Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

en DOWN dag... kender i det?
Forfatter: 
Dato:  31-10-2010 11:38

En down dag - sådan en har jeg bare i dag...

Er vågnet en masse gange i nat - og haft de mærkeligste tanker og drømme...

Min kæreste og jeg har svært ved at få børn -og flere gange i nat er jeg vågnet med sådan en mærkelig tanke om at jeg aldrig får børn og at jeg aldrig kommer til at opleve den betingelsesløse kærlighed som der er mellem forældre og børn og som jeg oplever at der er mellem min lillesøster og hendes søn...

...de fleste dage er det ok - de fleste dage kan jeg fokusere på alt mulig andet og være lykkelig for det dejlige, gode liv jeg har...

Og så lige pludselig *BANG* så rammer det bare lige én lige i ansigtet...

I morgen er det helt sikkert meget bedre - men puha, hvor jeg hader disse dage... Tror det er godt at kæresten er taget på arbejde -og måske er det også meget godt at min gode veninde kikker forbi senere -selv om jeg lige nu har aller mest lyst til at aflyse og krybe langt, lang, langt ned under dynen...

Kender i det? de der @!#$ dage som bare kommer ud af den blå luft og som bare skal overstås - så man kan blive "sig selv" igen

;-) Mvh. Dorte (med Sara, Ódinn, Hildingur, Ludvig og Wilma )

Vi søger brugte byggematerialer til vores stald-projekt - har du noget du vil sælge?

0
0
Svar på denne tråd

kender det!!
Forfatter: 
Dato:  31-10-2010 12:41

kender dem kun alt for godt!!

For mig hjælper det heldigvis at flygte ud til hesten, så det vil jeg gøre nu...

Lækker Dressursadel SÆLGES NU - Lemtex Cresta: YDERST VELHOLDT!!

- Se også mine andre annoncer. Bla. Cavallo Weltmeister- SOM NYE!! Send en PB ved interesse :o)

0
0
Svar på denne tråd

Jeps..
Forfatter: 
Dato:  31-10-2010 18:58

Hos mig plejer det at være om søndagen, hvor virkeligheden lige slår ind.

Søndag har jeg bare tid til at reflektere over de ting som absolut ikke kører for mig og som tynger mig mere og mere.

Og ja det er rigtigt, det kommer som et lyn fra en klar himmel.

Husk Dorte, du må aldrig flygte for dine tanker - de slår bare 10 fold igen.

Kan du ikke snakke med manden eller en fag person om de tanker, du gør alt for at styre uden om til dagligt ?

Jeg tror det vil gøre dig rigtig godt.

0
0
Svar på denne tråd

soendage
Forfatter: 
Dato:  01-11-2010 16:03

for mig er det ogsaa soendagene der er saadan.. jeg tror at mine rammer naar jeg ikke har mennesker omkring, hvis jeg bare faar lov til at sidde med mig selv og mine egne tanker.. det har isaer vaeret slemt her i efteraaret, havde noget med en fyr som jeg var blevet rigtig glad for, men vi var egentlig begge enige om at vi ikke skulle vaere kaerester.. saa doede min farmor og havde brug for ham, ikke som en kaereste noedvendigvis men som den gode ven jeg var begyndt at betragte ham som, men selvfoelgelig kunne han ikke lige overskue det og han var bange for at det ville vaere forkert i forhold til at vi ikke var kaerester.. derefter stoppede vi med at ses, og lige siden har jeg savnet ham som ind i helvede.. og soendag var altid den dag hvor jeg ligesom kom til at taenke paa ham, hvad der var sket i byen om loerdagen og om han havde vaeret sammen med andre piger..

tit var det ikke engang saadan at jeg kunne saette noget specifikt paa hvad der var galt, jeg var bare HELT nede i kulkaelderen.

...Ann Helene Kristensen

Nu med Balthazar og job ved Dennis Noes ( :

0
0
Svar på denne tråd

Kender det..
Forfatter: 
Dato:  02-11-2010 10:18

har en begyndende depression og havde endelig igår fået slebt mig ud til hestene og passet dem til UG.. (Bare rolig de bliver passet dagligt, men ridningen har ikke været så koncentreret som før)..

Syntes faktisk det har været en okay dag, men så har kæresten så valgt at arbejde hele weekenden også..

Hvilket betyder at jeg skal være alene hjemme tre aftner udad 7, uden at spørger om det var noget jeg lige fandt sjovt..

Også forstår han ikke at jeg bliver ked af det.. Jeg har et stort behov for at se min kæreste lige i denne tid også vælger han en 60 timers arbejdsuge med 15-20 timers kørsel udover.. Og hvis han er rigtig heldig er han nød til at sove på hans arbejde fra fredag til lørdag, og han ved at jeg ikke kan sove alene i vores hus..

Så mandag blev en ligeså træls dag som 90% af alle andre dage er..

Krone og Bølge - En selvfølge

Hesteklipning tilbydes i Horsens og omegn - se mere på præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Åh ja, de søndage...
Forfatter: 
Dato:  03-11-2010 20:39

Måske er søndage simpelthen lavet til at reflektere lidt over tingene... Alt det som man lige skubber i baggrunden i løbet af en travl uge og du har nok ret "miss my girl" at jeg engang imellem burde snakke mere om det end jeg gør - men jeg orker det bare ikke altid... Det gør ondt og jeg synes bare aldrig lige "tiden" er der til tudeture og "have ondt af sig selv"... Der er jo andre mennesker som har det meget værre end mig...

annemette: sikke noget, håber da at du hurtigt finder styrken og gnisten frem igen.

Min kæreste har også en del overnatningsvagter i forbindelse med hans arbejde - og jeg savner ham også... Men jeg tror også at det er vigtigt at man kan være væk fra hinanden i et forhold... man må ikke blive for afhængig

Hvis du har det dårligt har din kæreste måske også brug for et "pusterum" så han igen kan komme hjem og være noget for dig igen... Husk at det også er hårdt at være tæt på én som har det dårligt, specielt hvis det er en man holder meget af...

;-) Mvh. Dorte (med Sara, Ódinn, Hildingur, Ludvig og Wilma )

Vi søger brugte byggematerialer til vores stald-projekt - har du noget du vil sælge?

0
0
Svar på denne tråd

Dorte..
Forfatter: 
Dato:  04-11-2010 16:43

vi kan såmænd sagtens være fra hinanden, men når han kommer hjem og er træt (=med halvsur i hans tilfælde), så har han altså taget for meget arbejde..

Jeg har ikke brug for en halvsur kæreste der vrisser af mig når jeg fortæller om min dag og som går i seng når han har spist, skedet og set en halv times fjernsyn..

Han sagde ja til at hjælpe et par timer i weekenden, for han vil jo gerne være sammen med mig også.. Men han skal arbejde fredag fra 08.00 til lørdag 14.00 også igen søndag fra 12.00 til 22.00.. Dertil ligges mindst en times kørsel hver vej.. Og højst sandsynlig møde igen mandag klokken 08.00..

Han har heldigvis sagt at det er sidste gang han siger ja til at hjælpe i weekenden, for det var ikke det han sagde ja til..

Krone og Bølge - En selvfølge

Hesteklipning tilbydes i Horsens og omegn - se mere på præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider