Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

hvornår forsvinder følelserne
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 09:19

nej hvor er jeg træt af det lige nu.

jeg har forladt min kæreste igennem syv år

se dettet link www.heste-nettet.dk/forum/25/442639/ 442562/

dette gjorde jeg i slutningen af oktober.

siden har han brugt især vores søn som middel til kontakt. sms-mail- tlf.

dagligt havde vi kontakt af en eller anden form for at aftale noget vedr vores søn.

nu satte jeg så tryk på ham for at få en mere fast aftale vedr samvær så vi slap for dette hver dag.for ligesom at komme videre, og han blev vred og havde modstand på. tænker det er fordi jeg tog det sidste kontakt middel fra ham. af og til fik jeg kærligheds erklæringer og til valetines day lå der et brev med en kærligheds erklæring foran min dør om morgenen. jeg fik dog en fast aftale af ham og nu er den så trådt i kraft.

men hvor er jeg dog træt af at savne ham. hvornår forsvinder følelserne.

jeg ved at det er det bedste det her, han var ikke parat til at arbejde med sine problemer, min forstand og dele af mit hjerte forstår dette, men resten af mit hjerte blir ved med at længes efter den mand jeg har set i korte glimt. den mand jeg ved han er under sin alkoholiske psyke. de glimt som jeg absolut ikke kan nøjes med.

nøgleordet er vel håb. håb kan da være noget forbandet noget.når håb gør at jeg ikke kan slippe ham i tankerne.

øv øv øv.

har andre lignende erfaringer som de vil dele med mig?

mvh hilsen
SUNFLOWER
Marsvin unger sælges
INDSIGT GIVER ANSVAR

0
0
Svar på denne tråd

Nu er det sådan med hjernen
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 13:14

At den IKKE kan skabe egene tanker, altså er det dig og dit rationelle jeg, der skal finde på noget andet at tænke på.

Det tager bestemt tid, men det tager urimlig lang tid hvis du ikke finder på noget andet at beskæftige din hjerne med.

Der er IKKE mere at komme efter, hos ham.

Illum

Min dyrlæge kan lave fyldninger i heste tænder !!

Sejt.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg sidder...
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 19:56

..med præcis de samme følelser som dig. Dog var det ikke mig, der valgte at gå, men min mand. Jeg savner alt det vi havde og den mand han var, følelserne for ham er intakte og jeg savner ham inderligt. Men der er ingen vej tilbage for ham. Under nogen omstændigheder. Han har effektivt brændt alle broer til mig. Alt i mig VED, at det er sådan her det skal være - at det er det rigtige. For ligesom dig kan jeg ikke nøjes med de glimt jeg af og til får, når jeg ved, at virkeligheden er noget andet. Han flyttede d.5 Oktober. Og følelserne er der endnu. Og efter hvad jeg tror og hvad jeg hører og hvad jeg kan mærke, så vil de være der længe endnu. Måske år endnu. Men jeg har fundet ud af, at hver gang tankerne snor sig ind på ham, så tænker jeg på noget andet - målrettet og bevidst. "Du kan ikke gøre noget ved det!Glem det!" Og så drejer jeg tankerne hen på mig og mine mål i livet. Jeg har sat nogle mål. som jeg skal opnå indenfor en hvis tidsgrænse. Og det giver min hjerne noget at beskæftige sig med. Det virker. Savnet bliver afledt og jeg er ikke konstant ked af det. Følelserne er der stadig, men jeg gør mit bedste for at glemme dem. Og jeg er sikker på, at der er lys forude. :)

Camilla

Festsange forfattes. 250,- pr sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)

0
0
Svar på denne tråd

llllllllllllllllll
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 00:22

Ingen gode råd, men fik kuldegysninger af dit indlæg, for hvor må det være forfærdeligt at se sig nødsaget til at forlade den mand man stadig elsker for at kunne skabe sig en ordentlig hverdag for sig selv og sit barn.

Håber du kan bruge Camilla's gode råd.

Ønsker dig held og lykke.

Nanna

Støt børnecancerfonden
www.boernecancerfonden.dk

Bog sælges, se præs.:

Lisbeth Liebmann og Gitte Haag:

"Når to bliver til tre - At skabe en familie sammen"

0
0
Svar på denne tråd

hej hej.........
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 08:28

jo jeg har såmænd også fået en hver dag til at køre med ungerne.og er også rimelig glad og beskæftiget. ungerne de trivedes bedre og bedre, især min pige er blomstret op. han er ikke hendes far.

min søn kan komme fra weekend hvor far og ham har talt om at vi alle skulle bo sammen og så hulker han højt fordi jeg jo ikke vil det. oveni tegner han tegninger af os som familie og også kun hvor far og jeg er på med store glade smil.

det er også svært at se drengens sorg.

savnet blir ved med at være der. jeg kan nogen gange blive helt glad når jeg ikke har tænkt på ham bare en time.

med tiden må det da blive anderledes.

jeg ved det er mit naive håb om at han igen kommer derhen hvor han virkelig ønsker at leve med os. jeg ved han elsker mig og børnene men han kan ikke være noget for os når han kører på sådan som han gør.

det er håbet der holder mig fanget. ENDNU

mvh hilsen
SUNFLOWER
Marsvin unger sælges
INDSIGT GIVER ANSVAR

0
0
Svar på denne tråd

tid tid
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 17:12

Den største kliche holder desværre. Det tager tid.

Men så længe du "lader dig" blive opslugt af savn og tanker om ham, tager det længere tid. Afled dine tanker, lad være med at gå ind i en masse spin. Dermed selvfølgelig ikke sagt, at du ikke skal tænke over dit savn eller mærke det, men lad være med at lade det opsluge dig.

Derudover vil jeg spørge til, om din søn får hjælp? Den manipulation af hans far er godtnok grim!! Og urimelig at pålægge et andet menneske-især et barn. Øv!

Og til dig for at være gået fra en mand, der med garanti kun ville have ødelagt jer alle mere på sigt.

Kh Signe

Er det okay at være modbydelig i ærlighedens åbenbart hellige navn?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider