Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Polteraben ideer ?
Forfatter: 
Dato:  21-07-2015 18:22

Hej Piger

Er der nogle af jer der har nogle gode ideer til hvad man kan lave på en polteraben andet ind de helt almindelige ting som bowling osv ?? Kom gerne med ideer :)

0
0
Svar på denne tråd

Til mit polterabend
Forfatter: 
Dato:  22-07-2015 12:19

var vi inde at indspille en sang i prof studio - det er vist ret populært efterhånden. Det var superhyggeligt, og da jeg synger sådan rimeligt, kunne sangen også afspilles til vores bryllup - manden elsker at høre mig synge, så den gik lige i hjertet

Derudover var det bare hygge - først drinks i haven og efter indspilningen tog vi med cykeltaxaer rundt i København i en times tid, spiste god middag og endte i Tivoli

Hvad end I planlægger - tænk på bruden først. Hvad synes hun normalt er sjovt og hyggeligt. En enkelt grænseoverskridende aktivitet er fint, synes jeg, men det skal passe til brudens personlighed. Jeg var OMKOMMET, hvis mit polterabendteam havde syntes, at jeg skulle klædes ud og latterliggøres. Så jeg er glad for, at de kender mig godt

What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

3
0
Svar på denne tråd

et par ting...
Forfatter: 
Dato:  25-07-2015 21:12

Jeg har engang deltaget i en polterabend hvor vi startede med at skyde lerduer, det foregik selvfølgelig på en skydebane til formålet og med instruktør og så var det før nogle fik noget alkohol.

Fotokalender syntes jeg også er en sød ting at lave, i fotostudie og lav billeder alene med bruden og sammen og klæd jer på så det matcher årstiden på kalender og husk bådekåbe kan man godt have på i vintermånederne hvis man vinterbader.

1
0
Svar på denne tråd

taaaak
Forfatter: 
Dato:  25-07-2015 21:39
Tak for nogle gode ideer ;) Har også fået lidt privat beskederså nu har jeg fået et par ideer.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider