Lone: Mange tak jeg har prøvet mig lidt frem her over weekenden og jeg er ret sikker på at den bliver slidt op.
Jeg har købt lidt forskelligt mel og leget lidt med, den tråd lisbeth har fundet frem havde jeg selv fundet og nogen af dem er af prøvet. Mums de er gode.
Lisbeth: Mange tak den havde jeg selv fundet. Typisk en hn-afhænging så var det det første sted jeg søgte på bagemaskine og derefter på google. 
Det er jo kun på grund af at I alle herinde er så kloge. 
Jeg må prøve at købe noget speltmel.
Er du vimmer der er mange forskellige slags mel
men familien er heldigvis glade forsøgskaniner 
Stine: Ja nu er min jo ret ny, men der er en timer på som du bare sætter og så er brødet færdigt når du står op.
Min har jeg lige købt i superbrugsen på tilbud, jeg ved at Imerko snart får en Tefal på tilbud til 600 kr. Min kostede 300.
Mit basis prøgram tager 3 timer og at er der et hurtig program der tager 1½ time. Mit kageprogram teget 2 timer.
Lige nu er den chokoladekage, som Mette J har sat ind, igang med at blive bagt. Det er forsøg nr. 2 den første hævede ikke ordenligt men smagte fint.
Jeg afprøvede en af opskrifterne der var i hæftet til lørdag morgen, men den hævede ud over det hele og var meget våd. øv øv så der var jeg nød til at sende manden til bageren.
Men de 3 andre brød jeg har lavet i den er blevet rigtigt gode. (bare rolig vi har haft gæster hele weekenden så vi har levet af andet en franskbrød)
Har i andre prøvet at lave rugbrød i den??
Det der mælkepulver har min superbrugsen ikke, kan man få det i Bilka og lingende supermarkeder?
Mange tak for jeres gode svar.
Hilsen
Heidi