Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

har lige sagt op :D
Forfatter: 
Dato:  13-09-2011 15:37

jeg gjorde det!!! sagde op!! forlod et arbejde som gav mig smerter i skulder og lænd, som fik mig til at hyle, som gav mig ondt i maven..

er så stolt af mig selv.. jeg har langt om længe gjort en ting som er godt for MIG, ikke alle andre.. :D

jo det er skræmmende at stå arbejdsløs med 3 ugers karantæne, men det overlever vi skam osse :D ..

er sten sikker på jeg nu endelig ender på den rigtige hylde, kræver bare lidt ben arbejde af mig.. nu har jeg så også overskud til det :D ..

YAAAYYY :D .. smiler som en tosse *GG* ..

aldrig har jeg troet det skulle være så fedt at være egoist ;)

andre som har gjort noget godt for sig selv for nyligt :D ..

" jeg er ikke overvægtig, jeg er bare underhøj! "

citat Garfield

0
0
Svar på denne tråd

godt gået
Forfatter: 
Dato:  13-09-2011 16:36

Godt gået!

Arbejde er godt, men ikke for en hver pris.

Mvh Tina

R.I.P

Turpin 20.05.1996 - 28.07.2002

Calle 28.04.1998 - 02.04.2010

"When a loved one becomes a memory,

memory becomes a treasure."

0
0
Svar på denne tråd

har du
Forfatter: 
Dato:  13-09-2011 17:14

på nogen som helst måde forsøgt at ændre på de forhold der gav dig smerter i skulder og lænd, eller mevepinene( regner med du der mener psykisk mavepine)

Hvis ja, så snak med din fagforening og A-kasse. Hvis man har forsøgt at ændre på den slags forhold uden at det har afhjulpet problemet, så kan de vælge at vurdere at man ikke skal have karantænen.

Mvh
Jackp
ot

Pascall (tinker kryds, 6 år) til salg.

WRAP (slet 2010) Små rundballer 50 styk. 40 kr pr styk. Postnummer 8732.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg vil også..
Forfatter: 
Dato:  14-09-2011 08:34

sige at du skal prøve at snakke med a-kassen.. Hvis du har forsøgt at komme i dialog og arbejdspladsen har været ligeglade, så skal du ikke har karentæne..

Har selv stået i den situation og mødte kun hjælpsomme sagsbehandlere..

Krone og Bølge - En selvfølge

Hesteklipning tilbydes i midtjylland - se mere på præsentation

0
0
Svar på denne tråd

lægeerklæring
Forfatter: 
Dato:  14-09-2011 14:12

Ved ikke om det er for sent nu hvor du HAR sagt op. Men jeg mener bestemt hvis du kan få en lægeerklæring der fortæller at det er arbejdet der har gjort dig syg så får du ikke karantæne.

Støt de danske soldater!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg fik først..
Forfatter: 
Dato:  14-09-2011 15:19

lægerklæring efter jeg havde sagt op..

En dag jeg kørte på arbejde, kunne jeg bare ikke mere.. Ringede tudbrølende til min chef og sagde at jeg altså ikke kom mere..

Dagen efter ringede jeg til a-kassen der var forstående og fik så en lægeerklæring..

Krone og Bølge - En selvfølge

Hesteklipning tilbydes i midtjylland - se mere på præsentation

0
0
Svar på denne tråd

147852
Forfatter: 
Dato:  14-09-2011 15:42

Hej

Jeg har idag, inden jeg læste her, skrevet en mail til mit arbejde, hvor jeg fortæller dem at jeg:

1 ikke har fået løn siden 1. 7.

2 har meget svært ved at høre på en ansat der behandler de unge meget respektløst og taler grimt til dem, tænker tit hvad hun gør og siger når der ikke er andre ansatte...

3 Jeg kommer ikke før der er styr på det.

4 jeg er meget skuffet over en medarbejder som tror hun skal bestemme over min løn... det er den samme som ovenfor nævnt, men det har jeg ikke skrevet...

Jeg arbejder på en skole med særligt tilrettelagt udd. til unge med særlige behov og jeg har det som en hjerte sag at de unge skal ha det godt... om det skal koste mig mit job er mindre vigtigt....

Jeg kan da ikke miste min løn, for jeg har jo ingen fået...

M.

DKK 7 års cairn terrie tæve søger nyt hjem på landet..

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  14-09-2011 21:32

tak for rådet med hensyn til akassen.. det vil jeg da snakke med dem om..

:D

melissa: kanon godt gået :D .. krydser fingre for positiv respons på din mail..

" jeg er ikke overvægtig, jeg er bare underhøj! "

citat Garfield

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmm
Forfatter: 
Dato:  15-09-2011 14:09

Firmaer som har råd til at have så dårligt arbejdsmiljø har også råd til at betale sygemelding til deres ansatte.

Jeg forstår ikke hvorfor man ikke tager en sygemelding og samtidig søger nyt job.
Det er også hvad mange faglige sekræterer anbefaler når de får en sag som den TS beskriver.

.

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmm
Forfatter: 
Dato:  15-09-2011 14:10

Glemte lige det vigtigste:

Tillykke at du har valgt DIG og ikke en arbejdsplads der så tydeligt viser at de ikke tænker på mennesker......

.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider