Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Md. scanning
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 18:14

Sørme om gennemscanningen ikke viste at vi skal have en lille prinsesse

Det er helt fantastisk! Var sund og rask og spættede rundt derinde, men det var jeg nu heller ikke i tvivl om! Hun bumler rundt i maven hele tiden...

Andre som har været til scanning?

Nu med en blop i maven - termin 1 september

Med solstråle hilsen stine

0
0
Svar på denne tråd

MD- scanning
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 11:03

Stort tillykke med det! Og jeg kan kun give dig ret i at det er en fantastisk oplevelse. Både kæresten og jeg klemte en tåre, og alt var ok. Vi fik den scanning 20. marts og venter også en meget livlig lille pige

Danmarks hestemuseum, -videnscenter og -arkiv, søger genstande, arkivalier, viden osv. om hestens historie til udstilling og bevaring for eftertiden. Kontakt venligst Mai (se præs.)

0
0
Svar på denne tråd

Også her...
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 12:11

Den 8 april var manden og jeg afsted til scanning i Randers.

Sørme om vi ikke også venter en lille prinsesse...-så nu har vi snart 2 prinsesser

-Tanja

Mor til skønne Lærke født 24 januar 2007

-

Jeg søger min gamle DV/oldenborg hoppe Cikato(navnet kan være ændret), på 12 år. Hun er ca 165 høj og mørkbrun.. Se hende på min præsentation!

0
0
Svar på denne tråd

MD scaning
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 18:57

Skal først på torsdag i næste uge, glæder mig bare til at se den lille igen, vi vil ikke vide kønnet så håber ikke at personen der skal scane mig taler over sig eller at bebsen er en lille blotter

Satser på at den lille bebs vil være med til at gemme på hemmeligheden helt indtil september..

Tine og Felix

og bebs på vej :)

Stald Vodagergård

www.vodagergaard.

R.I.P:

Alexia af Vodagergård

Abiegail af Vodagergård

Dea af Vodagergård

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider