Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

korte sadler
Forfatter: 
Dato:  18-03-2010 09:39

kender i navne på korte dressursadler i 17- 17,5 med en anlægsflade på 42-45 cm??? til en rimelig pris ??

Quinde på 34 år med 2 dejlige islændere

0
0
Svar på denne tråd

jeg har en
Forfatter: 
Dato:  19-03-2010 08:44

wintec 500 dressur som jeg er glad for.

og skal det være islænder sadel har jeg er top reiter der kun er 42 cm fra bom til sæde.

top reiter islænder sadel sælges.

hubertus islænder sadel sælges.

www.123hjemmeside.dk/stald- trekanten

0
0
Svar på denne tråd

tralalalala
Forfatter: 
Dato:  20-03-2010 16:06

Top reiter og Hilbare har nogle sadler der er meget korte!!! Og man sidder super godt i dem.

Hobby avl af miniature heste:

Perhaps Love

La Luna

Incredible Dark Design

http://minihesten.skysite.dk/

smagen af Bøf

kødet er fra Angus

www.bomholdt.dk

et sted du kan købe kvalitetskød

0
0
Svar på denne tråd

mere specifikt
Forfatter: 
Dato:  22-03-2010 07:34

Hvis du kan skrive mere specifikt, hvilken type sadel du gerne vil have(støtte osv) og hvad "en rimelig pris" er for dig, så er det lidt nemmere at komme med forslag

MVH Sanne

- med det røde lyn Prinsessa fra Floes

0
0
Svar på denne tråd

Eques Kosmos
Forfatter: 
Dato:  22-03-2010 22:34

En 16½" enkeltlagssadel. Min str. 40 popo har masser af plads og anlægsfladen er 42 cm. Den har buede knæpuder (pænt store). Buen er for mit vedkommende væsentlig da jeg har dårlige knæ og helst ikke skal have noget tryk på dem som der er i mange sadler med store knæpuder.

Og prisen er superfornuftig. 9900 kr. Den er ikke til at købe brugt endnu da det kun er ca. 1½ md. siden den kom på markedet. Der kan skiftes kopjern og vælges mellem uld og latex stopning.

0
0
Svar på denne tråd

saddel
Forfatter: 
Dato:  02-04-2010 20:16

Hej har en hest med meget kort ryk, bruger en saddel der hedder Hrímnir pro det er nogle af de bedste saddler du kan få til islandske heste, (og de holder rigtig godt) :D

0
0
Svar på denne tråd

jeg har en
Forfatter: 
Dato:  02-04-2010 23:09

ultra kort sadel, en Hall Park, "16".

Jeg har en str 38/40 mås som fint kan være i den og den passer fremragende til min sindsygt korte hest samtidig . Han har ændret sig 100% efter han har fået den sadel.

Og vi kommer endda fra en sadel til 20.000 som var syet til hesten, og så til Hall Parken som er tusind gange bedre.

Jeg gav 12.000 for den hos Jim sadelmager med omstopning efter en måned i prisen, når stopningen var faldet til .

Svimlende lækker sadel med smalt behageligt sæde, så jeg ik får ondt selvom jeg rider lange ture.

Ellers har mit bækken førhen føltes som om det havde fået en endefuld efter en lang tur, det sker ikke mere.

0
0
Svar på denne tråd

sadel fundet
Forfatter: 
Dato:  13-04-2010 20:54

jeg fandt mig en tølthester sadel lavet af Rasmus møller .Godt nok den model som udgår men den ligger rigtig fint på ryggen af min vallak. hilsen Ninna

Quinde på 34 år med 2 dejlige islændere

0
0
Svar på denne tråd

kort sadel
Forfatter: 
Dato:  14-04-2010 11:32

Jeg rider fast i min Globus dressur sadel som i fuld længde måler ca 42 cm i en str 16,5 og den har jeg brugt på en hest med et rigtig dårligt og kort sadelleje..

Den er smart fordi jeg kan skifte både copjern og knæstøtte som det passer mig og efter hvilken hest jeg skal bruge den på

Og dens nypris er kun ca 1500,-kr og har haft min underviser som normalt ikke vil ride i andet end hendes elskede draupnir sadel til at prøve en tur i den.

Og hun var meget positiv overrasket og hvor lækker den faktisk var og så til den lave pris

Mvh

Henrietta Joye med Skálmar frá Skeggsstöðum & Ægir fra Toftdal

& Freyja fra Akureyri & Stjárna fra Gili

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider