Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Fagforening
Forfatter: 
Dato:  27-10-2010 08:17

Da jeg har meldt mig ud af BUPL skal jeg finde et andet alternativ.

Derfor har jeg kig på KRIFA eller Det faglige hus. Er du medlem af én af disse, har du så nogle erfaringer du vil dele ud af??

/Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd

Nu er jeg godt nok
Forfatter: 
Dato:  27-10-2010 09:53

ikke medlem af nogle af dem du nævner. Men jeg har lige meldt mig ind i De frie funktionnærer. Det er ikke ret dyrt mener det er omkring 500 kr om måneden incl. a-kasse.

Min kollega anbefalede dem og da jeg kun var i a-kasse hos ASE og gav 400 kr kunne jeg lige så godt give lidt mere og få en fagforening også:)

Og kan fortælle at jeg arbejder som servicemedarbejder må det hedde.

Tina

" Alt godt kommer til den der venter "

"Jeg kan modstå alt, undtagen fristelser"

www.femalephoto.webs.com

www.tb-foto.dk

0
0
Svar på denne tråd

krifa.dk
Forfatter: 
Dato:  27-10-2010 13:01

både min kæreste, de fleste af mine kollegaer og jeg selv er medlemmer hos krifa. dog er der ikke nogen af os der har haft brug for dem endnu.

Men en af mine veninders far er også medlem og har haft brug for både deres akasse og fagforening og kunne kun anbefale dem da de havde været super gode.

prisen er heller ikke en af de dyreste, akasse plus fagforening 586 kr om måneden. og man får de første 2 måneder af fagforeningen gratis.

0
0
Svar på denne tråd

ddfggjkk,l
Forfatter: 
Dato:  27-10-2010 20:24

tummel fingeren op for krifa.

heller ikke haft brug for dem.

men de er billige. havde hk før. (synes de var for dyre)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-10-2010 20:59

Jeg fandt desværre ud af at man har et meget alvorligt problem, hvis man får brug for fagforeningens hjælp og man ikke er medlem af den fagforening der har forhandlet den overenskomst man er ansat under.