Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 At flytte til den anden ende af landet
Forfatter: 
Dato:  03-02-2015 22:27

Hej

 

Har lige brug for at lette mit hjerte lidt....:)

Jeg er for en lille måned siden flyttet fra den ene ende af landet til den anden med unger og det hele for at bo sammen med min kæreste....det er FANTASTISK! Meeeeeeen Jeg har stadig ikke fundet noget job og jeg kan mærke at jeg trænger til voksen kontakt med andre end min kæreste....altså ikke på den måde -men at snakke med andre voksne mennesker....

Min kæreste kører på job hver aften og er væk hele natten og når han kommer hjem så skal han sove....

 

Jeg håber så meget jeg snart finder et job og kan komme lidt ud...trænger til at bruge hovedet og få nogle nye indtryk....Kan også mærke at jeg kræver helt vildt meget når min kæreste kommer hjem og han vil egentlig bare gerne sove efter at have været væk i over 12 timer.

 

Såååå krydser fingre for at der er et positivt svar på én af mine mange ansøgninger i morgen.....Jeg har aldrig før tænkt over hvor meget det betyder at have noget at stå op til, selvom det er surt når uret ringer....lige før jeg savner den lyd!

 

Ville bare dele mine frustrationer med nogen

3
0
Svar på denne tråd
 
 Kender det...
Forfatter: 
Dato:  04-02-2015 09:22

Næsten da...

Jeg flyttede så til den anden ende af landet for at slippe væk fra een, ikke for at flytte sammen med en.

Har dog været heldig og er i arbejde (fik anden stilling indenfor samme firma)

Men havde en periode, hvor jeg gik hjemme og det er bare ikke mig i længden.

Er der ikke noget frivilligt arbejde du kan bruge lidt tid på? Hvis der f.eks ligger et krisecenter eller den slags i nærheden, så spørge om de mangler vagter. Så du føler du får noget indhold i hverdagen.

 


/Tina

 

»Mødre holder deres børn i hånden for en tid, men i deres hjerter for evigt«.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det har jeg overvejet
Forfatter: 
Dato:  04-02-2015 11:11

Meeeen jeg dur ikke til at arbejde med mennesker på den måde. Kan simpelthen ikke tåle at nogen ikke har det godt, jeg kan ikke lægge det fra mig når jeg går og så slider det for meget på mig :(

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Arbejde
Forfatter: 
Dato:  04-02-2015 11:54

Ellers kunne du måske blive frivillig på et dyreinternat i nærheden indtil et fast og lønnet job dukker op. Så er der i hvert fald lidt indhold i hverdagen :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 gode forslag
Forfatter: 
Dato:  04-02-2015 21:21

Hej

 

gode forslag der er kommet

 

Ellers kan du evt nå at melde dig til noget undervisning på VUC eller AOF eller hvad det nu hedder ved jer

 

Ellers meld dig ind i gymnastikforeningen, eller anden sport hvor du kommer lidt ud

 

Hilsen Anne


nu tilbage som "sandkasserytter"

0
0
Svar på denne tråd
 
 måske der herinde
Forfatter: 
Dato:  05-02-2015 10:17
Hej
Hvis du oplyser hvor det er henne i landet(område)kan det jo være der er herinde nogle i området der lige ved hvad der er af spændene ting lige i området, måske du igennem den vej kan få nogle venner:-)
Du har måske hest og kunne finde noget den vej igennem.

Merete Bertelsen

www.lucard.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 måske der herinde
Forfatter: 
Dato:  05-02-2015 10:17
Hej
Hvis du oplyser hvor det er henne i landet(område)kan det jo være der er herinde nogle i området der lige ved hvad der er af spændene ting lige i området, måske du igennem den vej kan få nogle venner:-)
Du har måske hest og kunne finde noget den vej igennem.

Merete Bertelsen

www.lucard.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sjælland og retur
Forfatter: 
Dato:  17-02-2015 16:13
Jeg flyttede fra sdr. Jylland til Roskilde for at flytte sammen med daværende kæreste, så flyttede jeg retur for bo sammen med min nuværende kæreste.
Først efter halvandet år er jeg startet på studiet. Indtil da havde jeg lidt kontakt med andre via lokale Rideklubben.

100% oldenborger 100% kærlighed.

se mine annoncer.

H.I.F Alsace

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider