Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

cykel anhænger
Forfatter: 
Dato:  05-04-2009 10:24

ja jeg står jo og har tvillinge drenge på snart 10 mdr. og nu ville jeg jo gerne til at cykle ture med min mand igen, som før vi fik børnene...

nu sidder vi så og snakker om vi skal have 2 stole eller en cykel anhænger eller begge dele..

Nogen der har erfaringer på området med cykel anhængere..??

tænker fordele og ulemper.. tænker bare sådan lidt på sikkerheden, med den trailer, om den er sikker nok.. hmm forstår i hva jeg mener.. ved ikke lige om jeg får det skrevet forståeligt..

0
0
Svar på denne tråd

for og imod
Forfatter: 
Dato:  05-04-2009 20:51

For og imod... Hmm...

Hvis I køber 2 stole er det billigere og børnene får ligesom følsen af at mærke luften i kinderne. Det inkludere også kulden om vinteren som kan give forfrysninger. I kommer nok hurtigere omkring med stolene. Måske det er lettere hvis I cykler på grusveje eller på mindre og smallere stier (fx i skoven). Men I skal begge afsted for at have begge børn med.

Hvis I køber anhænger så sidder børnene tørt og isoleret for vind og vejr generelt. De små snørklede stier med masser af trærødder (steder hvor kun mountenbike kommer) kan I ikke køre med anhænger. I skal ikke begge to afsted på cykel for at have børnene med = I kan bringe og hente dem i dagplejen/vuggestuen hver især. Der er kun en af jer der skal trække det tunge læs, måske ikke fedt hvis I skal meget op ad. Nogle anhængere kan bruges som jogger også. Betyder at I måske kan spare en klapvogn i indkøb.

Hvad der passer jer bedst ved I kun selv. Her i hjemmet var der blevet købt to stole. Vores børn elsker nemlig at sidder der bag på cyklen. De kan bedre følge med i tingene så.

Med venlig hilsen

Lena

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider