Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Den bedste duft...
Forfatter: 
Dato:  22-03-2010 20:33

Ej kender I det, når I får sådan en duft i næsen, som minder jer om et eller andet og I så bliver sådan helt "rundt på gulvet".. høhø..

Når jeg kører på arbejde om morgenen, skal jeg altid lige omkring DK tanken og købe et rundstykke til morgenmad.. Her møder jeg ofte en mand i jakkesæt (vildt lækker) Og han dufter bare så fantastisk.. Ja det er ligefør jeg bliver i dårligt humør hvis jeg "misser" ham.. Det er ligefør det tangerer til utroskab.. Haha.. ej så slemt er det ikke.. Men han dufter bare så godt.. Men hans duft minder mig om noget/nogen, kan bare ikke komme på hvem.. (pinligt)..

har i det også sådan at I også næsten kan vende om og følge efter hvis I lige får sådan en duft i næsen?.. .. Tror jeg skal stoppe ham og spørge ham, hvilken deo han bruger så min kæreste kan begynde at bruge den samme...

0
0
Svar på denne tråd

Dufte!!!
Forfatter: 
Dato:  23-03-2010 11:32

Ja det er sjovt aom dufte kan påvirke os. Jeg syntes at dufte som jeg ikke kan sætte i forbindelse med noget, men som ubevist minder mig om noget, er det der gør mig mest rundt på gulvet.

Nu har jeg ikke en speciel mand som jeg "mødes" med for at dufte, men jeg har på ingen måde noget imod at stod bag en mand der dufter godt.

Men jeg har lige så lidt imod at stå bag en dame der har en god parfume på.

Men dufte er sjove. Det er utroligt som man reagerere en gang imellem.

** Trine **

Ejer af: Nydam's Mr. Milan

Ejet af: Frosti - Hustyrannen

Lækker All Round pintovallak sælges

Hjemmeside

** NU MED NYE BILLEDER OG VIDEOER **

0
0
Svar på denne tråd

da.....
Forfatter: 
Dato:  23-03-2010 15:13

da jeg arbejdede i føtex, sagde jeg engang til min kollega, at jeg var lige ved at følge efter kunden, fordi han duftede så godt. Havde håbet, hun havde sagt, hun ku passe "biksen", og jeg bare kunne rende efter, men nix. Og ja, dufte vækker minder.

Lone

Har du fantasi, klarer magien resten

- Merlin Mave

0
0
Svar på denne tråd

jo jo det kender jeg såmen godt
Forfatter: 
Dato:  23-03-2010 19:14

Jo kender det udenmærket godt. Jeg bliver personligt helt rundt på gulvet af den hårvoks der hedder DAX og som er rød + min kærestes parfume.

Ja det er 2 dufte som kan gøre mig fuldstændig blød i knæerne.

Men så er der jo også alle hygge duftene såsom duften fra grillen, duften af kanel osv osv.

Så jo kender det såmen godt :)

Med Venlig Hilsen

Nanna

0
0
Svar på denne tråd

I mine yngre dage
Forfatter: 
Dato:  24-03-2010 22:24

cyklede jeg rigtig meget og det hændte, at jeg blev overhalet af en fyr, som duftede så godt, at jeg måtte tampe lidt ekstra i pedalerne for at kunne "beholde" duften lidt længere.

Jo jo, der er nogle dufte især på mænd, som kan gøre mig rigtig blød i knæene.

Eller som bare bringe gode minder.

Hilsen,

Anja

Hjælp til sundere livsstil, angst/fobier, afhængighed (sukker, smøger) smerter, problemer med ryg mm.

Øreakupunktur, gua-sha og tankefeltterapi.

www.taldigslank.dk

www.taldigglad.dk

0
0
Svar på denne tråd

altså Stine
Forfatter: 
Dato:  25-03-2010 07:07

Du må da spørge ham hvilken duft det er, så du kan købe den til manden. Sørg for at ungerne bliver passet samme dag .

Men ja, kan også godt blive helt distraheret når jeg møder en god duft. Er personligt vild med Jean Paul Caultier, som jeg selvfølgelig har sørget for at manden har...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  28-03-2010 21:32

Ja, det er noget sjovt noget med de dufte.

Har en kollega, der også bare duftede helt vildt godt, uhm, mums, han var lige til at spise. Fik spurgt ham, hvad den hed og købte den til min mand - men underligt nok duftede den ikke nær så godt på ham, så tror også at dufte er individuelle, alt efter hvordan ens naturlige "kropslugt" er i forvejen.

Mange hilsner

Sofie

Oldenborg heste er bare det bedste

Venter føl efter Sanddallunds Coney/Milan af Kloster primo maj 2010- til salg hvis hingst

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider