|
|
| Vis dit HN barn |
| Forfatter:  |
TulleFelix ♥Felix♥ |
| Dato:  |
06-04-2009 20:58 |
|
Tænkte om vi ikke skulle se alle de dejlige unger, som i alle har.. Har endnu ingen at vise frem, men i skal nok få billeder at se af den lille når den kommer ud til september  Så håber i vil være med til at vise billeder af jeres skønne unger og lige skrive et par korte ord om navn og alder 
Tine og Felix og bebs på vej  Stald Vodagergård www.vodagergaard.
R.I.P:
Alexia af Vodagergård
Abiegail af Vodagergård
Dea af Vodagergård
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HN-baby |
|
|
Ja, nu har jeg jo lige oprettet en anden billedtråd - men jeg viser da gerne et billede af Karla. Hun bliver et halvt år her i påsken.  Jeg glæder mig til at se en masse dejlige unger!
mvh Stine
Araber og pinto araber http://www.sk-farm.dk - nu også med shettere!
Livet er ikke lutter lagkage - det er også en dans på roser
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HN-baby |
|
|
Nu har endelig taget mig sammen til at finde ud af hvordan man ligger billeder ind. Så nu vil jeg også være med   Her er Elias, bliver 5 mdr lige om lidt.  Her er vi i gang med lidt "tumlastik" /Iben
Mor til dejlige Elias født 12.11.08
Medlem af Bullerklubben.......
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vores Prinsesse.. |
|
|
Lærke hun bliver 1 år på onsdag og sikke tiden går:> Dejlig tråd - glæder mig også til at se mange dejlige børn. Billeder taget igår.       Nu må jeg hellere holde, så i andre kan komme til..:> Elsker bare den tøs!
www.Stutteri-Holmlund.dk Avl og opdræt af welsh cob og part breed af Top kvalitet Lejlighedsvis salg af føl, ung- og avlsdyr
Welsh Cob Sec.D - Ringside Thomas tager ikke imod hopper i 2009
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
luckydogs |
06-04-2009 22:00 |
|
Her vil vi også være med 
Cecilie er 7 mdr

|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| billeder |
TulleFelix ♥Felix♥ |
06-04-2009 22:15 |
|
Skønne unger, glæder mig bare så meget til min egen kommer ud.. der er alt for lang tid til september.. Kom endelig med flere billeder af alle de skønne HN børn..
R.I.P:
Alexia af Vodagergård
Abiegail af Vodagergård
Dea af Vodagergård
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Andreas |
|
|
Vi har en lille søn som hedder Andreas. Han bliver ½ år den 16.4. Han er 70 cm lang og vejer 7,6 kg. Og så er han ALTID glad. Her med morgen hår:   Her er han 5 måneder:   SKØNNE børn i andre viser frem!! Glæd dig Tine, babyer er det dejligste i verden. Ja selv bedre end heste!! Hvem skulle have troet det. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nårrr... |
pernille 7 |
07-04-2009 09:28 |
|
Sådan nogle søde børn! Jeg vil også have et... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min lille trold |
|
|
Markus er lige knap 4 mdr. gammel. Har dog ikke nogen helt nye billeder på computeren. Han er mellem 2-3 1/2 måned på de billeder her:   Prøver om vi kan være i dåbskjolen:  Skønne unger I andre viser 
Tina - nu med søn & Anastasia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine 3 |
TinaR |
07-04-2009 09:52 |
|
Bertram - her 10 mdr (nu knap 15 mdr)  Mikkeline - her knap 4 år  Filippa - her 5½ år  Og alle 3 
TinaR Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205 og Bertram 250108
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mit barn |
|
|
Her er Markus, knap 4 måneder gammel. I dag er han 4 måneder og 3 dage  Sidst han blev målt og vejet var han 62 cm og 6,6 kg. 
Skrev hende den tykke, som er blevet mor... Alle mennesker er født lige dumme - nogen får bare mere ud af det end andre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Her er min søn Simon som bliver 8 måneder den 11 april 
Mor til Simon 11 august 2008 Border Collier er dog nogle skønne hunde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Her er min Sebastian.. 
-Christina "Never ride faster than your guardian angel can fly."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| søde unger !!! |
trilsen (nogen gange med mor) |
07-04-2009 13:57 |
|
lige et par stykker af Anton, fra året der er gået - en dejlig tid med vores lille drengebasse..........     
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her er min guldklump |
|
|
Det er Mathias som bliver 10 mdr her d. 25 april...  
Mor til en dejlig dreng fra d.25/6-08 Elsker ham så meget....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her er mine tvillinger... |
|
|
Her er Laura og Emma, fra 20 juli 2006. Lige godt 3 timer gamle.  Her 3 mdr.  8 mdr. gamle.  Her næsten 3 år. (20 juli 09).  Tiden flyver afsted og til august skal de være storesøstre, til hvad lægerne mener også er en lille pige. Nu må vi se. Foresten, skønne unger i andre har .
Annemarie Laura og Emma- 20-07-06. Baby i vente til August 09. www.123hjemmeside.dk/ GroenkjaerRamloev
"If you can dream it, you can do it" "Medlem af Bullerklubben"
Shetterhingst u. papir sælges/byttes.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her kan vi være med. |
|
|
Jeg vil da også være med, her er billeder af mine unger. Her først Marius, godt 2 ½ år i sit arbejdstøj:  Så Nicoline 4 måneder, og en super baby på 8 kg og 66 cm..  Og her er de så sammen, de elsker hinanden højt, selvom Marius indimellem synes det er træls med sådan en lillesøster.  Super skønne unger i allesammen har.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine:.. |
|
|
oliver som snart bliver 5 år og daniella som er 3½ år.... nogle rigtige ballademagere.... og som begge elsker heste...(mors børn) daniella hilser på essie..    og oliver:    
MVH. Stella Jakobsen mor til Oliver 30/06-04 Daniella 24/11-05
mango tak fordi du overlevede og kom dig 100%, slipper dig aldrig igen, vi 2 er et team for altid.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
spender 1 |
08-04-2009 08:45 |
|
her er mine skønne basser.  Thor på 10 bagest, så Lianna på 2 og forrest Patrick på 4. Hvaa, hende der Mikkeline er hun optaget? Ellers så har jeg da en sød bejler  Dejlige børn i har.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Birkegård |
Jasper |
08-04-2009 10:14 |
|
Nøj - hvor er han skøn   Her er mine  hun er altid beskidt   Og hendes skønne storebror  Dejligt at se alle de lækre HN-unger 
Pia Jeg har lige set en signatur der var så god, at jeg har valgt at fjerne min.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
spender 1 |
08-04-2009 10:19 |
|
nææææh Pia, hvor er de fine Har godt nok lidt svært ved at se hvad der er inde bag ansigtsmalingen  Synes han ser stor ud af sin alder? Hvor har hun bare rigtigt prinsessehår!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Christina |
Jasper |
08-04-2009 10:41 |
|
Pia Jeg har lige set en signatur der var så god, at jeg har valgt at fjerne min.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ellen vil også være med |
|
|
Her er lille Ellen, der nu snart er 3 måneder, og 61 cm og 5 kg, så hun er lang og slank, om hendes forældre begriber hvor hun har det fra  Her er hun knap 2 måneder  Og her er hun 2½ og meget optaget af sit legetøj  God påske til jer alle og jeres dejlige unger Merete
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| her er Johanne - |
|
|
HN-baby  Vi glemte at tage billeder til hendes dåb den 28., så jeg fik lige taget et par stykker i dag. Hun blev et halvt år den 3 april.  Dejlige unger allesammen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vil også være med. |
diablogirl *almera* |
09-04-2009 20:42 |
|
sikke nogle skønne børn i alle har. her er Liam, født D.20/2-09 og vejede 3200 g og var 53 cm lang. her først som helt ny..   og her nogle billeder fra fornylig   nu vejer han 6 kg og er nok nærmest de 62 cm lang.. kristina.
The Wind of Heaven is the one that blows between your horses' ears.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Beatrice |
|
|
her kan vi da også være med 
 træning med far
 sidste indlæggelse pga RS virus

og lige fra i fredags, da vi var i Legoland sammen. Her er vi lige i minetoget, mener jeg den hed.
Beatrice er nu 19 måneder gammel. Vejer 8,460 kg og er ca 76 cm lang. Så hun er en bette nuser, men kors hvor jeg dog elsker hende 
Hilsen katarina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
09-04-2009 23:07 |
|
Ih man bliver jo helt skruk af den tråd her..  Jeg kan starte med lille Olle... Oliver Monty er hans dåbsnavn, men kælenavne er der nok af..  Han er fra Dec. '06 og er en lille børste, terrorist, charmør og spilopmager..  Her er han ca 4 mdr..  Storesøster Franciska Akeena, er en diva, krukke, prinsesse, skattepige og bare helt fantastisk.. Hun er fra Feb. '04 og på næste billede er hun ca 1½ år gammel..  Her er de så sammen, fra sommeren '08. 
Mvh Bonnie
Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did www.bjphoto.dk Søger føl + hoppe til gratis fotografering i foråret. Se hjemmeside eller send PB.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skøn tråd |
|
|
her må min datter da også være med, her er hun ca. 10 måneder gammel 
Med venlig hilsen Bettina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vores... |
Tine ♥Oliver♥ |
10-04-2009 10:00 |
|
lillemand skal da også være med 
Her 2 dage gammel. 
Her 7½ uge

Han bliver 11 uger idag, åhh, hvor går tiden stærkt 
Tine
- Mor til den dejligste dreng - Oliver, 23/1-09, 55 cm og 3670 g - * Madame Freja * Surprice * Ticco*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HN børn |
TulleFelix ♥Felix♥ |
12-04-2009 16:05 |
|
hvor er de skønne alle sammen, glæder mig godt nok meget til det bliver september, så jeg kan få min egen ud 
R.I.P:
Alexia af Vodagergård
Abiegail af Vodagergård
Dea af Vodagergård
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min lille marcipangris |
|
|
Som nu er 6½ måned. Jeppe er hans navn!   Hilsen Marianne
Har du fået dine vinger sidder de nu godt nok? og kan du flyve rundt i luften med de andre i din flok? *Homestyle, -jeg glemmer dig aldrig, R.I.P 26/9-05*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejlige unger |
Gitte ♥Ryan♥ |
13-04-2009 00:32 |
|
Ja må jo sige at jeg bestemt ikke bliver skruk, men alle billederne med de helt bette, bringer dejlige minder frem om mine egne tre rødder da de var små. Her er det Louise som blev 2 år i januar  Den næste er Michelle på 8 år  Så er der Maria på 12 år  med stolte hilsner fra Gitte
Basset Hound hvalpe Født 20.03.09. To- og tre-farvede, efter avlsgodkendte forældre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| her er |
|
|
min lille magnus, han blev født den 10.03.09 kl 19.57  han var 54 cm lang og vejede 4000gr, fik gulsot og lå meget i lyskasse og fik ikke nok mad af mig, så han tabte sig ned til 3600gr, men er nu en stor dreng igen ... her er han helt ny:  næsten en dag gammel:  her med gulsot da vi blev indlagt igen:  magnus som han ser ud idag, hans øjne ser lidt sjove ud på billedet, men tror det er pga han blev blændet af blitzen:     
Vil du ride de mest coole, så skal det være de GULE...
Mor til den dejligste lille magnus d.10.03.09...<3<3<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HN børn |
TulleFelix ♥Felix♥ |
13-04-2009 19:04 |
|
Dejlige unger, hvor ser de alle sammen skønne ud. Uhh.. Glæder mig bare mere og mere til det bliver september.
R.I.P:
Alexia af Vodagergård
Abiegail af Vodagergård
Dea af Vodagergård
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HN børn |
anettenielsen |
15-04-2009 14:30 |
|
Frederikke bliver 3 år d. 7. juli  Nytårsaften 2008/09  D. 1. april 2009. Morgenfrisk og glad, for det er første dag i børnehaven og det er jo spændende. Dejlige unger I alle viser frem  /Anette
- Zeli Brentedal, det dejligste røde lyn 24.02.1990 - 05.04.2006 Elsket og savnet - Flicka -rød hoppe - søges Billeder på min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine to |
|
|
Nuuuuuuur hvor er her mange søde små krammebørn i tråden  Her får i så også lige mine to piger, de er dog ikke helt små længere. Christina er lige blevet 10 her 25.marts   Og Cecilie bliver 5 den 8. september.    Mvh. Pia
Perfekte fotogaver www.click4foto.dk helt klart et besøg værd...!
At vide hvad man ikke ved er dog en slags alvidenhed. (Piet hein)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sågerne! |
Broget Ko |
17-04-2009 18:37 |
|
Og sikke skønne unger I andre har!!!   Her var lige lidt nyt fra os - umiddelbart efter dette billede rejste Sigrid sig op i kassen. 8 mdr gammel. Spørg lige om mor var stolt!!!
Mvh Louise og Skjalda fra Meldgården Mor til smukke Sigrid 31.07.08 Klapvognsparasol og solhat købes, skriv pb.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|