Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

passe niece på 6 mdr -hvor skal hun sove
Forfatter: 
Dato:  11-05-2009 21:43

Jeg har lige brug for et lille råd.

Jeg skal på onsdag passe min lille niece på ½ år. Hun skal være her i nogle timer, men det er om aftenen og hun kommer derfor til at sove her -bliver hentet kl. 23.

Vi venter selv barn til juli og har derfor netop samlet vugge og sengetøjet hænger pt til tørre , så derfor kunne jeg jo godt redde op til hende i vuggen -jeg synes at det kunne være hyggeligt -ja ja man glæder sig vel lidt til at tage tingene i brug .

Er der noget i vejen for at lille Ella-pigen bruger bettemands vugge et par timer (vasker selvfølgelig sengetøjet igen)?

Hilsen
Sanne

Venter en dreng til juli

Søger min gamle hest Frk. Liva. Skimmel hoppe på 165 cm. og 8 år. Måske står hun nær Holbæk. Billeder på min præsentation
0
0
Svar på denne tråd

Hvis...
Forfatter: 
Dato:  11-05-2009 22:06

.... du selv har det godt med det på den måde så er den potte vel ude af verdenen?!

På den anden side, så har jeg også hørt at sådan noget betyder uheld, men hvis ikke du er overtroisk så gør det da.

Hvorfor være besværlig, når man med en lille smule anstrengelse kan være krop umulig?!

Et smil er udløst af andre smil, så husk at smile og du vil se at folk smiler tilbage.

0
0
Svar på denne tråd

gbrgrrgsrs
Forfatter: 
Dato:  11-05-2009 22:13

ja det kan du da sagtens hvis hun ikke er for lang til den.

Den lykkelige ejer af Søgaards De Zero og Martina

0
0
Svar på denne tråd

Nja....
Forfatter: 
Dato:  11-05-2009 22:57

Tænker du ifh til at børn ikke må dele madras etc? Jeg ville være fuldstændig ligeglad.. Men jeg er også ved barn nr 2 og er ikke så "hysterisk" som jeg godt kan huske jeg var i starten ;-)

Tror ud over det, ikke et par timer gør nogen forskel..

Men.. Mine ville dog ikke kunne ligge der som 6 måneders.. Det ville simpelthen have været for farligt. Der var de begyndt at vende sig / hive sig op / sætte sig etc.. Men ved jo ikke hvor høj kant der er på din..

Bruger den lille Ella pige lift? Det var mine nemlig stadig glade for i den alder - Og kunne godt stuves ned i dem..

Mor til Alexander 31.10.04 og Laura Josephine 29.04.06

0
0
Svar på denne tråd

Barnevognskassen??
Forfatter: 
Dato:  12-05-2009 09:48

Hvis forældrene sætter barnevognen af, kan du da bare tage kassen med i soveværelset og lade hende sove der???? Det har vi haft prøvet 1 enkelt gang, og senere har vi investeret i en rejseseng....

-Randi

.
0
0
Svar på denne tråd

jeg havde nu
Forfatter: 
Dato:  12-05-2009 10:12

nok ladet bebs sove i sin egen lift fra barnevognen-

www.nikon-pics4u.webs.com

Linamix problemer? www.heste-nettet.dk/forum/5/508026/ 508026/

Bokse udlejes 6040 Egtved

NU med termin den 18 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd

mange tak for svarene
Forfatter: 
Dato:  12-05-2009 20:49

jeg har tænkt over dte og jeg synes ikke helt at Ella skal indvie bettemands vugge, så derfor kommer hun til at sove i vores seng, som hun plejer, når hun er her ;-)

Har dog fået samlet puslebordet i dag, så der kan hun jo blive skiftet ;-)

Hilsen
Sanne

Venter en dreng til juli

Søger min gamle hest Frk. Liva. Skimmel hoppe på 165 cm. og 8 år. Måske står hun nær Holbæk. Billeder på min præsentation
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider