Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Tinder Date - Andet end en kop kaffe?
Forfatter: 
Dato:  05-02-2019 12:47

 

Jeg har skrevet et blogindlæg om hvad man kan lave på en Tinder Date. Eller bare en date. Jeg nemlig træt af den klassiske "Lad os snuppe en kop kaffe.."

Det ikke fordi det er den mest spændende aktivitet at starte ud med, med en helt fremmede som man prøver at lære at kende på samme tid.

 

Jeg har gode oplevelser med de her 6 ideer:

 

1. Brygge en kop te ud i det fri.

2. Tage på Creative Space og male på keramik. (cafe med beliggenhed i Kbh og Århus)

3. Tage på opdagelse i Valby Parken.

4. 25 skøre icebreaker spørgsmål, som man stiller hinanden.

5. Kreativ aktivitet som at male på et lærred.

6. Netflix & Chill, men med gode icebreaker øvelser begge parter er komfortable at udføre med hinanden.

 

Jeg vil lige høre jer. Har i andre gode ideer? Vinterbadning? Aktiviteter? Noget jeg ikke har tænkt på...

 

Hvis Tinder er efter din tid som single, så vil jeg meget gerne høre hvordan du mødte din kæreste... Hvordan du scorede eller blev scoret ;-)

 

Hvis i er interesseret i at læse mit blogindlæg, så kan i gøre det her. Men jeg glæder mig til at få nyt input fra jer :D

0
1
Svar på denne tråd
 
 kaffe...
Forfatter: 
Dato:  09-02-2019 14:28

Jeg har det lige modsat af dig - hvorfor ikke bare mødes over en kop kaffe? jeg tror på at den måde gør nærværet større end feks samtidigt at skulle male på et krus eller se noget på Netflix.

 

Af dem du nævner kan jeg lide nr 1 og det med at gå på opdagelse nr 3

 

Jeg mødte min mand på hans gårdsplads ( hestene opstaldet der ) og han bød mig indenfor til noget at drikke.

 

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider