Jeg er ikke mor med modelbarn, men min lillebror var model da han var baby (han var et halvt år første gang og sluttede efter et år) - mest var han for Magasin og en enkelt reklamefilm var han også med i.
Ofte var farmand med på billederne - men han var nu også meget fotogen og er flot mand, de fleste andre børn havde en anden mand som holdt dem.
Min lillebror var nok ude hver 2. måned, mine forældre ville ikke han skulle oftere.
Han tog alting i stiv arm, far og mor var jo med og der blev taget meget hensyn til at det var babyer. Hvilket betød at det var ret korte seancer og meget få tøjskift.. Hvis barnet blev urolig, ked af det eller lign. så fik forældrene al tid i verden, til at barnet kunne falde ned og få trøst.
Jeg synes det var super god behandling de fik (er en del ældre end min lillebror, så husker det tydeligt) og mine forældre oplevede det på samme måde.
Selv var jeg model fra jeg var 6 år, men der er det jo en lidt anden sag 
Dog må jeg hellere tilføje, at det efterhånden er 17 år siden, at min lillebror var model - meget kan jo have ændret sig og det er svinger helt sikkert også, alt afhængig af hvilket modelbureau man er hos.