Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Rejse ..
Forfatter: 
Dato:  16-10-2013 19:43

Har i prøvet at rejse alene. Jeg er blevet skilt og har en søn på 12 år, jeg ville rigtig gerne en uge syd på ,men er en kylling tør ik rejse alene med min søn. Har i prøvet at rejse alene?.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rejse ven
Forfatter: 
Dato:  16-10-2013 20:05

Er der måske andre der er blevet skilt som ik er helt tryk ved at rejse alene som har lyst til en uge syd på med ungerne

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er lige
Forfatter: 
Dato:  16-10-2013 20:12

Kommet hjem fra en uge på Rhodos alene med min datter.

 

og det var så skønt! Min pige er 3 1/2 år gammel og kan være noget af en mundfuld. Så jeg var da også spændt på udfaldet.

 

Det blev ikke en oplevelsesrejse. Men vi fik nydt poolen og stranden en smule. Så det var mere eller mindre kun om aftenen vi var uden for hotellet.

 

vi boede på et alment 3 stjernet hotel, som sagt med pool (jeg havde svoret jeg aldrig ville sige dette, men nu gør jeg det, det er virkelig virkelig guld værd med pool!!!), en god restaurant på hotellet også havde vi en lejlighed, hvor vi kunne gå op og få en mad.

 

vi hyggede rigtig meget. Det er virkelig noget andet end at være hjemme.

 

Jeg var heldig at der var en engelsk pige de første par dage, som min datter legede en smule med, også fandt hun nogle ældre danske piger de sidste par dage.

så moren fik også lidt afslapning hist og pist.

Mht flyveturen synes jeg det var meget nemmere end når vi har været 2. Jeg skulle kun koncentrere mig om hende, og når hun tegnede/så film, så slappede jeg af (jeg er typen der går lidt ind i mig selv, når jeg flyver).

 

Så kan det kun anbefales!!!


Mvh. Tine


Klipning tilbydes i Køge området: www.hesteklip.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Afsted med to drenge
Forfatter: 
Dato:  17-10-2013 16:39

Hej

 

Sidste år var jeg alene afsted med mine drenge som på det tidspunkt var 4 og 7 år.

Vi var i Egypten en uge og selvom de kan være et par værre bøller så var de så søde på hele turen og vi havde en fantastisk tur!

 

Overvejer at skulle afsted igen næste sommer (kæresten er ikke til charterrejser så han må blive hjemme og passe bedriften mens vi tager ud og hygger og bruger penge )


Lene

NU MED ISLANDSK HEST, DV og WELSH MOUNTAIN!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider