Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

Erfaringer med Dyrenes-beskyttelse
Forfatter: 
Dato:  12-06-2004 22:06
Hai :-D

Ville lige høre om der er nogle herinde, der har specielle erfaringer med Dyrenes-beskyttelse...?
Nogle der måske engang har anmeldt noget til dem (som jeg har)...
Eller nogle, der bare ved, om de er meget flinke eller noget i stik modsat retning...?

Knus fra Emilie :-D
Elsk jeres hest og tag hånd om dem,
thi de fortjener al jeres omsorg.
Tag dem til jer, som var de jeres egne børn,
giv dem føden, som var de jeres næste,
og indhyld dem i omhu.
0
0
Svar på denne tråd

Hm....
Forfatter: 
Dato:  13-06-2004 10:08
Næ, men har været lige ved det!!! Må man spørge hvilken slags sag du har andmeldt?? 8-)
Man kan komme til verdens ende på en løgn,
men man kan aldrig komme tilbage igen!

Min præsentation
Joras
DI
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  13-06-2004 10:16
meldt en hestehandler fra Mors til dem, men jeg var noget skuffet over deres håndtering. De vidste ikke rigtigt om de ville køre derud, for de kendte manden og han havde fået så mange advarsler uden at det hjalp (!) og var også tidligere dømt for vanrøgt, men han fortsatte bare. Jamen, så er der da endnu større grund til at hægte sig fast i ham, eller??

Jeg bad også om en tilbagemelding når de havde været derude, men de ringede aldrig. :-(

Jeg har en veninde, der er kredsformand i Dyrenes Beskyttelse og ifølge hende er der stor forskel på "serviceniveauet" og indsatsen afhængigt af hvem der er kredsformand i det pågældende område.

Fremover går jeg nok gennem hende uanset hvor i landet jeg oplever vanrøgt, for så kan det være en evt ligeglad kredsformand får fingeren ud, hvis det er en indenfor organisationen, der ringer.
0
0
Svar på denne tråd

har heldigvis
Forfatter: 
Dato:  13-06-2004 19:38
har heldigvis aldrig været ude for mishandling :)

kun en lillesmule måske.. jeg ved det ikke helt.. men på min gamle rideskole gik de rundt og sparkede hestene i røven, så de kunne komme fremad :( det gad min mor selvfølgelig ikke, og kom på ny rideskole (meget bedre skulle det lige siges) :)

Kærlige hestevrinsk
Anne Sofie

Kun idioter er ikke bange for heste

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  14-06-2004 20:13
Jeg har været lidt langsom til at svare igen... Sorry!

Nanna: Hvis du vil se hvad jeg har anmeldt kan du se i et af mit tidligere indlæg herinde: Vanrøgtet islænder...!

Louise: Det du har oplevet er meget i stil med det jeg har været ude for...! Der fik jeg at vide at de i hvert fald ik ku ringe rundt til alle der anmeldte dyr, når de fandt ud af noget med dem!! - Det var deres kredsformand på Læsø...
Og ham, der muligvis ejer hesten, som jeg anmeldte, var også blevet anmeldt for dyremishandling før, men det virkede heller ik til at det fik dem til at tage sagen mere seriøst!
Du er heldig du kender en derfra...!
Elsk jeres hest og tag hånd om dem,
thi de fortjener al jeres omsorg.
Tag dem til jer, som var de jeres egne børn,
giv dem føden, som var de jeres næste,
og indhyld dem i omhu.
0
0
Svar på denne tråd

må man spørge...
Forfatter: 
Dato:  27-06-2004 16:08
hvad det var for en hestehandler fra mors af? Jeg spørger fordi jeg har en hoppe fra Mors af og jeg kan ikke nå videre med hendes aner. Du må gerne svare mig privat i mail. Er det en hestehandler der indimellem også har islændere?

Lykken er.....mine dejlige ismuler.
{>

Hilsen

Annette
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider