Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

det der smørcreme???
Forfatter: 
Dato:  11-12-2011 19:11

Jeg skal lave en kage til min søns fødselsdag, og nu vil jeg prøve det der Fondant. Men er i tvivl om smørcremen skal på dagen før og størkne, eller om jeg bare kan klaske Fondant ovenpå???

Nåja og så mangler jeg også en opskrift på smørcreme

billig drengetøj str. 68-80 sælges

p.b for info

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-12-2011 19:52

Nu laver jeg altid kagen dagen før, af hensyn til tidspresset, men det kan nu under alle omstændigheder godt svare sig lige at stille kagen i køleskabet en times tid eller længere, når den er lagt sammen og rettet af med smørcreme.

Hvis smørcremen er kold og dermed stivere, er det meget lettere at lægge fondant på.

God fornøjelse med projektet.

Kh

Maria

Mor til Kathrine 24.08.06

Og Frederik 22.03.09

Skal du have lavet kage?

Send en PB.

"Nu rolig. Livet er blot et eksperiment. Man har før hørt om mislykkede eksperimenter." -Dan Turéll.

0
0
Svar på denne tråd

opskrift
Forfatter: 
Dato:  14-12-2011 08:30

Du kan finde svar på alle dine spørgsmål her: scandinaviancakedecorators.com/ forum/index.php

Der er også opskifter på alskens smørcreme i et væld af smagsnuancer.

Fremgangsmåde:

Du bager kagen og lægger fyld i (hvis der skal det i), så smører du smørcreme på, ret det lidt til så det er nogenlunde glat, hvis der er ujævnheder kan man se det under fondanten.

Lad det størkne et koldt sted (15 min eller længere tid), glat det så mere ud så det er jævnt.

Herefter kan du lægge fondant på. Et godt råd lad ikke fondanten blive for tyk når du lægger den på, det er sødt og kan blive for meget.

God fornøjelse.

De bedste hilsner

Tina ;)

SÆLGES: Toyota RAV 4x4, lav vægtafgift, må trække 1550 på krogen se mere her

0
0
Svar på denne tråd

bum-da-i-da-dig
Forfatter: 
Dato:  14-12-2011 21:24

meget lærerig hjemmeside ud i kager

http://www.kagemor.dk

sagde Hanne

-

-

- pasning af hunde tilbydes i nordsjælland- - rigtige dejlige forhold hvor hunde er meget lidt alene hjemme, ingen hunde i bur, men sammen med os i vores hjem og hegnede have - hunde skov til ...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider