Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

kvalme 3. trimester, er det normalt?
Forfatter: 
Dato:  01-07-2009 08:23

Puh, jeg havde godt nok 6 uger med konstant kvalme i starten af min graviditet. Den fortog sig heldigvis så jeg kun periodevis har haft lettere kvalme indtil nu.

Jeg er lige før 3. trimester og kors for en morgen og formiddags kvalme jeg har haft i denne uge, æv :(

Det er svært at få arbejdet mens man bare skal koncentrere sig om at holde kvalmen indenbords.

Er det normalt at få kvalme igen på dette tidspunkt? Jeg troede jeg var ovre det værste af den slags.

Kira.

0
0
Svar på denne tråd

det er meget
Forfatter: 
Dato:  01-07-2009 08:30

forskelligt- der er ingen garantier for et el andet. Nogle har graviditetsbetinget kvalme i mdr 1-3, andre 3-6 og nogle 6-9. Andre har nærmest hele vejen igennem og nogle får slet ikk noget. Man kan ha i starten og få igen i slutningen. Som sagt er det meget forskelligt, og tror som sådan dårligt man kan sige noget i den retning er normalt længere- størstedelen har måske nok i starten og så går det så småt over.

www.nikon-pics4u.webs.com

HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...

NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd

tja ...
Forfatter: 
Dato:  01-07-2009 09:32

jeg må vel bare glæde mig over at det ikke er lige så meget som i starten og at jeg ikke har haft det hele vejen igennem.

Kira.

Part søges til 4års araberhoppe

se link på præsentation

0
0
Svar på denne tråd

det er helt
Forfatter: 
Dato:  01-07-2009 10:20

.. normalt. Baby fylder mere i maven og presser på din mavesæk/tarme plus du jo er påvirket af hormoner også.

Selv fik jeg ikke kvalme men dog voldsom halsbrand som kærnemælk dog virkede på :-D

0
0
Svar på denne tråd

jo jo, den
Forfatter: 
Dato:  01-07-2009 16:36

kender jeg for godt, havde kvalme og halsbrand under HELE graviditeten.

og så kunne jeg ikke fordrage missionær stillingen nærmest fra start af, kunne ikke holde ud at ha sele på.

faktisk var alt hva der klemte på mavsen var bandlyst for mig.

de heldige har ingen kvalme, eller nøjes med kvalme i starten af graviteten, mens de mindre heldige døjer under hele graviteten.

kristina.

Der ER forskel på negativt og positivt ladede udtryk.

Super smuk og dejlig angloaraber hoppe sælges.

0
0
Svar på denne tråd

jep det er alm.
Forfatter: 
Dato:  01-07-2009 19:23

men i mit tilfælde var det et tegn på svangerskabsforgiftning, så vær opmærksom

Hilsen
Sanne

Venter en dreng til juli

Søger min gamle hest Frk. Liva. Skimmel hoppe på 165 cm. og 8 år. Måske står hun nær Holbæk. Billeder på min præsentation
0
0
Svar på denne tråd

ja man
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 08:17

kan godt mærke det generelt tynger efterhånden, er heller ikke tilpas ved at ligge på ryggen længere, det vejer for meget. Er også meget sart med pres på maven, nogle gange kan jeg ikke engang holde kanten på graviditetsbukerne ud. Men hvis jeg folder den ned glider bukserne altså lidt ned og så render jeg rundt med hængerøv på arbejdet I øjeblikket er vejret jo så lige til slå om nederdel, og den kan heldigvis fint sættes under maven.

Skal til jordmoder i dag, så må lige prøve at tale med hende om tegn på svangerskabsforgiftning.

Kira.

0
0
Svar på denne tråd

Hey...
Forfatter: 
Dato:  06-07-2009 12:34

Prøv evt. at gå ind på min-mave.dk.. der er altså mange gode oplysninger.. evt. tilmelde dig en terminsgruppe... Jeg er rigtigt glad for min gruppe derinde..

Hilsen Nadia

Mor til Viljar d.18/02-09

Ejer af vildbassen Wilfred, som søger part

Medlem af: Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub: DHPV
*Suppi, du vil altid være elsket og savnet*

0
0
Svar på denne tråd

Jeg havde også...
Forfatter: 
Dato:  14-07-2009 21:18

kvalme de første 5-6-7 uger af min graviditet og igen den sidste 1½ måned, sammen med en skrækkelig halsbrand..

Så det er meget normalt at have det i starten af graviditeten, og så i slutningen, hvor baby er stor og presser på en masse organer :)

Sagde Carina Gøttler (:

- som ENDELIG er blevet mor til den skønneste lille dreng<3

R.I.P Pax&Carsten Junior

4-års DV-hoppe på 1.60 i stg. sælges

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider