Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

modelbarn...
Forfatter: 
Dato:  25-03-2009 12:05

Gunnars Granny B (mormor) synes at det ville være en super ide hvis hendes barnebarn blev børnemodel - han er jo så yyyyndiiig :)

Jeg er egentlig ok med det så længe han er lille og ikke tænker over det, selvom jeg grundlæggende ikke bryder mig særskilt om den verden.

på den anden side ville det jo være en fin måde at få tøj/penge på, så længe det ikke er hårdt arbejde.

Er der nogle forældre med modelbørn herinde?

Hvor tit er man ude?

Hvordan reagerede barnet?

Hvordan blev der taget hensyn?

osv osv

"Jeg har ondt af folk der ikke drikker,
Tænk at vågne op om morgenen og vide,
at man aldrig får det bedre"
Frank Sinatra
0
0
Svar på denne tråd

halløj
Forfatter: 
Dato:  26-03-2009 13:01

Jeg er ikke mor med modelbarn, men min lillebror var model da han var baby (han var et halvt år første gang og sluttede efter et år) - mest var han for Magasin og en enkelt reklamefilm var han også med i.

Ofte var farmand med på billederne - men han var nu også meget fotogen og er flot mand, de fleste andre børn havde en anden mand som holdt dem.

Min lillebror var nok ude hver 2. måned, mine forældre ville ikke han skulle oftere.

Han tog alting i stiv arm, far og mor var jo med og der blev taget meget hensyn til at det var babyer. Hvilket betød at det var ret korte seancer og meget få tøjskift.. Hvis barnet blev urolig, ked af det eller lign. så fik forældrene al tid i verden, til at barnet kunne falde ned og få trøst.

Jeg synes det var super god behandling de fik (er en del ældre end min lillebror, så husker det tydeligt) og mine forældre oplevede det på samme måde.

Selv var jeg model fra jeg var 6 år, men der er det jo en lidt anden sag :)

Dog må jeg hellere tilføje, at det efterhånden er 17 år siden, at min lillebror var model - meget kan jo have ændret sig og det er svinger helt sikkert også, alt afhængig af hvilket modelbureau man er hos.

Live your life to its fullest potential...

0
0
Svar på denne tråd

kusine model
Forfatter: 
Dato:  01-04-2009 16:36

Altså, min kusine på tre til sommer er model mange steder. (på et blad, har hun været forside pige og senest er hun med i DR1s program om forældre der skal have børn, hun er "pauseklovenen" )

De er ikke ude så ofte. Det er meget forskelligt, hvornår de skal bruge hende osvosvosv. Men man kan jo altid sige nej tak, hvis ikke lige det er det man har lyst til den uge/dag (:

Saphia (min kusine) synes selv det er møg sjovt. Og elsker at få taget billeder. Smiler altid. Og synes hele verden er hendes bedste venner. Super hyggeligt, når hun selv "kan lide det".

Mette Schønning

Jeg er en champignon.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  05-04-2009 21:22

min søn er model baby:-) For os er køreturen den længste, men ja de tjener fint de små og de gør kun det de selv vil være med til. Så jeg ville da bare "springe" på og komme igang... Held og lykke. DU kan evt søge på mine tidligere indlæg omkring dette.

Hilsner fra Gliese....

- mor til en skøn dreng d. 11/07-08

- gift med den dejligste mand.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider