If you can dream it, you can do it"

"Medlem af Bullerklubben"

0
0
Svar på denne tråd

Vi bruger
Forfatter: 
Dato:  28-09-2009 09:46

Primært Vibelle, kan jeg ikke komme i Aldi, så er det Libero. Alle andre mærker passer bare ikke til os.

Mod dumhed, kæmper selv guderne forgæves

Elevponyer søges, se præs.

Rideklubben Hammelev og Omegn

0
0
Svar på denne tråd

vi bruger
Forfatter: 
Dato:  28-09-2009 09:49

... primært Libero, men også Vibelle og indimellem Coops eller Bilkas mærker.

Vi bruger ikke Pampers, da de øjeblikkeligt udløser rød numse

Huggies har vi aldrig prøvet, der er et eller andet ved deres pakker, jeg ikke kan lide. Vi bruger dog deres svømmebleer.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  28-09-2009 10:21

her burger vi primært libero til tvillingerne, og hvis vi går tør inden de er på bud igen i A-Z, så køber vi dem lidl har , mener de hedder tojours, og de minder rigtig meget om libero, både i tykkelse og pasform... Faktisk bliver de først til landet fra samme fabrik har jeg fået afvide...

Men helst libero..

0
0
Svar på denne tråd

Libero :)
Forfatter: 
Dato:  28-09-2009 10:48

Vi bruger kun libero og har altid gjort det, har prøvet lidt forskelligt, men vender altid tilbage til libero, de sidder bedst på ham.

De bleer de bruger i vuggestuen kan han ikke tåle, de giver øjeblikkelig rød numse, så vi medbringer selv libero.

Er spændt på hvad det virker på lillebror.

Nina

0
0
Svar på denne tråd

her er det pampers
Forfatter: 
Dato:  28-09-2009 10:53

har prøvet libero og det gik ikke godt...

God jagt

0
0
Svar på denne tråd

forskelligt
Forfatter: 
Dato:  28-09-2009 11:50

hejsa,

her er det meget forskelligt.

Lige pt er det vibelle fra aldi om dagen, og Libero om natten. Men er også rigtig glad for huggies.

Kan ikke med Coops egne eller molo.... de næsten økologiske. De giver rød numse med det samme.

Lidl´s sidder af pommeren til på hende.

Pampers er okay.

Så jeg håber det bliver lidt af det samme med lillebror, bortset fra vi lige har en pakke Coop bleer han gerne skal bruge .

Hilsen

katarina

Mor til det dejligeste hjertebarn (HLHS)

Beatrice

Vores historie

www.duclos-julsdorf.dk

Nu med nogen i maven....

0
0
Svar på denne tråd

Bleer...
Forfatter: 
Dato:  28-09-2009 15:24

Da hun var helt lille sked hun uden for i alle bleer..

Nu når hun er lidt større:

Libero: Virkede fint indtil hun begyndte på flaske, så tissede hun igennem. Dog virker det til at nu når hun kun får en flaske at de virker igen. Sider fint på hende.

Pampers: Synes at hun får rød numse af dem. og kan tisse igennem om natten. sidder ellers fint på hende

Huggies: Kun prøvet da hun var helt lille, hun fik røde knubber af dem.

Coops: kun prøvet da hun var lille. Synes at det er nogle utidige stive bleer.

Vibelle: Prøvet for et stykke tid siden, da hun stadig var brystbarn. Hun tissede igennem. sad på det tidspunkt fint på hende

Tjourdos (lidl): Virker fint. Skiftede væk en periode pga rød numse, men da det fortsatte i andre bleer, tror jeg det skyldes tænder. sider fint på hende.

Bilkas eget mærke: Virker fint, dog er de lidt mærkelige i fyldet. De sidder ikke så godt på hende.

Uniq(købt i kiwi): Kun prøvet da hun var helt lille. De liger huggies i pasformen. Virkede ok.

MVH
Dorthe
Ejer af to skønne Vizsla'er og en vidunderlig Travhest,
og mor til Josefine 29/10-2008

Passir sælges 17" med bom på 27,5 cm. Se præs!

Et dyr er et dyr
Og det skal man ikke lave om på!!
0
0
Svar på denne tråd

pampers...
Forfatter: 
Dato:  28-09-2009 16:01

vi bruger pampers og har gjort det lige fra starten af, har prøvet andre, men det er kun pampers der fungerer ordentligt, vibelle fungerer slet ikke ligesom libero, de er for stive i materialet og slutter slet ikke ordentligt til, vi har aldrig haft et uheld i pampers, men adskillelige i libero og vibelle...

Ditte...
0
0
Svar på denne tråd

sjovt...
Forfatter: 
Dato:  28-09-2009 16:56

Så meget forskel vi synes det er :D Her synes jeg kun at vibelle virker jeg har brugt det til alle 3 børn men også prøvet alle de andre i nævner :D Men vibelle bedst her :D

0
0
Svar på denne tråd

alternativt ja...
Forfatter: 
Dato:  28-09-2009 19:49

Men... Jeg bruger så stofbleer! Af den moderne slags der minder om almindelige bleer i pasform. Har næsten aldrig uheld og ingen rød nummer.

Vh. Maiken

Husk at smile før du sover

så går dagens surhed over.

- Piet Hein.

0
0
Svar på denne tråd

moltex
Forfatter: 
Dato:  28-09-2009 20:00

ind til videre har vi brugt moltex. Nu er han ved at ryge op i en ny str. og der har jeg tænkt mig at prøve dem fra Rema.

De moderne stofbleer overvejer vi også rigtig meget, men jeg orker ikke lige at sætte mig ind i det lige nu.

Hanne

Mor til Villads musen født 0708-09

0
0
Svar på denne tråd

bleer..
Forfatter: 
Dato:  02-10-2009 17:19

Da ungerne var helt små hed det new born fra Pampers, da det var svært at få nogen andre der var små nok. de virkede ok. da de så blev for små gik vi over til de billige fra Spar kæden. dem bruger vi endnu, de er ganske gode til prisen som på tilbud er 40-55 bleer (afhængig af str) til 50-60 kr.

Vi har prøvet Coop bleer, men dem tisser de igennem

Libero og Pampers er ok, men bare alt for dyre synes jeg

MVH Mette

• Salg af lucerne, andet grovfoder, halm, havre og roepiller
  • St Hippolyt Naturmüsli sælges

0
0
Svar på denne tråd

jeg bruger
Forfatter: 
Dato:  02-10-2009 18:47

kun natble tiL den mindste. Hun bruger normalt dem fra rema1000, men lige nu har vi en pose fra fakta. Begge dele fungerer fint.

God ledelse er at lytte til dem der får tingene til at fungere, dårlig ledelse er ikke at overholde egne regler.

0
0
Svar på denne tråd

Libero
Forfatter: 
Dato:  02-10-2009 18:55

Har brugt dem lige fra han blev født, de fungerer bare så dem fortsætter vi med.

Mvh. Juliette

Bolig nær Roskilde (max 30 km derfra) søges til lille familie fra ca. jan/feb 2010 - gerne med plads til en hest.

Mor til verdens dejligeste lille prins som kom til verden d. 28-07-09

0
0
Svar på denne tråd

moltex
Forfatter: 
Dato:  04-10-2009 20:09

Kun moltex - da andre giver rød numse/udslæt - de virker super godt og da jeg bor tæt på grænsen køber jeg dem i Tyskland til noget nær ½ pris :)

Hilsen Gitte

Babette, Bonnabell, Bella, Belle Fleur & Belle Étoile Filante

Kender du Skelbæks Tabasko? brun pony vallak '95 se billeder mv her

0
0
Svar på denne tråd

kun miljømærket bleer!
Forfatter: 
Dato:  04-10-2009 20:23

Hey!

Herhjemme bruger vi Faktas eget mærke "Pusletid" De er miljømærket (Svanen) og så er de billige kun 55 kr. pr. pakke.

Vh. Tina!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider