Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Jeg skal møde ham om 1 t. 35 min!
Forfatter: 
Dato:  07-10-2007 17:11

Hey! Så skal det ske for mig!

Jeg skal mødes med en fyr fra nettet som jeg har skrevet sammen mde i 1 år og 4 måneder.

Jeg er dog uforbredet, vi lavede aftalt at vi skulles mødes fredags men tidspunkt passes ikke. Så for en time siden fik jeg en sms fra ham og spruget om vi ikke kunne ses kl 18.45 Jeg svarede det vil jeg godt... Men senere tænkte jeg at jeg følte ikke at jeg er parat lige nu selvom jeg har været parat i lang tiden, men alligevel bare ikke endnu.

Jeg skrevet og spurget om vi skal ikke udsætte til næste uge?... Så skrevet han det er lidt tarveligt for han er lige hoppet i toget.

Jeg må heller gemmenføre det alliegevl det tager kun et par timer for han skal videre til et eller andet sted.

Jeg sagde at vi kan går en tur og det er hele iorden med ham...

Ønsk mig hele og lykkes! Jeg har aldrig mødte en fyr fra nettet.. Jeg kryds finger for det skal går godt, vi snakke ikke samme sprog bare vores kommunikere ikke er besværlig...

Skal bare ud med det...

Sigga

0
0
Svar på denne tråd

Sigga Pøj
Forfatter: 
Dato:  07-10-2007 17:17

Pøj Pøj håber i får nogle hyggelige timer sammen.

LittleJohn

0
0
Svar på denne tråd

Gåtur..
Forfatter: 
Dato:  07-10-2007 17:32

Husk at gå et befærdet sted

Hø sælges

10 kr pr. balle

Sydsjælland

0
0
Svar på denne tråd

:-) ...
Forfatter: 
Dato:  07-10-2007 17:46

Ja det skal jeg nok husk

Jeg har snart kun en time tilbage, har lige spist selvom jeg var ikke sulte. Jeg må heller gør mig klar snart og øv det regner udenfor ¨Så vi må vente og se hvad der sker, det er ikke sjovt at bliver vådt...

Jeg håber ikke at det ende med at han er hos mig her hjemme for jeg bor kun 5 min fra banegård og jeg har ikke ryddet mit værelse op, da alt sket var så varsel og værelse er så rodet! Man kan næsten ikke går gennem, ups!

Nu har jeg kun en time!

Sigga

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-10-2007 19:37

Lov mig at der er en eller flere der ved nøjagtigt hvor du er og hvor længe... Ellers held og lykke.

Hilsen Tegan, Gipsy , Farid og Sannie

En gang ox-altid ox.

(Med et lille input af tinker)

0
0
Svar på denne tråd

Gik det godt?
Forfatter: 
Dato:  07-10-2007 19:56

Ja lidt nysgerrig er man vel, såååå gik det godt? :D

Hilsen

Jette

***Golden Retriever hvalpe sælges.***

Kontakt mig for yderligere information!

0
0
Svar på denne tråd

:-D ...
Forfatter: 
Dato:  07-10-2007 22:10

Yes!

Det gik så godt end jeg har forventet, hold op hvor er han bare så sød!

Da jeg mødte ham i banegård hvor han stod udenfor døren og han genkendt mig for han har set flere billeder af mig og jeg har set KUN et af ham. Da han vinkede til mig, tænkte jeg ÅH GUD ER DET HAM jeg har skrevet sammen i laaang tiden??? Han ser rigtig godt ud i virkelighed end i billedet Vi gik pæn rolig og stille tur rundt om søen og sad ved en bænk og snakkede.

Senere tog vi et sted og spist pizza. Og så bagefter fulgt jeg ham til banegård igen. Vi begge var meget glad for at have mødte hinanden og har lavet aftalt at vi ses igen Min humør var helt oppe da jeg kom hjem, ´men jeg har dog ingen følelser for ham endnu - om det kommer eller ej ved jeg ikke endnu. Så jeg vente tiden an og se hvad mit hjerte siger til det..

Sigga

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider