Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

fest dekoration væg til væg
Forfatter: 
Dato:  28-02-2013 17:42

hej håber at i kan hjælpe

min datter holder fødselsdag og det bliver holdt i forsamlingshuset og for at gøre det hyggeligt havde jeg tænkt at jeg vil hænge bredt crepepapir hen af loftet så det hænger som bølger over og under de rør der hænger i loftet og derved er der ikke så højt til loftet og kunne være lidt festligt i fine farver og lidt telt agtigt- men kan ikke finde det nogle steder kun creperuller i 5 cm bredde men måske man kan bruge andet materiale men kan i hjælpe hvad og hvor jeg kan købe det.. håber at i forstår for det er lidt svært at forklare og måske forstå kan jeg godt se.

all you need is love

0
0
Svar på denne tråd

ccccccccc
Forfatter: 
Dato:  28-02-2013 21:17

Det lyder som en god ide.

Hvad med at købe meget billige lagener? Hvis de kun fåes hvide kan du jo farve dem. Og så rive dem i passende strimler.

Mvh. Sanne

Golan - smuk, dejlig og blid oldenborger

Dolly - pensioneret meget RØD hoppe

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-02-2013 21:49

Hvad med ostelærred .

Dorte.

Søger folk der er kommet på Lindved Højby ridecenter og har set æslet derude

0
0
Svar på denne tråd

Billige lagner
Forfatter: 
Dato:  28-02-2013 22:09

Ikea har hvide lagner (i glat stof, og de fnulrer ikke) til 14 kr. stykket. Farv dem, og de er perfekte til dekoration. Billigere end crepepapir, og så kan de jo bruges som lagner bag efter. :-)

Salvia

One of the greatest mentalfreedoms is truly not caring what anyone else thinks of you

The past is over. The future hasn't happened yet. The only time is now.

0
0
Svar på denne tråd

Det er da ikke
Forfatter: 
Dato:  05-03-2013 21:59

helt billigt at farve tekstil...

Hvad med guirlander?

www.mintemafest.dk/pp/Guirlander/ Tema_Guirlander.html

Hvis det virkelig skal være billigt kan man bruge farvede plastiksække og plastikposer skåret i strimler :)

Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
0
0
Svar på denne tråd

Har engang...
Forfatter: 
Dato:  07-03-2013 13:35

brugt billige poser på ruller ( ex. 4 liters) og med løs hånd spraymalet dem. Farvede sølv. Brugte også bredere/større poser, og lavede kæmpe sløjfer 1mx1m og spayemalede bagefter. Det var super billigt og nemt. Malingen gør plastikken stift.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider