Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

melmøl alle vejene
Forfatter: 
Dato:  19-01-2014 12:41

har du haft melmøl,for det har jeg opdaget jeg havede fredag.havde da gået og under mig hvad det var for nogle insekter, jeg haved flyvende mest om aftene aftern,i nogle dage op til,der efter stod den bare på regnørning af hele køkkenet samt mel.sukker med mere er smidt i skradespanden,mem men nu syndes jeg de flyver alle vejene i køkkenet,spisestue og lille stue.er ved at blive vandvittig.

hvis du har haft den ,hvad gjore du eller nogle der ligge inde med gode råd.

stald Ventrup.

os med springerne

1
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-01-2014 13:34

Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

GO YOU BIG RED FIRE ENGINE

0
0
Svar på denne tråd

ddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  19-01-2014 21:48

Rengøring, rengøring og rengøring. Jeg mener ikke kun lige støvsuge lidt og det er det. Nej ALT skal endevendes, støvsuges og vaskes ned hver evige eneste dag. Ser du de flyvende dyr, slå dem ihjel. Tjek alle kroge og steder for evt larver.

Støvsug også grundigt i alle kroge.

Ellers kan du købe gift. Vi nåede lige at købe gift for så at finde ud af at de havde lagt æg listerne i mit værelse. Efter en grundig støvsugning og rengøring i flere uger og nu også bag listerne forsvandt de.

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

1
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider