Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Tænke tænke
Forfatter: 
Dato:  23-06-2009 17:40

Jeg er på dag 54 siden sidste mens. Min cyklus plejer at være 35-38 dage og er rimelig præcis. Jeg har PCO og tester negativ på graviditetstest. Så jeg tænker enten er jeg gravid med lavt hormon tal eller også er der seriøst @!#$ up i mine hormoner. hmm, tænke tænke...

Sagde Janne - der undrer sig over at hårdere tøjleføring kan retfærdiggøres med at hesten skal yde mere

Sælges:

Lædergjord med maveplade - 110 cm

- Send PB -

0
0
Svar på denne tråd

tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  23-06-2009 18:28

jeg kan jo ikke tale for dig - men hjernen kan jo spille en et puds- specielt hvis man ønsker graviditet voldsomt.

Men du kan jo sagtens være en med lavt tal... Dem er der jo alligevel en del af.

www.nikon-pics4u.webs.com

HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...

NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd

speget sag
Forfatter: 
Dato:  23-06-2009 18:29

for med PCO kan ægløsning og mens være mere end bare lettere uregelmæssigt- ergo behøver du på ingen måde at være gravid.

Jeg kunne gå flere måneder uden at have mens, og stadig ikke blive gravid.

MEN, sandsynligheden for at du er gravid er til stede. Hvis vi sætter et eksempel op hvor din ægløsning har trukket ud og den i stedet er kommet omkring dag 40 vil du være ca. 2 uger henne (siden befrugtning), og derfor ville du ikke kunne teste positivt hvis dit HcG tal er lavt fra naturens side.

Men det har da stof til en spændende føljeton

Synes du skal smutte til lægen om et par dage hvis du stadig ikke får mens og ikke kan teste positiv.

Har du haft brystspændinger?

0
0
Svar på denne tråd

Gravid med PCO
Forfatter: 
Dato:  23-06-2009 19:54

Jeg har også PCO, er nu 30 + 3 og havde faktisk ikke troet at jeg nogensinde skulle blive gravid, og det var bestemt heller ikke planlagt ;-)

Så min forundring var stor da jeg testede positiv hos lægen, havde dog på det tidspunkt en idé om det da min "influenza" havde udviklet sig i en ret gravidmæssig retning...

Jeg testede lige inden jul, men uden at det kom noget frem, på det tidspunkt har jeg været i uge ca 3... Min mens er også meget rundforvirret...

/ Louise

Ps. skal vi krydse fingre for 1 eller 2 streger?

0
0
Svar på denne tråd

Altså...
Forfatter: 
Dato:  24-06-2009 00:13

Nu er det jo ikke sådan at jeg håber på at blive gravid, men gør jeg det så gør det ikke noget. Vi har jo dog forsøgt at dyrke s*x udenfor ægløsning, så jeg ikke blev gravid endnu. Men jeg stoppede med p piller i november, fordi jeg ville se hvordan min cyklus var. Siden november har den været hel regelmæssig indtil nu :) Jeg har ingen tegn på graviditet, ingen brystspændinger. Jeg tester igen i næste uge :)

Sagde Janne - der undrer sig over at hårdere tøjleføring kan retfærdiggøres med at hesten skal yde mere

Sælges:

- Send PB -

0
0
Svar på denne tråd

Jeg var
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 14:54

hos lægen, som ikke var sikker på en graviditet. Troede at det var nemt at teste hos lægen? Nu er jeg mega bange for at noget er galt med en evt. baby - puha det sætter tanker igang.

Sælges:

- Send PB -

0
0
Svar på denne tråd

Jeg tog
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 15:35

til lægen dengang jeg havde mistanke om at jeg var gravid- selvom jeg testede negativ på testene hjemme. Han kunne heller ikke fastslå graviditet ved urin-prøve, så derfor fik jeg taget en blodprøve. Det var så fordi jeg ikke var så langt henne, så havde ikke dannet så meget HcG. Så tror ikke umiddelbart det er nemmere for lægen at se i en urinprøve, selvom jeg ikke skal gøre mig klog på det..

Nu med en dejlig dreng i maven

0
0
Svar på denne tråd

Ikke levedygtigt
Forfatter: 
Dato:  26-06-2009 15:42

Der er noget galt :( Så enten kommer det ud af sig selv, eller også hedder det udskrab

Sælges:

- Send PB -

0
0
Svar på denne tråd

Ej Janne
Forfatter: 
Dato:  26-06-2009 15:46

Det er jeg ked af at høre

Pia

Gad vide om du selv ved, at du er mytoman??

0
0
Svar på denne tråd

Alt har en årsag
Forfatter: 
Dato:  26-06-2009 21:42

så jeg bliver ikke ked-ked af det. Lidt trist, men der er en grund til at det er sådan. Er et ret positivt væsen, så ser på de gode ting :) Men tak for omsorgen.

Sælges:

- Send PB -

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider