Hej alle 
Jeg har igennem noget tid søgt part og helst på en islænder, da både jeg og min 13 årige hestetossede datter er faldet helt pladask for denne skønne hesterace, efter to års sommerferie på ryggen af et par dejlige vallakker i Jylland 
Men syntes godt nok det er svært. Har oprettet "annonce søges" herinde - på Hestegalleri og på Joras.dk - uden nogen form for response overhovedet.
Måske er det fordi, min datter gerne vil ride parten, hvis hun kan godkendes af ejer og kun hver anden weekend når hun har fri til det.
Resten af tiden er det mig som vil stå for parten og vi har altid sørget rigtig godt for vores dyr, parter og lånehest.. så det kan ikke være dét? Jeg har fx. redet det meste af mit liv - lige afbrudt af nogle pauser - men husker det meste når jeg først er i sadlen igen..
Godkender Islænderejere først en part, hvis man er rutineret islænder rytter? Kan det være dét som er problemet? For vi har ikke redet islænder til hverdag eller via rideskoler..og derfor har jeg også skrevet at vi gerne tager undervisning imens vi har parten, hvis muligt...
Forstår ikke helt hvorfor det er så svært.. med mindre jeg bor i den forkerte del af Sjælland..men ser jo enormt mange islændere her nordpå.. såeh..?
Kan I sparke lidt til mig - evt. fortælle hvad vi kan gøre bedre for at finde en part?
Takker på forhånd