Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Tågerne letter! Hurra!!
Forfatter: 
Dato:  27-07-2009 11:30

Jeg tror, bank under bordet, at jeg er ovre det værste graviditets halløj nu!

Jeg har faktisk været ok frisk de sidste 2 dage, ingen kvalme (udover da kæresten rensede malerpensler i terpentin), min normale madlyst er retur, næsten ingen hovedpine, ja jeg er næsten deroppe hvor jeg var, før jeg blev gravid.

Eller nok nærmere højere, for man bliver da helt glad, at der er dage, hvor man kan lave mere end en ting, uden at blive slået helt af pinden!

Nu håber jeg bare det fortsætter sådan her. Så kan jeg vist godt klare resten af graviditeten. -Har sågar vænnet mig til nat-tisning 2-4 gange om natten.

Mvh. Tine

Fotografering?

Fatboy sækkestol købes. Send PB.

Hippolyt Naturmüsli sæk sælges: 150 kroner. Kan afhentes i Tåstrup, Ballerup eller Herlev

0
0
Svar på denne tråd

ha ha ha
Forfatter: 
Dato:  27-07-2009 15:17

ja jeg har indtil nu heldigvis været fri bortset fra 1 X nattisning pr nat indtil nu. Det blir nok til mere senere.

Jeg sover ikk heeeelt så godt mere- men det gjorde jeg heller ikk i forvejen (har jeg ikk gjort i 2 år desværre).

MEN mange siger at sidst i graviditeten kommer der igen/måske kvalme fordi bebs fylder så meget og trygger på det hele, så man kan blive utilpas/skidt. Men det gælder jo sleeet ikk alle. Men det har jeg hørt fra mange- og det lyder jo da ikk usandsynligt heller vil jeg ikke mene.

www.nikon-pics4u.webs.com

HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...

NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider