|
|
| scanning i dag |
|
|
uha jeg er så spændt. her kl 13 skal jeg have en MD scannibg. glæder mig sådan til at se den lille. håber at vi kan se kønnet så jeg kan begynde at gå amok i baby tøjet  og så håber jeg selvfølgelig også at alt er tip top i orden med den lille.
hilsen NICOLE
"AT TILGIVE, BETYDER IKKE AT GLEMME, DET BETYDER AT GIVE SLIP PÅ SMERTEN"
¤ NU MED TERMIN D. 19. OKTOBER ¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ih held og lykke |
| Forfatter:  |
Nenya |
| Dato:  |
20-05-2009 10:26 |
|
Det er nu også en helt fantatstisk oplevelse. Jeg glæder mig til at skulle afsted til 3D skanning på lørdag og se vores lille prinsesse igen 
Nu med en prinsesse i maven - termin 1 september  Med solstråle hilsen stine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| god scanning... |
|
|
...til jer, håber alt er tip top og at I får at se om du skal shoppe lyserødt- eller blåt  Skriv endelig når du har været afsted.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| årh jeg går |
|
|
SÅDAN og VEEEENTER på at skulle til NF scanning... er 9+5 i dag... Uh kan ikk vente... Så kan regne ud hvor spændt du er*LOL* held og lykke/tillykke*S*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ja det har jeg |
|
|
og desværre tyder det på flere ret alvorlige misdannelser  der var næsten ingen foster vand. så der blev tilkaldt en overlæge. de kunne ikke finde nyre og blære. hjertet var for stort og mavesækken lå for højt oppe. lungerne kan ikke udvikle sig uden fostervand og barnet kan ikke leve uden nyre. jeg skal tjekkes igen på mandag for at se om noget er forandret men jeg skal ikke have for store forventniger. dvs at de nok henviser mig til en sen abort. jeg har bare grædt og grædt. det virker totalt meningsløst. lige nu føler jeg mig total tom indeni.
hilsen NICOLE
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mange tanker |
|
|
til dig - det var da en forfærdelig besked. Mange mange trøste-knus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åhh nej... |
|
|
Det gør mig virkelig ondt at høre  Og hvis der ikke var nogle signaler til nf-scanningen må det være yderligere et chok.. Glædede mig sådan til at høre nyt fra din scanning og at alt var vel som med Noah.. Og så skal det hele være så uretfærdige.. Lige nu er ord nok meningsløse og jeg er også helt tom for dem.. Er rigtig ked af det på dine vegne, og krydser desperat alt hvad jeg krydse kan for at det ser bedre ud mandag. Et kæmpe elektronisk kram får du med på vejen
Nu med en dejlig dreng i maven
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| føler med dig |
|
|
ej hvor forfærdeligt, og så "langt" henne.. puha hvor er det bare uretfærdigt.. gud hvor er det synd for jer  men det er på den anden side også godt at vi har disse scanninger. håber alt går vel i fremtiden trods situationen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åhh nej.... |
|
|
Hvor gør det ondt at høre Mange tanker til dig.
/Lisbeth Klog, klogere, klogest!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pottersyndrom |
|
|
www.spaedbarnsdoed.dk/admin/fora/ topic.asp?TOPIC_ID=79 jeg har læst lidt rundt og deres historie ligner vores på nær selve fødslen som jo ikke er sket endnu. det er bare p**se urimelig.... og det gør mig bare så vred....
hilsen NICOLE
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Frygteligt.... |
Vibs 1 |
20-05-2009 21:52 |
|
Puha hvor frygtelig en besked at få... jeg ved godt, at vi jo er klar over, at den kan komme, men vi forventer det jo ikke  Min dybeste medfølelse med dig og det bette skind.....
Hilsen Vibeke
R.I.P. Freykur, 8 År R.I.P. Line Vaps, 10 år
Så er vi igen i gang med ombygningen af gården, hvor er det skønt, at man får det nøjagtig som man gerne vil...
www.mellemhaven.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åh nej nej |
|
|
Åh nej, nu sidder jeg og græder. Husker tydeligt hvordan det var, dengang jeg blev scannet og fik at vide, at hun ikke kunne se noget. Det var godt nok kun i uge 12 pga blødning. Men hvor er det dog forfærdeligt at få sådan en besked. Jeg føler virkelig med dig 
Skrev hende den tykke, som er blevet mor... Alle mennesker er født lige dumme - nogen får bare mere ud af det end andre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| åh nej for h.... |
|
|
må man spørge hvor langt det er du er henne? For pokker altså... Det er da bare så for meget! Har jo set dine indlæg og glæde over denne graviditet, og så sådan en besked. Det havde jeg altså bare SLET ikke forventet!!! Og der er ikk engang nogen af os herinde der kan sige noget som helst der kan hjælpe desværre. Jo en ting, som måske kan virke uoverskueligt, både nu og evt efterfølgende. Desværre trækker mange sig tilbage da de er bange for at sige noget forkert- fordi de ikk kan forstå ens sorg er der så længe efter. MEN det trorj eg "i det mindste" heldigvis mange af os herinde VED... Så derfor vil jeg råde dig til at gøre brug af det alt det du føler nødvendigt!! For du skal ud med det- både før OG efter!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stute........ |
|
|
jeg er i dag 18+4 uger henne. har mærket liv i 14 dage og fik i søndags de første små spark i hånden som allerede er blevet til en del flere. har dog siden i går aftes ikke mærket noget fra den lille og hvis det fortsætter med at være sådan så kontakter jeg sygehuset i morgen for at få tjekket om babyen allerede er død inde i mig. den har været meget livlig og aktiv, også igår under scanningen, og overlægen kunne godt forstå jeg mærkede en masse liv. jeg går rundt med alle mulige tanker og hvor har jeg da allerede fået meget på plads til den forventede fødsel i oktober osv. alle de tanker mødes nu af tomhed for nu blir det hele ikke til noget... jeg ønsker at få den lille begravet på de ukendtes. og når vi kender kønnet så får den også et navn. jeg kan ikke klare tanken om at sygehuset brænder min baby som affald 
hilsen NICOLE
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sunflower |
|
|
ej det kan jeg altså osse godt forstå- jeg kan slet ikke ha tanken om noget der er/har været i live i det hele taget blir brændt på den måde som om det er affald. jeg føler selv at det for mig er respektløs (ikk at jeg ikk sys det er i orden for de der ønsker det) JEG kan bare slet ikk ha det selv ligesom dig. Og det er lige meget om det er dyr el mennesker! Jeg kan godt forstå det hele virker tomt. Man planlægger jo en del emd det samme, forbereder sig mentalt mv. og "bare" at skulle vænne sig til natten over at nu blir det ikk alligevel er der INGEN der kan uanset grundlaget!! Vi mennesker er jo skabt til det modsatte reelt. Ja bekymringerne er jo nok ret store for om den lille måske allerede er død i og med du er vant til at føle den så meget derinde. Det kan jeg osse godt forstå- selvom jeg må erkende at jeg jo 100% ikk kan sætte mig ind i det hele- så har jeg da en ide om hvordan det må være. Jeg havde det rigtig slidt med at læse det link du lagde ind, for et el andet sted læste jeg det jo nærmest som om det allerede var dig der havde været det igennem. Så er dte jo lidt tættere på mgi selvom jeg ikk kender dig IRL alligevel. Hvis du forstår hva jeg mener. Jeg havde det i hvert fald rigtig trist på dine vegne må jeg sige. Igen ved jeg godt at det måske er begrænset hva man kan sige- og dte hurtigt ka nende med gentagelser for eget og andres vedkommende, og det måske ofte er derfor folk trækker sig væk- og for ikk at sige noget forkert. Men dte er jo ikk det man har brug for i den situation. Og derfor vil jeg heller gentage mig selv en del gange, men så hjælpe det jeg kan alligevel ved at du el andre kan tale om det så længe fram de har brug for det. osse derfor min opfordring i det tidligere indlæg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Puha.... |
Vibs 1 |
21-05-2009 09:13 |
|
Sikke en historie du linker til, det er jo bare så tragisk  Alle ens drømme, forventinger, glæder, planer - ja alt bliver med ét fjernet.... Puha hvor jeg kender det, jeg mistede en pige som blev just 6 år, der er såmænd ingen forskel, i har lige så mange planer, tanker, kærlighed og andet til jeres knægt, som vi andre havde til vores pige... Jeg håber det bedste for jer, at i kan være der for hinanden og at i engang ender med, at kunne kigge tilbage på graviditeten med et smil og mindes mens han lå derinde og puttede.....
Hilsen Vibeke
R.I.P. Freykur, 8 År R.I.P. Line Vaps, 10 år
Så er vi igen i gang med ombygningen af gården, hvor er det skønt, at man får det nøjagtig som man gerne vil...
www.mellemhaven.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åh nej... |
|
|
Hvor er det søgeligt og uretfærdigt. Er så trist på dine vegne, det er mareridtet for alle gravide. Jeg var selv så nervøs op til den scanning.. Mange trøste kram og tanker til dig/jer. Og så fandt jeg lige dette ordsprog på din profil: Gud, giv mig sindsro til at acceptere de ting, jeg ikke kan ændre, mod til at ændre de ting jeg kan, og visdom til at se forskellen.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gud nej |
Nenya |
21-05-2009 10:53 |
|
hvor jeg føler med dig Det må være en svær svær besked at tackle. Jeg ønsker jer den bedste vind fremover!
Nu med en prinsesse i maven - termin 1 september  Med solstråle hilsen stine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| halløj |
|
|
Hvor mit hjerte dog bløder for dig - sikke en helt forfærdelig besked at få...  Livet kan bare føles så meningsløst, når sådan noget skal ske.  Mange tanker herfra..
Live your life to its fullest potential...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ked af det |
|
|
Jeg er så ked af at læse din besked. Det var dog trakisk. Alle de bedste hilsner Louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tanker herfra.. |
|
|
Hvordan går det, noget nyt...? Mange tanker herfra..
-Christina "Never ride faster than your guardian angel can fly."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor jeg da føler |
Christina ♣Meiko♣ |
27-05-2009 22:50 |
|
med dig De varmeste knus herfra 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| foo bass bar |
webster |
28-05-2009 09:24 |
|
Føler virkelig med dig, det er ikke det man forventer når man venter sig. Du skal tage dig god tid til at bearbejde den store sorg du går igennem lige nu. Vi er mange her inde på HN der tænker på dig. Kæmpe trøstekram her fra.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|