Ja vi sidder i nok noget af det samme 
Vi købte pr. 1/7-2006 en gård, som havde stået tom i adskillige år, før den tid, havde der boet Danmarks mester i at samle på gammelt l...
Vi startede med at smide alt det indsamlede ud, det var nok omkring 40 - 50 læs skidt, på en trailer som kunne rumme min. 1 tons af gangen
Så tømte vi stalden for 1½ tons gammlt halm, som vi brændte. Derefter smed vi oliefyr ud, droppede alle eksisterende rør til radiatorer, lavede hul i alle gulve, trak helt nye plasticrør til radiatorer, købte og monterede pillefyr i et udhus, gravede rør ind til ny varmtvandsbeholder og tilsluttede alle radiatorer. Vi gravede strøm ned til udhuse, til indkørsel og alle udendørs lamper. Vi smed alle våde tæpper ud, brugte 50 l maling, lagde tæpper/vinyl, skiftede alle vinduer og dører... og flyttede ind...
Vi måtte vente til denne sommer med at skifte taget, da vi ikke havde solgt det hus vi havde (har stadig ikke, men udlejet nu), så nu er taget skiftet, og vi skal i gang med at indrette 1. sal, der var intet før. Vores 2 "børn" (17 år) flyttede ind i hendholdsvis stuen og kontoret, så vi har levet uden stue, men hvor vi dog har elsket stedet fra første færd. Hele vores stueetage skal totalt renoveres, når vi har fået ungerne ovenpå, i hver sit nye værelse, og med et nyt badeværelse i midten... Vi er totalt vilde med at være her, alle 4 personer, 3 heste, 2 hunde og 2 katte... 
Så jeg tror godt, at jeg kan sætte mig ind i, hvad i er i gang med.
Håber i kan "leve" ved siden af, så i ikke går "død" i alle opgaverne. Vi kan sagtens tage på ferie, trods vores sted trænger til en hel masse. For os er det meget meget vigtigt, at vi lever samtidig, da vores børn vokser så hurtigt, at jeg er bange for at miste noget af deres udvikling.
Det hus vi stadig ikke har solgt, har vi lavet nøjagtig det samme ved, som vi er ved at opstarte på gården. Vi ved hvad vi står overfor, men vi elsker det, og lever alligevel, så pyt om det varer 10 år før vi er færdige...