Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

At bo alene for første gang...
Forfatter: 
Dato:  15-04-2008 16:25

Nogen huske måske min parforholdstråd herinde: www.heste-nettet.dk/forum/25/447168/ 447073/

Nu er jeg så endelig nået til den konklusion at det vist ikke er nogen god ide at vi flytter sammen, så om ca. 3 måneder vil jeg flytte i et lille kollegieværelse for mig selv. Det er allerførste gang at jeg skal bo helt alene, har altid boet sammen med en mand og har aldrig prøvet at skulle stå på egne ben, i et parforhold er der jo altid en vis tryghed.

Vores forhold er ikke helt ovre, bare en smule på standby indtil jeg finder hoved og hale i alting og får styr på mine tanker omkring en vis person(skriv en PB, vil ikke blotte hele min sjæl herinde )

Sååå, må indrømme at jeg er forvirret og synes det hele virker en smule uoverskueligt. Men samtidig kan jeg også godt se hvad der er godt for mig og hvad der ikke er. Især nu hvor jeg(endelig) har fået konstateret at jeg har en svær depression.

Mvh. Kristina

Hvis du ikke forstår livets hentydninger, så vil livet ramme dig

(citat af C.G. Jung)

SADEL SÆLGES!

www.dba.dk/asp/soegning/ detail.asp?annon ...

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  15-04-2008 19:11

Jeg kan kun sige god fornøjelse. Det er godt at du har fundet ud af hva der er godt for dig selv. Det er nok mest af alt det du har brug for lige nu med depression og det hele (er selv lige stoppet for ca 2 1/2 mdr siden på antidepressiv medicin). En depression er en hård nød at knække, og tiden efter hvor man måske nok er rask kan faktisk være ret svær ligeledes.

Jeg ville bare ønske held og lykke med det hele frem over. Du må da endeligt opdatere os senere hen i forløbet hvis du har tid og overskud til det.

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet, intet midt i mellem

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  15-04-2008 20:28

Stute: Mange tak, jeg skal nok komme med løbende opdateringer

Vil give dig ret i at en depression ikke ligefrem er "a walk in the park" og jeg kæmper da også en masse kampe dagligt, men tanken om at jeg engang bliver rask holder mig lidt oppe.

Mvh. Kristina

Hvis du ikke forstår livets hentydninger, så vil livet ramme dig

(citat af C.G. Jung)

SADEL SÆLGES!

www.dba.dk/asp/soegning/ detail.asp?annon ...

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  18-04-2008 22:05

Nej det er ikke "a walk in the park"- min læge vil ha mig tilbage på medicinen. Han er ræd for det er depression jeg har igen, på trods af jeg mener det modsatte. Jeg har de samme symptomer igen- dog i lidt lettere grad. Denne gang dog uden det sorte hul man ellers ryger i. Hvilket for mig at se (jeg kan mærke)- det er stress over min nuværende situation og ikke depression. Jeg har ikke de negative tanker på den måde overhovedet- det omhandler kun der hvor jeg er i arbejdsprøvning og min kontaktperson. Men det er osse et kapitel for sig selv

Men igen held og lykke med det.

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet, intet midt i mellem

0
0
Svar på denne tråd

at bo alene
Forfatter: 
Dato:  21-04-2008 10:24

Jeg tror det vil blive super sundt for dig at bo alene og stå på egne ben. Selvfølgelig kan det være lidt skræmmende, men prøv at se alle de gode sider ved det. Man kan gøre lige hvad der passer en, smide håndklædet og de sure underhakker lige hvor man vil. Spise når man vil, lade opvasken stå til man har lyst til at tage den, gøre rent når man vil o.s.v.

Jeg har boet alene i mange år da jeg flyttede hjemmefra tidligt. Det kan da være kedeligt af og til (men så må man finde nogle der gider komme og spise en kage eller noget hos en) nu hvor jeg bor med min elskede kæreset, kan jeg af og til godt savne at have hele hytten for mig selv. I weekenden skal han så "endelig" afsted til noget hele fredag, lørdag og lidt af søndag. Jeg er da tæt på at så at ligge planer med veninderne, men på den anden side så kan jeg godt trænge til bare at være helt mig selv, spise is og se tøsefilm sammen med misserne. Sove på sofaen uden han bebrejdende kalder om jeg ikke kommer ind og putter o.s.v.

Jo jo, der er skam fordele og ulemper ved alting :)

Held og lykke med at flytte :) Det skal nok gøre dig godt i det lange løb ;)

Let me teach you how to dance

Let me lead you to the flor

Simply place your hand in mine

And then think off nothing more

0
0
Svar på denne tråd

det var godt
Forfatter: 
Dato:  29-04-2008 14:55

Ved du hvad, Kristina? Det var på tide.

Held og lykke med det hele.

Vi snakkes:)

Mvh. Julie...

Med den dejlige RØDE ballademager

<3Cosmos aka. Cossie<3

Cosmos er til salg!

Kig her og få den skønneste hest:

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/164682/1/

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider