Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Hvor er jeg træt af sygdom
Forfatter: 
Dato:  23-01-2017 19:27

Som overskriften siger, så er jeg bare træt af sygdom. Lige efter nytår lå jeg i 4 dage med feber, da jeg var ved at få det lidt bedre, så gled jeg og fik et brud i foden (hvordan det kunne lade sig gøre undre jeg mig stadig over).

 

Nu hvor det går bedre med foden, så er jeg igen blevet syg, det er kun 20 dage siden sidst.


Hilsen Helle

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  27-01-2017 19:54

Jeg ved hvad du mener. Jeg fik bihulebetændelse en lørdag og om mandagen var det blevet til influenza med høj feber. Den følgende mandag tog jeg på arbejde men blev sent hjem igen. Om aftenen fik jeg feber igen og var sygemeldt næsten resten af ugen med kraftig hoste. Var på arbejde om fredagen. Lørdag hostede jeg så meget at jeg trykkede et ribben på mig selv. Nu er det så en uge siden jeg trykkede et ribben og det er stadig meget smertefuldt. Lægen regner med at der går 6 uger før det er i orden.

 

Så ja, jeg er også træt af sygdom.


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider