Puha ... jeg har haft et turbulent år, mand som gik fra mig, gav mig tæsk, slæbte mig i amt og retten omkring vores søn, en flytning 110 km væk fra det område jeg havde kaldt hjem i 5 år.
Nogle husker måske mine tidligere indlæg om min svære tid ... Tænkte nu skulle der opdateres lidt....
vi er faldet super godt til her ved silkeborg, jeg har fået victor ud og stå ved en super sød pige .. ( tak winnie) og han trives, han ser dejlig ud efter han er kommet på sommergræs 
Vi har fundet en skole til Mikka og det går rigtigt godt, hun er glad og har fået mange veninder .. det er noget der varmer.
Kalle har det rigtigt godt i hans børnehave, og han har også fået en masse små venner og vi snakker om han skal begyndte til fodbold til næste sæson.
jeg selv er begyndt i skole igen. efter at min jobsøgning gik i vasken. Så nu tager jeg en HGS oven i alt det andet jeg har og søger lykken. Jeg har tabt mig 40 kilo nu, og ser på livet med lyse øjne ... det er dejligt.... Jeg har fundet tilbage til mine venner og jeg nyder tiden med mine børn og mine venner.
Og
så har jeg mødt en .... efter lang tid hvor jeg ikke kunne overskue følelser for nogen, mnjaer han er kommet snigende og kravlet under huden på mig..... kan ikke forklare det ... han giver mig tid, plads og kan give mig det modspil jeg har brug for. Men det er stadig meget nyt, så jeg ser stadig an men nyder da hans opmærksomhed og de søde ord. Men kan ikke huske hvordan man er kærester 
Nå det var bare et lille Pip herfra ... et glad pip 
Jannie