Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

islænderride tur....på møn?
Forfatter: 
Dato:  24-06-2004 11:04
jeg ved at der ligger et islænder center på møn...hvor m an kan ride ture på islændere...men har de en hjemmeside...?
0
0
Svar på denne tråd

Rideture
Forfatter: 
Dato:  24-06-2004 20:57
Hej Sacha
Jeg har ikke kunne finde en hjemmeside på centret - add. virker ikke, men du kan da kontakte dem på følgende add.:

Møn Islændercenter, v/Susan L. Andersen, Moenavej 1, Sømarke, 4791 Borre Møn.
Booking direkte: +45 55 81 28 10, Mobiltlf.:: +45 21 73 28 38, Fax: +45 55 81 28 10

M.v.h. Tine
0
0
Svar på denne tråd

Tine.....
Forfatter: 
Dato:  24-06-2004 21:11
Tusind tak for den oplysning. Vi er nemlig tit nede på Møn og besøge min kærestes familie og mangler et sted at ride :-)

Nogen som kender det sted, og er det godt?

De bedste hilsner
Lillian

Jeg tilbyder hestehealing i Jylland, så tjek min homepage www.hestehealing.webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  26-06-2004 15:21
jeg kender det godt...og tak Tine...jeg ville bare høre om der var nogle der måske kende en hjemme side på dem...jeg har været nede og ride der mange gange....og det er bare godt... de er rigtig søde....det kan kun anbefales
0
0
Svar på denne tråd

Hej Sacha---
Forfatter: 
Dato:  27-06-2004 13:19
Tusind tak for oplysningerne. Vi har allerede bestilt tid i vores sommerferie til at komme en tur ud i naturen dernede :-) Det glæder vi os vildt meget til.

De bedste hilsner
Lillian

Jeg tilbyder hestehealing i Jylland, så tjek min homepage www.hestehealing.webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider